nordkvist Postad 23 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2009 Grattis! Lycka till och må väl. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
greywolf Postad 23 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2009 får instämma i kören! Stort grattis och lyckönskningar för dig och din familj i framtiden Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
psykologas Postad 24 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2009 3 flickor alltså, du kommer bli så bortklemad. Jag ser Josiah Bartlet framför mig. Grattis och ta väl hand om dig:heart: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Basen Postad 24 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2009 Jag ser upp till dig som person utan att ens känna dig det minsta. Lycka till! +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 24 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2009 3 flickor alltså, du kommer bli så bortklemad. Jag ser Josiah Bartlet framför mig.Grattis och ta väl hand om dig:heart: Lol, tänk hur det ser ut om 10-12 år, med en 18-åring, en 16-åring och en 11-åring hemma. Inte avundsvärt alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 24 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2009 Lol, tänk hur det ser ut om 10-12 år, med en 18-åring, en 16-åring och en 11-åring hemma. Inte avundsvärt alls. Hehe Ola har lyssnat för mycket på Jennez:mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 24 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2009 HeheOla har lyssnat för mycket på Jennez:mrgreen: Nej då, jag har inget emot 18-åringar... men jag skulle inte vilja vara pappa till en. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 25 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2009 Lol, tänk hur det ser ut om 10-12 år, med en 18-åring, en 16-åring och en 11-åring hemma. Inte avundsvärt alls. Inga probelm alls. 18-åring förser man med fotboja. 16-åringen vaktar man med ett basebollträ. 11-åringen ser och lär. Ängleska houserules. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ANGRYKOREAMAN Postad 25 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2009 Nej då, jag har inget emot 18-åringar... men jag skulle inte vilja vara pappa till en. Sitt hemma framför datorn i din ensamhet då och låtsas som att du har ett liv. Ett "liv" utan vare sig jobb, vänner eller flickor. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 25 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2009 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 25 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 25 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2009 Sitt hemma framför datorn i din ensamhet då och låtsas som att du har ett liv. Ett "liv" utan vare sig jobb, vänner eller flickor. Vänner har han, iaf minst en - jag. Fattar för övrigt inte vad det är du har fått din snedtändning på? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 25 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2009 Vänner har han, iaf minst två Fyp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 26 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 26 Oktober , 2009 Tre. ANGRYKOREAMAN har en förmåga att snedtända. Inget att bry sig om. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohanLj Postad 1 December , 2009 Rapport Share Postad 1 December , 2009 Hon är fem år gammal, har haft sin lillasyster i fem dagar och får glädjetårar när hon tittar på henne. Jag kunde inte vara stoltare över mina barn. gj & gl Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 1 December , 2009 Rapport Share Postad 1 December , 2009 Lite sent här in i hyllningskören men, all the best med allt Othello! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts