MikeTime Postad 9 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 9 Augusti , 2009 DAGS IGEN Nu på söndag 9/8 kl 21:15 är det dags att mäta k*k igen på SvS. Turren heter som vanligt PF Prestige och lösenordet är "gulamike". Gl everone. B.U.M.P Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 9 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 9 Augusti , 2009 Vi som blev snuvade på Expektrullen kan istället ta ut aggressionerna mot varandra i Prestigerullen ikväll. Ingen added Maltaresa men väl två veckors ära till vinnaren som kniper 1:aplatsen... 21:15, SvS, "PF Prestige", 100+10, lösen: gulamike Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 9 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2009 Jalla sig lite! Bara drygt 1 minut kvar att registrera sig! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 9 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2009 KLONK! Blir en promenad nu när jag lyckades donka ut mig på första nivån. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bobby Postad 9 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2009 Nybörjarriggen var med mig! Tack för en trevlig turnering. 1. marima (bobby) 420 2. crappy 280 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 9 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2009 Ja den var kul, ända till du körde över oss WP! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 10 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 10 Augusti , 2009 Goddag alla. Eftersom jag jobbar i eftermiddag kommer en uppdatering av rankinglistan då. (Logik ftw) Grattis till Bobby och Crappy btw! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 10 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2009 Tack tack Jo det ser ut som om det kan se bra ut i tabellen :=) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 10 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 10 Augusti , 2009 Tack tackJo det ser ut som om det kan se bra ut i tabellen :=) Ur din synvinkel ja, ur min nej: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 26 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 26 Augusti , 2009 DAGS IGEN!! På söndag kl 19:15 kör vi igen. Sajten är som vanligt SvS, inköpet 100+10 och turren hittar ni under privata - "PF Prestige". Lösenord "gulamike". Anledningen att den ligger så tidigt denna gång är att Everest kör sin rankingfinal kl 19:00 (se separat tråd om detta) så det kan ju vara kul att köra båda dessa samtidigt. Vi hoppas på många reggade denna gång! Gl. (Ps. Bounty på Crappy. Den som slår ut honom får en kram av mig när vi ses irl nästa gång... ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 27 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2009 DAGS IGEN!! (Ps. Bounty på Crappy. Den som slår ut honom får en kram av mig när vi ses irl nästa gång... ) Wtf!!! Är det allt, en kram?? Efter allt besvär , all plåga, all smärta ni måste genomlida för att slå ut mig, så får ni en kram??? Jag brukar iofs vara ganska bra p att donka bort mig själv, så om så blir falllet, får jag kramen då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nice Hand GG Postad 27 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2009 Jag kommer också ställa upp, måste ta mig hela vägen upp till toppen! För att få lite extra action, så sätter jag en bounty på mig. Ett signerat oreo paket. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 27 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2009 Hmm. Interesting... Jag kommer nog vara på. Spelar ju en del på söndag som sagt. Edit: ändrade infon i titeln då TS inte verkar bry sig... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 28 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 28 Augusti , 2009 Edit: ändrade infon i titeln då TS inte verkar bry sig... Duktig vovve. Skönt att se att du gör lite nytta som mod i alla fall... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 30 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 30 Augusti , 2009 DAGS IGEN!! På söndag kl 19:15 kör vi igen. Sajten är som vanligt SvS, inköpet 100+10 och turren hittar ni under privata - "PF Prestige". Lösenord "gulamike". Anledningen att den ligger så tidigt denna gång är att Everest kör sin rankingfinal kl 19:00 (se separat tråd om detta) så det kan ju vara kul att köra båda dessa samtidigt. Vi hoppas på många reggade denna gång! Gl. (Ps. Bounty på Crappy. Den som slår ut honom får en kram av mig när vi ses irl nästa gång... ) Jaha, bumpar denna så ingen missar! Som sagt - 19:15 kör vi!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 30 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2009 Anmäld Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 30 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2009 Jag är reggad, men var är Crappy och Mike? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 30 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 30 Augusti , 2009 Jag är reggad, men var är Crappy och Mike? Tja, vi är ju äkta highrolla pokaplayers. Försöker regga en minut innan, inser att registreringen är stängd och whinar om det resten av kvällen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 30 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2009 Tja, vi är ju äkta highrolla pokaplayers. Försöker regga en minut innan, inser att registreringen är stängd och whinar om det resten av kvällen. Jag fick Crappy att regga i alla fall... I'm going for teh hug! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 30 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2009 Jag är reggad, men var är Crappy och Mike? Sådär, men vem är du? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 30 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2009 Sådär, men vem är du? En av dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
punkis Postad 30 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2009 me too Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nice Hand GG Postad 30 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2009 gud vad jobbigt... varför skall jag alltid vara svs gul, måste alltså ta mig ner till gbg där jag lagt av min dosa till nordea... jävla 3d secure skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
five_star Postad 30 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2009 Jag är MORE THAN REGGAD!! Ska bli ett nöje att dra hem lite gosing från passiva fishes som never raise! //Tha Best Poka Playa Ever Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Antisk Postad 30 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2009 I'm in Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts