Snygglenn Postad 13 April , 2009 Rapport Postad 13 April , 2009 Jag lyckades inte ladda upp. Någon mer som har samma problem? Citera
Juggler Postad 13 April , 2009 Författare Rapport Postad 13 April , 2009 Jag testade precis och det fungerade. Får du något felmeddelande Snygglenn? Citera
Snygglenn Postad 13 April , 2009 Rapport Postad 13 April , 2009 Jag testade precis och det fungerade. Får du något felmeddelande Snygglenn? Nej, det bara händer ingenting Försökte iof bara två gånger förut eftersom jag hade lite bråttom iväg och tänkte låta det uploada medans jag var på annat håll. Testar igen... Edit: Spelar det er någon roll om det är en miljon HH eller 10 stycken när det ändå är från samma site? Känns lite drygt att tanka upp allt jag har om ni ändå inte behöver det. Citera
GruGloG Postad 13 April , 2009 Rapport Postad 13 April , 2009 Jag skulle kunna kontribuera till detta, inget problem att det är micromicrostakes antar jag? Citera
Juggler Postad 14 April , 2009 Författare Rapport Postad 14 April , 2009 Jag skulle kunna kontribuera till detta, inget problem att det är micromicrostakes antar jag? Det är bara att köra på, vi tar tacksamt emot allt. Citera
Juggler Postad 14 April , 2009 Författare Rapport Postad 14 April , 2009 Nej, det bara händer ingenting Försökte iof bara två gånger förut eftersom jag hade lite bråttom iväg och tänkte låta det uploada medans jag var på annat håll. Testar igen... Edit: Spelar det er någon roll om det är en miljon HH eller 10 stycken när det ändå är från samma site? Känns lite drygt att tanka upp allt jag har om ni ändå inte behöver det. Vi har inga mini eller max så kör på med vad du orkar. Kommer nog sammanställa efter ett tag vilka sajter vi behöver mer på. Citera
Juggler Postad 10 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 10 Augusti , 2009 Glaciärmässigt. Har fått in offerter men det är VÄLDIGT dyrt att utveckla så vi kollar våra valmöjligheter. Citera
Teredo Postad 20 Augusti , 2009 Rapport Postad 20 Augusti , 2009 Okej, vi kan erkänna att det är en handuppspelare. Vi ska inte använda själva datan i filerna - de slängs när vi är klara. Det vi behöver är exempel på hur fraserna ser ut för att kunna parsa handhistorierna korrekt. Anledningen till att vi inte ville skriva något är att vi inte vill lova en feature som vi i dagsläget inte vet om den kommer att fastna i utvecklings-limbo... Bra idé, hoppas det går att genomföra! Citera
Juggler Postad 21 September , 2009 Författare Rapport Postad 21 September , 2009 Bump. Vi har börjat kolla på det här. Om ni var tvungna att välja en funktion, vill ni då ha omahasupport eller kunna embedda spelaren direkt i forumet? Citera
MikeTime Postad 21 September , 2009 Rapport Postad 21 September , 2009 Bump. Vi har börjat kolla på det här. Om ni var tvungna att välja en funktion, vill ni då ha omahasupport eller kunna embedda spelaren direkt i forumet? Det sistnämnda! Citera
valterego Postad 21 September , 2009 Rapport Postad 21 September , 2009 Embedda, tveklöst. Annars känns hela idén lite överflödig IMO. Citera
nordkvist Postad 21 September , 2009 Rapport Postad 21 September , 2009 Bump. Vi har börjat kolla på det här. Om ni var tvungna att välja en funktion, vill ni då ha omahasupport eller kunna embedda spelaren direkt i forumet? Känner mig dum, kan du förklara kortfattat vad som menas med embedda i det här sammanhanget? Som omahaspelare så skulle jag iaf väldigt gärna att den ska supportera det självfallet. =) Citera
Juggler Postad 21 September , 2009 Författare Rapport Postad 21 September , 2009 Embeda innebär att man kan posta en handhistory och handspelaren ligger i posten, man behöver inte gå till någon annan sida för att spela upp den. Youtube-klippen funkar så nu på forumet. Citera
nordkvist Postad 21 September , 2009 Rapport Postad 21 September , 2009 Då förstår jag, låter bra. Fast lägger ändå min röst på omahasupporten. =) Citera
Bluwajt Postad 21 September , 2009 Rapport Postad 21 September , 2009 Är väl givet med embed mtp hur löjligt få omahahhs det är jämfört med texas. Citera
Snygglenn Postad 21 September , 2009 Rapport Postad 21 September , 2009 Är väl givet med embed mtp hur löjligt få omahahhs det är jämfört med texas. . Citera
Juggler Postad 22 September , 2009 Författare Rapport Postad 22 September , 2009 Verkar som vi kan få det bästa av två världar. Arbetet fortskrider. Citera
Juggler Postad 23 September , 2009 Författare Rapport Postad 23 September , 2009 Så här har vi tänkt oss upplägget. Bry er inte om ologiska saker, vi ville visa så många aspekter av spelaren som möjligt. Vad tycks? Citera
Hjort Postad 23 September , 2009 Rapport Postad 23 September , 2009 Så här har vi tänkt oss upplägget. Bry er inte om ologiska saker, vi ville visa så många aspekter av spelaren som möjligtTotalFarsa sitter bara med 16k på ett så mjukt bord. Verkar lite orimligt. GUI-mässigt så suger det över allt annat med små siffror för stackar och pott. Blås upp dem ordentligt, de är mycket viktigare än nick och sån skit. Ni kan lägga till r/b/f/k/c framför aktiva spelare för att visa vad de gjort under tidigare rundor. Citera
Drunken_Penguin Postad 23 September , 2009 Rapport Postad 23 September , 2009 En gissning är att han inte känner sig bekväm med mer än 0,009BB i stacken. Citera
Recommended Posts