Snusarn Postad 16 April , 2009 Rapport Postad 16 April , 2009 Kommer någon in på partypoker.com eller partys klient? Givetvis ballar det ur när man en gång i livet har en ok stack. Citera
BLIZT Postad 16 April , 2009 Rapport Postad 16 April , 2009 nej dog för mig också, kortstack i 30k så är väl utblindad nu.... Citera
Snusarn Postad 16 April , 2009 Författare Rapport Postad 16 April , 2009 vad har du för isp? sist det hände skyllde de på alla svenskars isp typ. Citera
mrALMIGHTY Postad 16 April , 2009 Rapport Postad 16 April , 2009 funkar inte för mig heller. Spelar från finland Citera
mrALMIGHTY Postad 16 April , 2009 Rapport Postad 16 April , 2009 nån annan som kommer in? Jag gör det inte än iaf Citera
bearbeer Postad 16 April , 2009 Rapport Postad 16 April , 2009 Funkar inte för mig ( I Norrköping) Citera
norrlands Postad 16 April , 2009 Rapport Postad 16 April , 2009 Funkar fint för mig. Har comhem. Citera
mrALMIGHTY Postad 17 April , 2009 Rapport Postad 17 April , 2009 hoppas de ersätter för förlorade inköp... Citera
Snusarn Postad 17 April , 2009 Författare Rapport Postad 17 April , 2009 Hello Erik, Apparently at the moment there are certain connectivity issues and therefore you along with some other players are unable to connect to our games. If the faced problems prove to be on our end your funds will be refunded according to our cancellation policy. This should happen within the next 24-48 hours, if not, please give us a call so we can review the games and do whatever we can to solve things in the most appropriate way. You may find more details about our disconnection and cancellation policy on the following page: http://www.partypoker.com/how_to_play/using_our_software/discon_canc.html Best Regards, Luke VIP Team Med 99% sannolikhet upptäcker de att det inte var deras fel. Så gick det förut och då fick jag tillbaka hela 50 dollar i en good will-gest. Dumpar party nu ändock. Citera
mrALMIGHTY Postad 19 April , 2009 Rapport Postad 19 April , 2009 Hört nåt nytt från partys support? Jag satt själv inne med nästan 1000$ i turnerings inköp som gick förlorat, så skulle väldigt gärna få tillbaka dem iaf. Stor kritik åt partys support annars. Skrev till dem för 3 dagar sen och har inte ens fått något svar. De borde verkligen ta hand om sina VIP spelare bättre. Funderar på att byta sajt såfort jag spelat ihop till p-elite bonusen... vilket är synd eftersom jag annars gillar sajten, men en pokersajt är aldrig bättre än sin support. Citera
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.