Gå till innehåll

Saint_Bjorn


Saint_Bjorn

Recommended Posts

  • Svars 686
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jaja, ögonen blöder så fort man slår upp en tidning. Men jag har ett gnällbehov.

 

Rubrik på aftonslasket.se :

 

al-Qaida: Han tog sig modigt genom alla kontroller

 

Tog han sig typ nånstans med hjälp av kontrollerna, eller var det så att han tog sig igenom kontrollerna?

 

För fan, kan inte folk som skriver i svensk press lära sig att skriva korrekt svenska???

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man får väl glädja sig över att man överlevt sig in i ytterligare ett nytt decennium.

 

90-talet hade Pam Anderson, 00-talet Paris Hilton. Kommer det nån ny hemmavideosensation under 10-talet tror ni? Känns väl lite avklarat, eller?

Vore iofs ballt om det spred sig till lite mer relevanta personer, tänk t ex om det kom ut en svettig bögsexhemmavideo med Obama OCH han klarade av det i media, blev populärare än nånsin etc.

 

Fråga inte varför jag kom att tänka på det ämnet... Men för att svara i förväg är det nog en reaktion på det sjuka i att Tiger Woods otrohet skulle ha något med hans sportsliga prestationer att göra, eller längre tillbaka att Clinton skulle ha varit en sämre president för att han inte kunde tacka nej till en avsugning, och att minst två brudar gjort karriär på att knulla på "stulna" filmer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Översatsade extremt 3-bet i en pott med AK mot en som la sig med 99. Han åmade sig i chatten och jag tänkte skriva "överdrivet" och började skriva "overdrive"...hahaha...och kom sen på att jag fan inte kan komma på vad överdrivet heter på engelska. Nåväl, jag hittade på nåt annat att skriva.

 

Fick mig att tänka på storyn om Björn Borgs tränare Bergelin, när de var på turné i USA och fick motorstopp. Bergelin går in på en mack och frågar "Do you have what we in Sweden call a skiftnyckel?"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick pöbeln emot mig och fick erbjudande, när vi var ca 25 kvar och efter lite provokation, på 250:1 mot att jag skulle vinna. Var beredd att satsa e1k men de (mest railen) lyckades (?) inte sätta upp det. Iofs svårt, kanske omöjligt.

 

Åkte ut som 21:a tror jag, itm på 20 så klart. Positivt sett tjänade jag e1k.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kanske borde köra mer SnG. Trodde i min enfald att sånt här spel inte fanns nu för tiden. Mitt är ju rätt kass, jag ville bara ha kul, men jag utgår från att fi tog det mer allvarligt.

 

 

100.00/200.00 Texas Hold'em (No Limit ) - den 4 januari 2010 20:50:49

Flundra Snabbis (Vanlig /Turnering )

Plats 1: Unknown (0.00)

Plats 2: EGOBOY (2555.00)

Plats 3: Unknown (0.00)

Plats 4: Unknown (0.00)

Plats 5: pekka71 (2445.00)

EGOBOY lägg LM 100.00

pekka71 lägg SM 200.00

** Giv **

EGOBOY [8h, 7h]

pekka71 [N/A, N/A]

*** Bet Runda 1 ***

EGOBOY Höj till 600.00

pekka71 Syna 600.00

*** Flop(Board): *** : [3s, 8s, Kh]

*** Bet Runda 2 ***

pekka71 Satsa 1400.00

EGOBOY All-in 1955.00

pekka71 Lägg

*** Showdown *** : Rake: 0.00 Totalpott: 4000.00

EGOBOY Vinner potten Vinst: 4000.00

pekka71 Lägger mig Vinst: 0.00

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Har ägnat helgen åt min kärlek här i livet. Hint: pitten ömmar, så det är inte poker (och jag är inte bög).

 

Nu ska inte det här bli ännu en sliskig kärlekspost. Så...

 

Spelade en SnG nyss på SS och torskade mot idioter. Hade kunnat hitta på nåt roligare för 500 bagis.

 

Sådärja, nu har jag drygat ut det här inlägget med lite poker också.

 

Men jag ska härmed också försöka ta officiellt farväl till forumet. (Inte första gången kanske...)

Ägnat allt mindre tid här. Ta det inte personligt du som råkar läsa det här, men pf har blivit förbannat tråkigt. Tror iofs det är ett generationsproblem; har man hängt här ett tag så saknar man vissa gamla original och orkar inte sätta sig in i nya. Och ämnet poker är inte längre så intressant.

 

Det är alltså inte frågan om självbanning eller bojkott, men en ordentlig nertrappning som egentligen inleddes för länge sen. Dvs det enda jag ska försöka jobba bort är det här tvångsmässiga besökandet som fyller mitt liv med allt mindre innehåll (Skulle exvis Hjort helt plötsligt öka sin postfrekvens igen lär jag ändra mig, trots att jag tycker att han är en empatilös nyliberalistisk elitist. Han är ju trots allt intelligent och på nåt sjukt sätt charmig.) och att skriva i den här sk dagboken (jag har ingen pokerambition kvar, vilket ju gör det rätt poänglöst att fortsätta skriva i en pokerdagbok).

 

Adios!

 

En gammal goding med blinkning till Hata får avrunda.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...