Gå till innehåll

Korp i Göteborg?


DjLuppy

Recommended Posts

Back €650 prima och upp $1,1k på ongame efter jag lyckats få en megafisk att spela 5/10 HU mot mig. Std med 6x raise preflop

 

Älskar btw dom som kör efterfest kl 03 med högsta basen, alla vet ju att det är det grannarna uppskattar mest!

 

Imorgon ska jag kolla när tjejen spelar fotboll, sedan får jag se om jag pallar MTTs, är inte så sugen. Funderar på att endast lira wcoop 215fr och se nån film eller nått.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 994
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

18.00 ftp 109f

19.00 stars 109f

 

partys 300k är bra för 215 kl 18.45

 

Tyty. Fick bli de två på FTP och Stars, av ngn konstig anledning kan jag inte deposita på Party längre :S

 

_______________

 

 

Nadal - Del Potro nu, kommer nog bli en riktigt grym match! Satsat min Unibetrulle på Nadal till oddset 1.75. Han var så grym mot Gonzalez så kändes som ett bra spel. Dock har ju Del Potro imponerat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nadal - Del Potro nu, kommer nog bli en riktigt grym match! Satsat min Unibetrulle på Nadal till oddset 1.75. Han var så grym mot Gonzalez så kändes som ett bra spel. Dock har ju Del Potro imponerat.

 

Och där verkar den vara bortkastad! Del Potro har varit bra, får hoppas Nadal kan börja med sitt A-game nu

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lite jobbig och oväntad..

 

***** Hand History for Game 8419455577 *****

NL Texas Hold'em $215 USD Buy-in Trny: 47475152 Level: 5 Blinds(150/300) - Sunday, September 13, 14:28:57 EDT 2009

Table $300K Guaranteed Sunday (1749197) Table #57 (Real Money)

Seat 4 is the button

Total number of players : 10

Seat 10: CatenaccioMS ( 7,079 )

Seat 4: DREECK2 ( 12,407 )

Seat 9: Grandioos ( 5,480 )

Seat 6: LKanamori ( 12,370 )

Seat 1: M05Reisser ( 6,621 )

Seat 3: RIPCURLx ( 7,575 )

Seat 7: Viktor0804 ( 29,416 )

Seat 8: WillSeeN ( 5,990 )

Seat 5: blanketyblnk ( 10,243 )

Seat 2: novpe ( 10,645 )

Trny: 47475152 Level: 5

Blinds(150/300)

** Dealing down cards **

Dealt to DREECK2 [ Tc Jc ]

Viktor0804 folds

WillSeeN folds

Grandioos folds

CatenaccioMS folds

M05Reisser calls [300]

novpe calls [300]

RIPCURLx folds

DREECK2 raises [1,200]

blanketyblnk folds

LKanamori folds

M05Reisser calls [900]

novpe calls [900]

** Dealing Flop ** [ 7c, Td, Ac ]

M05Reisser checks

novpe checks

DREECK2 bets [2,925]

M05Reisser folds

novpe calls [2,925]

** Dealing Turn ** [ 8h ]

novpe bets [4,950]

DREECK2 is all-In [8,282]

novpe is all-In [1,570]

** Dealing River ** [ 5s ]

novpe shows [ Ad, Ah ]three of a kind, Aces.

DREECK2 shows [ Tc, Jc ]a pair of Tens.

DREECK2 wins 1,762 chips from the side pot 1 with a pair of Tens.

novpe wins 22,940 chips from the main pot with three of a kind, Aces.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kom djupt i 109f resten misär. Blev typ slowrollad ur hälften av turrarna jag spelade. Man tycker ju att folk borde förstå att AQs i blindsbattle är nuts med 14bb...

 

Tilt, nästa vecka blir det tok cg-grind ist! Har fått rb in på ett moneybookerskonto nu så jag hade tänkt stoppa in det på en ny sida utöver B2B/Boss och Prima. Vart ska man spela?

 

EDIT: Grinda Crazy Taxi kl 01:30 var inte vad jag hade hopats på..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tyty.

 

Vill inte outa nick, så tror inte jag skriver vilken turre det var. Mötte ivf en riktigt dålig kille i HUn. Gick in med 3/4 av chipsen. Fick in det med AK vs AJ och förlorade. Tappade ner så att jag hade ca 1/4. Dock var killen väldigt tacksam att spela mot då han vek mot 75% av mina BTN-raisar och foldade typ 75% av sina egna knappar, resten limpade han.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så fruktansvärt frustrerad på allt som kallas routrar. Har inte lyckats köpa en router som varit problem fri. Satte mig ner och skulle försöka spela efter fotbollsträningen, men blev disconnectad hela tiden... gaaah! lillplus och stängde sedan ner innan jag hann spåra totalt. Ska se nån vid nu och sedan sova.

 

I helgen tog vi tillbaka serieledningen igen genom vinst med 8-0 och att serieledarna förlorade sin match, underbart! Allt i våra egna händer igen och två matcher återstår.

 

Var på stan idag med skaz och kollade in nya Iphone 3Gs, segt med 3-5v leveranstid dock. Måste köpa ett nytt headset också, är det någon som kan rekommendera ett bra headset med bra mic och ljud? Har noll koll på vad jag ska beställa..

 

Imorgon dyker det även upp några trevliga serier! God natt

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...