MikeTime Postad 7 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 7 Juni , 2009 Jaha, mrs Labero reggad. Då kan man glömma klonken i vanlig ordning... (Kopierar in info här också så det kommer med för de som tittar in på sista inlägget): Turneringsnamn: (P)PF Prestige Typ av turnering: Texas Hold'em Lösenord: gulamike Startmarker: 5000 Inköp: 100+10 Mörkstruktur: Vanlig (12min) Startdatum: Söndag, 7 Juni Starttid: 20:45 __________________ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
simonlofberg Postad 7 Juni , 2009 Rapport Share Postad 7 Juni , 2009 Alltså ok med lira 2 st från samma ip? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 7 Juni , 2009 Rapport Share Postad 7 Juni , 2009 Jag kör.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 7 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 7 Juni , 2009 Alltså ok med lira 2 st från samma ip? Jodå, bra dock om ni uppger era sitenicks här. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
edde13 Postad 7 Juni , 2009 Rapport Share Postad 7 Juni , 2009 då ska vi försöka vinna denna =) godlycka allihop Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sahla Postad 7 Juni , 2009 Rapport Share Postad 7 Juni , 2009 Jaha, mrs Labero reggad. Då kan man glömma klonken i vanlig ordning... Hehe, ja vi får väl se. Har nu åter installerat svs sedan sist vi sågs (4 veckor sedan?) Blev så förbannad och har nu haft tiltisolering... Vallöfte: Vinner jag idag så åker jag till huvudstaden på årsmöte! Lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kidder Postad 7 Juni , 2009 Rapport Share Postad 7 Juni , 2009 Blir några minuter sen, ge fan i mina blinds.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sahla Postad 7 Juni , 2009 Rapport Share Postad 7 Juni , 2009 Jag och nordkvist har grindstuga, ok för deltagarna och svs tro om båda lirar denna turre? Reggade ni er och om ja: vad har ni för nick? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 7 Juni , 2009 Rapport Share Postad 7 Juni , 2009 Sry, håller på att bygga om i grindstugan så hann inte få igång datorn förrän nu . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
omalley Postad 7 Juni , 2009 Rapport Share Postad 7 Juni , 2009 Fan vilken tur skanke har hela tiden!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 7 Juni , 2009 Rapport Share Postad 7 Juni , 2009 Piss och pest och jävla skit. När man får delning med AJ vs AQ borde man ju oxå få slå TT med AK..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
simonlofberg Postad 7 Juni , 2009 Rapport Share Postad 7 Juni , 2009 Fan vilken tur skanke har hela tiden!!! Han jag hade inne med AQ vs AJ för RR split ? Bustar man obv rundan efter stege vs stege/FD som obv klonkar............ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
edde13 Postad 7 Juni , 2009 Rapport Share Postad 7 Juni , 2009 verkar som att mikeT ska få klonka så här på söndagkväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 7 Juni , 2009 Rapport Share Postad 7 Juni , 2009 verkar som att mikeT ska få klonka så här på söndagkväll. Ja, jag har väl dubblat upp honom ett par gånger, desvärre Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 7 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 7 Juni , 2009 verkar som att mikeT ska få klonka så här på söndagkväll. ingen risk Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 7 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 7 Juni , 2009 Jaha, så fick man äntligen lite poäng på den här riggade rankingtouren. 384 närmare bestämt för en andraplats. deliten (nordkvist här på forumet) snodde segern med 88 vs Q8. Givetvis ingen liten kärring på bordet så där var man ute. Uppdaterar första inlägget med ny rankingställning imorgon. Dagens turre: deliten (nordkvist) 768p MikeTime 384p nobully (edde13) 256p L8nite4tun (eloket) 192p Nattinatti alla. Nu ska bakis-Mike hitta kudde, täcke och en kelig katt som placeras på huvudkudden. Mycket skönt att somna in till ljudet av kattspinn... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nordkvist Postad 7 Juni , 2009 Rapport Share Postad 7 Juni , 2009 Fint med vinst. Kul grej, är nog med nästa gång. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 7 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 7 Juni , 2009 Fint med vinst. Kul grej, är nog med nästa gång. =) Ja, nu har du ju lite att slåss för. Detta var btw den fjärde turren av tio för er som undrar. Nästa blir söndagen den 21/6 kl 20:45. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 7 Juni , 2009 Rapport Share Postad 7 Juni , 2009 Vem är L8nite4tun här på pf btw? eloket Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eloket Postad 7 Juni , 2009 Rapport Share Postad 7 Juni , 2009 Snabb du va! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 8 Juni , 2009 Rapport Share Postad 8 Juni , 2009 wtf, hur har jag kunnat missa dem här... Nästa gång ska jag oxå va med! Öhh när spelas dem förresten? Edit Ahh hitta, söndagar 2045 på SS... Count me in nästa söndag vetja! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 8 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 8 Juni , 2009 wtf, hur har jag kunnat missa dem här... Nästa gång ska jag oxå va med! Öhh när spelas dem förresten? Ja, nu har du ju lite att slåss för. Detta var btw den fjärde turren av tio för er som undrar. Nästa blir söndagen den 21/6 kl 20:45. Btw - du har PM bävern om du råkat missa det... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vallentunamannen Postad 14 Juni , 2009 Rapport Share Postad 14 Juni , 2009 Tänker lira 21/6 om jag är hemma då. Bubblade ju senast, surt! Har glömt vad det var för lösenord? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 15 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 15 Juni , 2009 Lösenordet är "gulamike". Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 18 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 18 Juni , 2009 Bumpar denna så ni kan boka in den i er fulltecknade fyllealmanacka! Nästa turre är: ...den 21/6 kl 20:45. på: ...Svenska Spel och den kostar: ...100+10:- Namnet är: ...PF Prestige och ni knappar in: ..."gulamike" som är lösenordet. Välkomna! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts