prookelito Postad 1 April , 2009 Rapport Postad 1 April , 2009 Hej, Av någon anledning så har ni inga 45/180-manna SNGs igång för tillfället, men alla andra typer är igång. Kan ni inte typ ordna en sida där det står varför dom inte finns, och hur länge dom är borta. Jag hann starta upp 1 spel sen så fick ja nöjja mig med det. Hade det funnits information om att dom är "borta" ett litet tag så hade ja sparat 1 inköp. Dessutom hade inte hela min jävla dag blivit förstörd pga av att ja blir irriterad på dålig information plus att ja bubbla skiten. Så kom igen nu, fixa en informationssida där det informeras. Citera
eurythmech Postad 1 April , 2009 Rapport Postad 1 April , 2009 Jag misstänker att det är en serveromstart på gång. Det brukar vara förklaringen. Det man skulle kunna önska är ju att Stars skulle på förhand meddela när planerade omstarter genomförs. Citera
SethCohen Postad 1 April , 2009 Rapport Postad 1 April , 2009 Det gjordes en omstars för en vecka sen och då stor det extremt tydligt i lobbymedelenadeboxen.. Då var alla sng nere Citera
prookelito Postad 1 April , 2009 Författare Rapport Postad 1 April , 2009 Ja, när det väl är en omstart så står det ganksa klart. Men om nu är så att dom ska göra en ny omstart idag, bör dom ju komma ut med lite bättre information om det. Nu blir man bara irriterad när man bara får upp 1 spel. Citera
eurythmech Postad 1 April , 2009 Rapport Postad 1 April , 2009 Det gjordes en omstars för en vecka sen och då stor det extremt tydligt i lobbymedelenadeboxen.. Då var alla sng nere SnG börjar strypas ganska långt innan meddelandet kommer upp. Citera
PokerStars_Karl Postad 1 April , 2009 Rapport Postad 1 April , 2009 Hej, Vet inte exakt när meddelandet kom upp, men det var ett par timmar sedan som nyhetsfönstret i lobbyn uppdaterades med information om omstarten. Den hade troligen inte uppdaterats när ni skrev detta. Det är alltså server omstart om 40 minuter. Mvh, Karl PokerStars Support Citera
aynee Postad 1 April , 2009 Rapport Postad 1 April , 2009 Hej, Vet inte exakt när meddelandet kom upp, men det var ett par timmar sedan som nyhetsfönstret i lobbyn uppdaterades med information om omstarten. Den hade troligen inte uppdaterats när ni skrev detta. Det är alltså server omstart om 40 minuter. Mvh, Karl PokerStars Support Jag sitter med 300bb-stackar på ett par bord... kommer jag sitta kvar med dessa efter restart? Citera
PokerStars_Karl Postad 1 April , 2009 Rapport Postad 1 April , 2009 Hej aynee, Bra fråga. Tror tyvärr inte du kan sätta dig ner med dessa stackar efter omstarten. Prova gärna om du hittar samma bord. Mvh, Karl PokerStars Support Citera
prookelito Postad 1 April , 2009 Författare Rapport Postad 1 April , 2009 Karl: Kan du inte lämna in ett förslag till någon om att man borde få ett meddealnde när man registrerar sig om att det är en serverstart på G? Citera
Recommended Posts