eurythmech Postad 3 April , 2009 Rapport Postad 3 April , 2009 Jag kan idag helt plötsligt inte ta ut till mitt VISA - har testat en del olika belopp. Mitt kort har inte gått ut eller så, så jag vet inte... Någon annan som har samma problem? Har inte hört något från supporten ännu. Citera
eurythmech Postad 3 April , 2009 Författare Rapport Postad 3 April , 2009 Det är aprilbonusen som räknas som en deposit kanske? Men varför kan jag då välja t.ex Neteller? Citera
simon1583 Postad 3 April , 2009 Rapport Postad 3 April , 2009 Kan du inte välja Visa som alternativ? Eller säger den att du inte får ta ut med Visa? Om du inte kan välja Visa som alternativ så beror det på att du inte satt in något via Visa de senaste 6 månaderna. Sätt då in några dollar och ta sedan ut önskat belopp. Citera
eurythmech Postad 3 April , 2009 Författare Rapport Postad 3 April , 2009 Oj! Vad lusigt av dem! Men...är du säker på att det är så? För det är som du säger, så att VISA inte ens dyker upp som alternativ. Det känns väldigt konstigt att jag skulle ha satt in pengar från VISA de närmsta 6 månaderna innan mitt förra uttag btw. Citera
Bampy Postad 3 April , 2009 Rapport Postad 3 April , 2009 Det är 100$minimum för att ta ut på visa. Citera
simon1583 Postad 3 April , 2009 Rapport Postad 3 April , 2009 Oj! Vad lusigt av dem! Men...är du säker på att det är så? För det är som du säger, så att VISA inte ens dyker upp som alternativ. Det känns väldigt konstigt att jag skulle ha satt in pengar från VISA de närmsta 6 månaderna innan mitt förra uttag btw. Om du nu är säker på det så kanske det är 12 månader. De har iaf ett sådant krav för uttag. Citera
mikj Postad 3 April , 2009 Rapport Postad 3 April , 2009 på stars måste du sen vänta några dar innan du kan casha ut. segt Citera
eurythmech Postad 3 April , 2009 Författare Rapport Postad 3 April , 2009 Mmm, 48 timmar, men i just det här fallet spelar det nog ingen roll - då uttagen ändå inte lär skrida framåt under helgen. Citera
byling Postad 3 April , 2009 Rapport Postad 3 April , 2009 Gjorde ett uttag till visa den 30/3 ,inte kommit än. Kul det där,tar 20 sekunder att sätta in på siterna,2 veckor att ta ut........................ Citera
mrtestson Postad 3 April , 2009 Rapport Postad 3 April , 2009 Gjorde ett uttag till visa den 30/3 ,inte kommit än.Kul det där,tar 20 sekunder att sätta in på siterna,2 veckor att ta ut........................ Just skillnaden i tid kan man inte enbart skylla siterna för. åtminsone 3-5 bankdagar är betalkortsföretagens "fel". En insättning till ett företag och en retur från dom, som det rent tekniskt är, samma som när man returnerar en vara i en fysisk butik, tar olika tid för betalkortsföretagen att genomföra. Citera
MikeTime Postad 4 April , 2009 Rapport Postad 4 April , 2009 En av få saker som är bra med SvS är just uttagen. Tar ungefär en bankdag. Om du plockar ut på förmiddagen dag 1 har du oftast slantarna dag 2. Citera
aynee Postad 4 April , 2009 Rapport Postad 4 April , 2009 Gjorde ett uttag till visa den 30/3 ,inte kommit än.Kul det där,tar 20 sekunder att sätta in på siterna,2 veckor att ta ut........................ Sick Jag cashade ut via wire transfer och fick stålarna efter 2 dagar, även fast det stod 3-5 eller 5-7 dagar (något sådant, snabbare gick det i alla fall) Skumt att det tar så lång tid för dig att få ut stålarna.. vad jag har läst ska det gå ganska smidigt att casha ut till visa från stars. Citera
byling Postad 4 April , 2009 Rapport Postad 4 April , 2009 Egentligen borde man använda neteller,men dollarkursen kontra kronan varierar så grymt mycket mellan olika bolag och neteller. Ska börja använda med av bankuttag i stället Citera
PokerStars_Karl Postad 7 April , 2009 Rapport Postad 7 April , 2009 Hej, byling - Tar det mer än 10 bankdagar med uttag med VISA så får man gärna höra av sig till oss så kan vi kontrollera vad som hänt och om det finns någon orsakt till varför det dröjer. eurythmech - Det verkar ha löst sig men svarar iaf - Om du försöker ta ut ett belopp som överstiger $100 (vilket jag förutsätter eftersom du tagit ut med VISA förut) så beror det precis som simon1583 sa att du inte gjort en insättning på 6 månader. Vänlingen gör en minimi-insättning om $10 så kommer alternativet upp igen. Mvh, Karl PokerStars Support Citera
eurythmech Postad 8 April , 2009 Författare Rapport Postad 8 April , 2009 Ja just det, det skulle jag nämnt i tråden - jag fick bekräftelse på att det var sex månader som gällde. Jag har verkligen inget minne av den insättningen Kanske skulle det gå att öka tillbakablickgränsen i cashieren bortom 60 dagar? Citera
Recommended Posts