Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Hello Erik,

 

Apparently at the moment there are certain connectivity issues and therefore you along with some other players are unable to connect to our games.

 

If the faced problems prove to be on our end your funds will be refunded according to our cancellation policy.

 

This should happen within the next 24-48 hours, if not, please give us a call so we can review the games and do whatever we can to solve things in the most appropriate way.

 

You may find more details about our disconnection and cancellation policy on the following page:

 

http://www.partypoker.com/how_to_play/using_our_software/discon_canc.html

 

Best Regards,

 

Luke

VIP Team

 

Med 99% sannolikhet upptäcker de att det inte var deras fel. Så gick det förut och då fick jag tillbaka hela 50 dollar i en good will-gest. Dumpar party nu ändock.

Postad

Hört nåt nytt från partys support? Jag satt själv inne med nästan 1000$ i turnerings inköp som gick förlorat, så skulle väldigt gärna få tillbaka dem iaf.

 

Stor kritik åt partys support annars. Skrev till dem för 3 dagar sen och har inte ens fått något svar. De borde verkligen ta hand om sina VIP spelare bättre. Funderar på att byta sajt såfort jag spelat ihop till p-elite bonusen... vilket är synd eftersom jag annars gillar sajten, men en pokersajt är aldrig bättre än sin support.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...