speede Postad 5 April , 2009 Rapport Postad 5 April , 2009 Går de så dåligt (high stakes poker) för han att han ställer upp som skådis i filmer? Hört nått om att han skulle vara med i kommande Wolverine filmen. Läste också en artikel här där de skrev samma sak. Folk som sett "Workprint" versionen av Wolverine sägs bekräfta detta. Vad står näst på turn? Scotty Nguyen som efter årets WSOP är med i nån kommande rulle? Han lär inte klara av de som sägs i artikeln. Måste dock vara gott om brudar med i filmen om han ska platsa, med tanke på hans "baby" hit och "baby" dit. Eller kanske Tre "scotty" och en liten baby Citera
jaken Postad 5 April , 2009 Rapport Postad 5 April , 2009 mjo i workprintversionen va han med men bara fantastiskt kort. Han säger inget och får ett halvt ögonblick kameratid Citera
Demme Postad 5 April , 2009 Rapport Postad 5 April , 2009 Dem lär ju göra det för andra orsaker än degen. Citera
Tomtah Postad 5 April , 2009 Rapport Postad 5 April , 2009 Vad står näst på turn? Scotty Nguyen som efter årets WSOP är med i nån kommande rulle? Han lär inte klara av de som sägs i artikeln. Måste dock vara gott om brudar med i filmen om han ska platsa, med tanke på hans "baby" hit och "baby" dit. Eller kanske Tre "scotty" och en liten baby http://www.youtube.com/watch?v=-wplL3jN2sw Citera
speede Postad 6 April , 2009 Författare Rapport Postad 6 April , 2009 Hur dålig på en skala från 1-10 var denna Workprint version förresten? -20? Citera
killerwolf Postad 6 April , 2009 Rapport Postad 6 April , 2009 finns en anledning du inte ska se den ännu... det är ofärdigställd arbetskopia dumbo, så rata den inte än. Citera
speede Postad 7 April , 2009 Författare Rapport Postad 7 April , 2009 Jag är medveten om att de inte är en färdig kopia. Därför jag frågade hur bra/dålig den var eftersom jag inte sett denna version själv Citera
MajkTheBike Postad 11 Maj , 2009 Rapport Postad 11 Maj , 2009 lol, ng ses i ca 2 sec och ser riktigt sliten ut. Citera
henjon Postad 11 Maj , 2009 Rapport Postad 11 Maj , 2009 Du överdriver - han var nog i bild nästan 10 sek! Inte för att jag hade märkt nåt iofs om inte flickvännen hade petat mig i sidan och sagt "Kolla är inte det där han-va-heter-han" Citera
SunTzu Postad 12 Maj , 2009 Rapport Postad 12 Maj , 2009 Haha kände igen honom, visste inte att han skulle vara med. Kolla på den med en bunt polare, varav en är en fellow grinder, båda vi reagerade med "Men va i helvete?!". Han ser förövrigt ut som en totalfisk i filmen Citera
DrClemetnz Postad 14 Maj , 2009 Rapport Postad 14 Maj , 2009 Vi kan väl iaf vara överens om att Negreanu inte skulle vara sämre på att vara skådespelare än vad han är på att lira cashgame ... Citera
starsonmars Postad 14 Maj , 2009 Rapport Postad 14 Maj , 2009 http://www.youtube.com/watch?v=-wplL3jN2sw Haha, fy fan va bra. Citera
MacDaddy Postad 14 Maj , 2009 Rapport Postad 14 Maj , 2009 Fan va tiltad jag blev på DAniels match mot Ruosso i National Heads Up. Han spelade så jävla nonchalant o kasst som man bara kan. En kvinna som bluffar, TRRRRRRRRRRRRROLIGT! Citera
cryddan Postad 14 Maj , 2009 Rapport Postad 14 Maj , 2009 obvious chipdump, för att någon gång KANSKE i hans liv få smaka på riktig kvinna Citera
Recommended Posts