Skanke Postad 26 April , 2009 Rapport Share Postad 26 April , 2009 Trevligt att spela med dig en stund Mike :mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 26 April , 2009 Rapport Share Postad 26 April , 2009 Ajajaj Mike, inte ställa så tidigt. Då åker man ut Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 26 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 26 April , 2009 Jaha. Kul jävla turre. Först höjer man upp pre med AK. Två syn. Flop AQX. Bet, raise och ställ mot mig. Bara att folda. Nere på 1800. Nästa hand åter AK. Skanke bettar och jag ställer. Blixtsyn från det lilla äcklet som givetvis har hittat AA. Ute som 28:a av 31... Gl alla....ni andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sexyterran Postad 26 April , 2009 Rapport Share Postad 26 April , 2009 tror de bästa åker ut först eller nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 26 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 26 April , 2009 tror de bästa åker ut först eller nåt QFT! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 26 April , 2009 Rapport Share Postad 26 April , 2009 sicko, 1 outad av flugan:shock: ändå stekigt alltså Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 26 April , 2009 Rapport Share Postad 26 April , 2009 tror de bästa åker ut först eller nåt Kan nog stämma. Jag var på väg ut kändes det som, men sen blev jag kvar. Nu vet jag varför. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 26 April , 2009 Rapport Share Postad 26 April , 2009 tror de bästa åker ut först eller nåt Japp det är nog därför jag dubblade upp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 26 April , 2009 Rapport Share Postad 26 April , 2009 sicko, 1 outad av flugan:shock: ändå stekigt alltså Du verkar förvånad? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
torax Postad 26 April , 2009 Rapport Share Postad 26 April , 2009 Vad nickar ni som e kvar ? Ja e gissa Torax Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 26 April , 2009 Rapport Share Postad 26 April , 2009 Du verkar förvånad? Gör jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 26 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 26 April , 2009 Eftersom jag är a) trött som fan efter en hel helgs snickrande och b) ute ur turren, kan någon vänlig själ som är kvar länge (eller vinner kanske) skriva in all itm-platser här i tråden när allt är klart så jag kan föra upp den statistiken? mvh // Mike. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 26 April , 2009 Rapport Share Postad 26 April , 2009 Spelade AQ som om det vore guds gåva till poker, det sket sig kan man säga Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 26 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 26 April , 2009 Eftersom jag är a) trött som fan efter en hel helgs snickrande och b) ute ur turren, kan någon vänlig själ som är kvar länge (eller vinner kanske) skriva in all itm-platser här i tråden när allt är klart så jag kan föra upp den statistiken? mvh // Mike. Bump. Någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ickash Postad 26 April , 2009 Rapport Share Postad 26 April , 2009 Aa kan skriva alla nicks på svs som kom itm och vilken ordning här, men vet ju dock inte vem som nickar vad på pf.nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kidder Postad 26 April , 2009 Rapport Share Postad 26 April , 2009 Bump. Någon? Eftersom jag åkte med KK mot AA preflop så anser jag mig befriad från denna göra. Rigg....... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ickash Postad 26 April , 2009 Rapport Share Postad 26 April , 2009 <---- Shuhei () Avslutad Position: 5 Får väl kanske 1p eller ngt för min 5e plats? gg alla Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
j.fredrik Postad 26 April , 2009 Rapport Share Postad 26 April , 2009 !!wp!! avslutad 2a.Riktigt trevlig turre.GG Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 26 April , 2009 Rapport Share Postad 26 April , 2009 GG alla Stort grattis till AragornX Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
samppa1 Postad 26 April , 2009 Rapport Share Postad 26 April , 2009 GG allaStort grattis till AragornX Tackar! Nu är söndagarna inbokade ett tag framöver... Kanske inte jättepopulärt här hemma men men. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 26 April , 2009 Rapport Share Postad 26 April , 2009 1. AragornX 1240 kr 2. !!wp!! 744 kr 3. crappy 496 kr 4. pumans 372 kr 5. shuhei 248 kr Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 27 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 27 April , 2009 1. AragornX 1240 kr2. !!wp!! 744 kr 3. crappy 496 kr 4. pumans 372 kr 5. shuhei 248 kr Tackar! Uppdaterar inlägg 1 under veckan. Ett stort grattis till samppa som tagit en förkrossande ledning! Hans prestige här på pf har nu ökat 1240 gånger! Wp! Dock lite riggad turre när en moderator hamnar itm! Nu får han vila ban-knappen ett tag och visa ödmjukhet... 1. samppa1 = AragornX 1240 poäng 2. j.fredrik = !!wp!! 744 poäng 3. crappy = crappy 496 poäng 4. pumans = pumans 372 poäng 5. Ickasch = shuhei 248 poäng Måste också säga att jag tycker det är kul att turren lockade såpass många forumiter trots lågt inköp och seg struktur. Det visar att det inte alltid är pengarna i första hand som gäller när det liras poker. Väl mött den 10/5 kl 20:45 när nästa turre går av stapeln. Samma site, samma namn och samma lösen då. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pumans Postad 27 April , 2009 Rapport Share Postad 27 April , 2009 Kul turre igår! Tror du listar ut frågetecknet nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Driver Postad 27 April , 2009 Rapport Share Postad 27 April , 2009 Jo det var kul, trots utdragningen och att hamna på bubblan... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 1 Maj , 2009 Rapport Share Postad 1 Maj , 2009 Bumpar den hör lite, så ingen "glömmer" den här viktiga prestigefyllda turren Vilka vågar ställa upp på söndag? Mike, uppdatera gärna första inlägget så det framgår lite tydligare vilket klockslag och dyl. Så ingen har det att skylla på, menar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts