_slipknot1_ Postad 20 November , 2009 Rapport Share Postad 20 November , 2009 KHL intressant, får se vad blir av detta. Jag är för KHL såvida vi inte går upp i ES denna säsong. AS lockar inte folk till hovet med undantag när dildobönderna är på besök:-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Donner Postad 24 November , 2009 Rapport Share Postad 24 November , 2009 Tråkigt...Lennart Olsson, ena AIK-tvillingen, har dött i sviterna av sin cancer Sett de där gubbarna komma knatandes i backen mellan hagalund o solna C sedan de inte ens var gubbar och på alla matcher obv. Du fick uppleva ännu ett SM-guld iaf Lennart, RIP Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_slipknot1_ Postad 21 Januari , 2010 Rapport Share Postad 21 Januari , 2010 1-1 i årets första träningsmatch mot Singapore armed forces.....AVGÅ ALLA!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 21 Januari , 2010 Rapport Share Postad 21 Januari , 2010 1-1 i årets första träningsmatch mot Singapore armed forces.....AVGÅ ALLA!!!!Tagga ner. Om jag såg rätt var det fyra lirare som var ordinarie från guldlaget. Det kommer bli bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 21 Januari , 2010 Rapport Share Postad 21 Januari , 2010 Va i hela!!! Fick ni liv i den här tråden??? Den ska anmälas, bara för sitt namn!! :mrgreen: Grattis än en gång. Dock har syntax rätt, det kommer att bli bättre är jag rädd Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_slipknot1_ Postad 21 Januari , 2010 Rapport Share Postad 21 Januari , 2010 Tagga ner. Om jag såg rätt var det fyra lirare som var ordinarie från guldlaget. Det kommer bli bättre. Oacceptabelt med kryss!! haha vafan ironi på nätet är epic... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 28 Januari , 2010 Rapport Share Postad 28 Januari , 2010 Hummm, vad tycker ni om detta? AIK fortsätter diskussion med KHL Kan man bli medlem nu och gå och rösta nästa gång? (jag har inte tänkt det, men det är bra läge för en kupp va?) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
07086515 Postad 28 Januari , 2010 Rapport Share Postad 28 Januari , 2010 Hummm, vad tycker ni om detta?AIK fortsätter diskussion med KHL Kan man bli medlem nu och gå och rösta nästa gång? (jag har inte tänkt det, men det är bra läge för en kupp va?) Jag är en av få som hoppas att KHL inte blir av. Var på mötet igår var väl ganska ok mötte men jag står fast att jag inte vill lira i KHL. Nej du kan inte bli medlem nu och rösta sen. Man måste ha varit medlem sen juni eller om det var juli. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
07086515 Postad 28 Januari , 2010 Rapport Share Postad 28 Januari , 2010 1-1 i årets första träningsmatch mot Singapore armed forces.....AVGÅ ALLA!!!! PAJAS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_slipknot1_ Postad 28 Januari , 2010 Rapport Share Postad 28 Januari , 2010 PAJAS Ironi!! pajas... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
07086515 Postad 28 Januari , 2010 Rapport Share Postad 28 Januari , 2010 Ironi!! pajas... Fan vad kul HAHAHAHAHA Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_slipknot1_ Postad 28 Januari , 2010 Rapport Share Postad 28 Januari , 2010 Hummm, vad tycker ni om detta?AIK fortsätter diskussion med KHL Kan man bli medlem nu och gå och rösta nästa gång? (jag har inte tänkt det, men det är bra läge för en kupp va?) Tycker det är lite svårbedömt. Visst ES lockar med derbyn och mer pengar. KHL lockar med ännu mer pengar vilket i sin tur innebär bättre spelarmaterial vilket oftast leder till ett attraktivare spel som lockar publik. Dessutom kan ES komma att se helt annorlunda ut om 2-3år då färjestad, frölunda, linnköping, dif och hv71 vill bryta sig ur och spela i en Europa liga. Jag tror KHL kommer bli denna europaliga, därför är det en stor fördel att vara med på tåget innan de andra klubbarna hoppar på. Sen är det ju faktum att ekonomin inte är direkt stabil. Missar vi att gå upp till ES i år är det nog kört för en lång tid framöver och en överhängande risk för konkurs. Även om man gärna skulle vilja se specifika avtal och vad som ska gälla innan man fattar slutgiltigt beslut. KHL spåret är det rätta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
07086515 Postad 28 Januari , 2010 Rapport Share Postad 28 Januari , 2010 Mot Norge ikväll för att se Roseborg-AIK imorgon. Någon mer som ska dit??? Kul å se om örat står Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_slipknot1_ Postad 28 Januari , 2010 Rapport Share Postad 28 Januari , 2010 Fan vad kul HAHAHAHAHA Du läser inte så mycket på GF va;-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
07086515 Postad 28 Januari , 2010 Rapport Share Postad 28 Januari , 2010 Du läser inte så mycket på GF va;-) Jo en del men tycker det är mest skit där... Bättre å åka å se dom överallt istället för å skriva på GF Finns en del ok inlägg där men det mesta är ju skit enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KrillWest Postad 19 Februari , 2010 Rapport Share Postad 19 Februari , 2010 17.04 Björn Wesström berättar att AIK har skrivit ett avtal med Sebastian Eguren till den sista juni 2010. Enligt honom så har AIK hittat en möjlighet att värva en spelare som AIK inte egentligen borde ha möjlighet att värva. Spelaren värvas på fri transfer och värvningen är enligt AIK:s budget för 2010. 17.07 Sebastian Eguren visar upp sig i AIK:s matchställ. Eguren får inta nummer 33 i AIK. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Donner Postad 6 Mars , 2010 Rapport Share Postad 6 Mars , 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
carromalmoe Postad 6 Mars , 2010 Rapport Share Postad 6 Mars , 2010 sthlm e skam för svergie,borde göras till internationel flygplats.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 6 Mars , 2010 Rapport Share Postad 6 Mars , 2010 hur mår bojan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
carromalmoe Postad 6 Mars , 2010 Rapport Share Postad 6 Mars , 2010 hur mår bojan han mår kasst..innanför pannbenet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 6 April , 2010 Rapport Share Postad 6 April , 2010 Hoppet Lever!!!! Hockey, alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 6 April , 2010 Rapport Share Postad 6 April , 2010 Tabellen: Södertälje 19, målskillnad 8 Rögle 14, målskillnad 6 ------- Leksand 13, målskillnad 3 AIK 13, målskillnad 2 Almtuna 10, målskillnad -1 Växjö 3, målskillnad -18 AIKs matcher: Södertälje borta Växjö hemma Leksands matcher: Växjö borta Almtuna hemma Rögles matcher: Almtuna borta Södertälje hemma Södertäljes matcher: AIK hemma Rögle borta Vidrigt spännande. Och äckligt att AIK förlorade (orättvist!!) hemma mot SSK och LIF hemma med uddamål i slutminut båda matcherna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 8 April , 2010 Rapport Share Postad 8 April , 2010 Jaaaa! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 8 April , 2010 Rapport Share Postad 8 April , 2010 Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 8 April , 2010 Rapport Share Postad 8 April , 2010 AIK 2:a, sista matchen Växjö hemma på söndag!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts