Saint_Bjorn Postad 30 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 30 Januari , 2010 Jag hann!! Den här måste få avrunda: edit: btw, AC/DC på stadion fixat. Sett dem två gånger förut: Monsters ´84 och Fly on the wall-turnen ett par år senare. Ska bli kul! Citera
Saint_Bjorn Postad 31 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 31 Januari , 2010 Ok, jag öser på Citera
Saint_Bjorn Postad 31 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 31 Januari , 2010 men nu är det sista Citera
dandelion169 Postad 31 Januari , 2010 Rapport Postad 31 Januari , 2010 (redigerade) . Redigerad 16 Oktober , 2015 av dandelion169 Citera
Saint_Bjorn Postad 31 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 31 Januari , 2010 Hur gammal är du egentligen? Jag var inte byxmyndig när jag såg dem ´84... och inte heller oskuld. edit: och jag smugglade in hembränt i småflaskor i kalsongerna. I'm bad. Född 70. edit2: sent 70. December. Nästan ung. edit3: skjut mig.... Citera
Saint_Bjorn Postad 31 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 31 Januari , 2010 Bara för att du fick mig åldersnojjig måste jag göra definitiva avslutet med min allra första idol. Tack, hade nästan glömt att det här är skitbra! Citera
The Grand Bark Postad 31 Januari , 2010 Rapport Postad 31 Januari , 2010 70 var ju ett jävla år, Jimi Hendrix trillade av pinnen. Som tur var hann jag se honom före. Så där ligger du i lä, Björnen. Synd att du lägger ner, det har varit kul att läsa här. Citera
Saint_Bjorn Postad 31 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 31 Januari , 2010 Sååå bra, barken! Det jag lyssnar på är ju i rakt nedstigande led. Uppväxt med blues och framför allt jazz. Hårdrock hade inte funnits utan de två, och Hendrix var den som band ihop det till den lilla nukleära kärna som blev metal. Alla metalband ska tacka Hendrix för att de finns (och de flesta gör det). edit: rekommenderar dig att läsa Lemmys White Line Fever om du inte gjort det. Citera
The Grand Bark Postad 31 Januari , 2010 Rapport Postad 31 Januari , 2010 Jag växte också upp med jazz och blues i modersmjölken, sen kom Beatles, Stones och hela den engelska musikvågen. Är allätare när det gäller musik (dansband går bort iofs) men bluesen ligger nog mig varmast om hjärtat. Men musik överhuvudtaget är en lisa för själen, har en grabb som kanske blir musiker, och det är kul att bolla låtar och band med varandra. Youtube är en fantastisk företeelse för en som är uppväxt med Radio Luxemburg och Radio Nord. Har suktat lite på Lemmys bok men inte läst än, kanske är dags då. Citera
hubbahubba Postad 31 Januari , 2010 Rapport Postad 31 Januari , 2010 Jag har en kompis som tycker att beatles var skitbra ... tills de började spela sina egna låtar. Citera
Recommended Posts