Kristoffer Postad 7 April , 2009 Rapport Postad 7 April , 2009 Var det inte Todd Brunson som sade att hans farsa har förlorat inihelsike mer på dåliga affärsdealar än Todd vunnit på poker i hela sitt liv? Jag tror Doyle har så det räcker till 500-1000 utan problem. Citera
dafvor Postad 7 April , 2009 Rapport Postad 7 April , 2009 Eli e ju inte pokerproffs han kan inte leva på poker. Svårt att se han slå 50nl holdem online. Lol. Citera
dafvor Postad 7 April , 2009 Rapport Postad 7 April , 2009 Btw så tror jag inte dessa herrar hade spelat på denna nivå om dem var underrullade. Dem är inte direkt några nybörjare som försöker skotta. Citera
affe2000 Postad 7 April , 2009 Rapport Postad 7 April , 2009 Btw så tror jag inte dessa herrar hade spelat på denna nivå om dem var underrullade. Dem är inte direkt några nybörjare som försöker skotta. Underskatta aldrig folks egon. Citera
Captain Morgan Postad 7 April , 2009 Rapport Postad 7 April , 2009 Vad är eg. att vara underrullad? Tror att den % kontra inköp varierar väldigt mycket från person till person men alla som satt på senaste bordet har rulle för HSP imo. När Ziigmund reser på sig i slutet av ep06 och funderar över hur mycket han backat och kommer fram till siffran 1mill$ så småskrattar han lite samtidigt som han skakar på huvudet och säger "wow thats so sick". Nu visade det sig att det var ju inte riktigt så blodigt men det känns inte som en kommentar man fäller när man loosat halva rullen. Citera
hoppamera Postad 7 April , 2009 Rapport Postad 7 April , 2009 Vad är eg. att vara underrullad? Tror att den % kontra inköp varierar väldigt mycket från person till person men alla som satt på senaste bordet har rulle för HSP imo. När Ziigmund reser på sig i slutet av ep06 och funderar över hur mycket han backat och kommer fram till siffran 1mill$ så småskrattar han lite samtidigt som han skakar på huvudet och säger "wow thats so sick". Nu visade det sig att det var ju inte riktigt så blodigt men det känns inte som en kommentar man fäller när man loosat halva rullen. Jag fick för mig att dom pratade om hur mycket han var inne för. Citera
hampulito Postad 7 April , 2009 Rapport Postad 7 April , 2009 Lol. Vadå lol? Det är ju sant ju. Han kanske skulle kunna vara en marginel vinnare på nl50 men han skulle troligen vara en förlorare på nl200+ Citera
Othello Postad 7 April , 2009 Rapport Postad 7 April , 2009 Gällande böcker, man blir garanterat inte rik på en pokerbok. Jag har varit inne på att skriva lite böcker om IT (systemarkitektur, patterns, etc), och det man tjänar pengar på i det fallet är föreläsningar man håller kring ämnet. Om man normalt debiterar 1200 kronor i timman så tar en bok på ~300 sidor c:a två månader att skriva med allt arbete runtomkring, och de pengarna får man inte in på boken om man inte skriver "word for dummies" och lyckas få Dell att leverera den med ett datorpaket. Detsamma lär troligen gälla för pokerböcker - det är ju inte direkt så att läsarskarorna från Harry Potter står och köar för att köpa supersystem. Citera
FiSherman63 Postad 7 April , 2009 Rapport Postad 7 April , 2009 Vadå lol? Det är ju sant ju.Han kanske skulle kunna vara en marginel vinnare på nl50 men han skulle troligen vara en förlorare på nl200+ Men haaaallååå liksom, han spelar ju poker PÅ TEVE ju!!! Asså såklart att han är världsabäst, det fattar ju vem som helst ba. Citera
Captain Morgan Postad 7 April , 2009 Rapport Postad 7 April , 2009 Jag fick för mig att dom pratade om hur mycket han var inne för. Du har rätt. Får väl skylla på att det bara blev 2h sömn inatt... Citera
zipa Postad 7 April , 2009 Rapport Postad 7 April , 2009 Eli e ju inte pokerproffs han kan inte leva på poker. Svårt att se han slå 50nl holdem online. Vet ej med NL50, men han är uppe drygt en miljon för året på 400/800 mixed-borden på FTP. Citera
Suron Postad 7 April , 2009 Rapport Postad 7 April , 2009 Men haaaallååå liksom, han spelar ju poker PÅ TEVE ju!!! Asså såklart att han är världsabäst, det fattar ju vem som helst ba. FAN, jag som trodde att alla självutnämnda experter på detta forum var bästast i heeeela världen på poker. De krossar ju på näääteeeet.. Citera
Recommended Posts