MikeTime Postad 24 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 24 Maj , 2009 Kör om jag kan slita mig från Vita huset.... Jodå, det kan du. Måste ju få chansen att jämna ut öltouren. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cryddan Postad 24 Maj , 2009 Rapport Share Postad 24 Maj , 2009 tycker det är dålgit med anmälda? första gången jag lirar men antar att fler brukar spela eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fulpetson Postad 24 Maj , 2009 Rapport Share Postad 24 Maj , 2009 PLUPP 5 reggad. Lycka till allihopa! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 24 Maj , 2009 Rapport Share Postad 24 Maj , 2009 Fem Jävla Minuters Regeln Påskarsle... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
omalley Postad 24 Maj , 2009 Rapport Share Postad 24 Maj , 2009 Missed it Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 24 Maj , 2009 Rapport Share Postad 24 Maj , 2009 Tack tack. Alltid kul att spela mot PFAre särskilt att vinna över dom :=) (Ursäkta jag skäms över att skryta så) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 25 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 25 Maj , 2009 tycker det är dålgit med anmälda? första gången jag lirar men antar att fler brukar spela eller? Nja, vi var 31 första gången... Fem Jävla Minuters Regeln Påskarsle... Jävla slöhög-Skanke. Tack tack.Alltid kul att spela mot PFAre särskilt att vinna över dom :=) (Ursäkta jag skäms över att skryta så) Grattis Crappy! Skönt att du slog den där stöddiga Linköpingsbon iaf! Ny leaderboard uppdaterad i inlägg #1. Nytt datum finns också där (7/6). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 25 Maj , 2009 Rapport Share Postad 25 Maj , 2009 Grattis Crappy! Skönt att du slog den där stöddiga Linköpingsbon iaf! ] Klart man vinner när man skaffar sig såna utdragningsskills som Crappy gjorde. Fast vi alla undrade vart jultomten tog vägen? Åkte du ur tidigt eller? . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
torax Postad 25 Maj , 2009 Rapport Share Postad 25 Maj , 2009 Gha.. Missade den totalt.. Shit,,Aja får ladda för nästa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 25 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 25 Maj , 2009 Fast vi alla undrade vart jultomten tog vägen? Han blev visst trea... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 4 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 4 Juni , 2009 Bumpelibump! Dags att göra notering i almanackan: Turneringsnamn: (P)PF Prestige Typ av turnering: Texas Hold'em Lösenord: gulamike Startmarker: 5000 Inköp: 100+10 Mörkstruktur: Vanlig (12min) Startdatum: Söndag, 7 Juni Starttid: 20:45 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 7 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 7 Juni , 2009 Ikväll kl 20:45 är det dags. SvS, 110:-, PF Prestige, lösenord "gulamike". Kom igen nu så vi blir många ikväll. Dessutom - regga er redan nu så ni inte missar: Fem Jävla Minuters Regeln Påskarsle... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 7 Juni , 2009 Rapport Share Postad 7 Juni , 2009 Sådär, regad som nr1! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
omalley Postad 7 Juni , 2009 Rapport Share Postad 7 Juni , 2009 Ja va fan! Tänkte skaffa stenhård respekt inför Linköping så håll i hatten ikväll!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nordkvist Postad 7 Juni , 2009 Rapport Share Postad 7 Juni , 2009 Kanske blir att lira denna ikväll. Högst troligen så är jag väl för lat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 7 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 7 Juni , 2009 Sådärja, nu är även arrangören reggad. Dead money med andra ord. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vallentunamannen Postad 7 Juni , 2009 Rapport Share Postad 7 Juni , 2009 Ska lira Sverige Ranken 20.30 så det krockar. Men kanske kan jag låna husfruns dator och lira PF-turren samtidigt. Hur ofta kör ni en privatare på svs? vallentunamannen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 7 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 7 Juni , 2009 Alternativt köra båda turrarna på en dator??!! Finns ju faktiskt minibordsvy nu på SvS. Vi kör minst varannan söndag kl 20:45 på SvS. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vallentunamannen Postad 7 Juni , 2009 Rapport Share Postad 7 Juni , 2009 Problemet är jag ska spela rankingen på en annan inloggning så jag måste lira på 2 burkar isf. Men om jag lovar att duscha regelbundet kanske jag får låna hennes dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partyjack Postad 7 Juni , 2009 Rapport Share Postad 7 Juni , 2009 Problemet är jag ska spela rankingen på en annan inloggning så jag måste lira på 2 burkar isf. Men om jag lovar att duscha regelbundet kanske jag får låna hennes dator. konstigt imo.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
samppa1 Postad 7 Juni , 2009 Rapport Share Postad 7 Juni , 2009 Idag får ni se upp!Har äntligen hittat en lucka så jag kan försvara min ledning... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vallentunamannen Postad 7 Juni , 2009 Rapport Share Postad 7 Juni , 2009 Inte alls konstigt vi är 2 pers som turas om att spela ranken från ett gemensamt konto. Annat spel kör vi aldrig från det kontot. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partyjack Postad 7 Juni , 2009 Rapport Share Postad 7 Juni , 2009 Inte alls konstigt vi är 2 pers som turas om att spela ranken från ett gemensamt konto. Annat spel kör vi aldrig från det kontot. Okej, tycker fortfarande det är lite konstigt men.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eloket Postad 7 Juni , 2009 Rapport Share Postad 7 Juni , 2009 Jag hade 113:- kvar på SvSp så de donerar jag till prispotten. (nästan allt i varje fall) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
simonlofberg Postad 7 Juni , 2009 Rapport Share Postad 7 Juni , 2009 Jag och nordkvist har grindstuga, ok för deltagarna och svs tro om båda lirar denna turre? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts