Gaston116 Postad 12 Juli , 2009 Rapport Postad 12 Juli , 2009 Nä.Då är det nog sämre spel att 5betspusha essen? +1 Citera
Displeased Postad 12 Juli , 2009 Rapport Postad 12 Juli , 2009 Kör hårt nu Henke! Dra hem ett finalbord nu! Citera
Juggler Postad 12 Juli , 2009 Rapport Postad 12 Juli , 2009 Henrik är bust , handen kommer snart på poker.se Citera
Displeased Postad 12 Juli , 2009 Rapport Postad 12 Juli , 2009 Henrik är bust , handen kommer snart på poker.se Gaah fan oxå! Synd men starkt att ta dig så långt iaf. GG Citera
Snygglenn Postad 12 Juli , 2009 Rapport Postad 12 Juli , 2009 Henrik är bust , handen kommer snart på poker.se Hur många svenskar har vi kvar att hoppas på? Citera
-Ziggy- Postad 12 Juli , 2009 Rapport Postad 12 Juli , 2009 jävligt bra jobbat hank!!! Jävligt surt att åka som du gjorde,,, men du kommer ju ha en badbeat att snacka om länge iaf mvh Benny Citera
storkiz Postad 12 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 12 Juli , 2009 Henrik Wärn åker ut ur WSOP Main Event efter en mycket oturlig turn och river. Två motståndare hade synat en annan spelares höjning och turen gick över till Henrik Wärn som nu ställer in alla sina marker, cirka 300 000. Spelaren till vänster tänker länge innan han slutligen bestämmer sig för att syna. Motståndaren vänder förvånande upp K-T och Wärn är nu i riktigt bra form med A-K. PÅ floppen kommer 7-9-Q och motståndaren har nu plockat upp ett hålstegdrag. Dealern vänder upp turn som är ett ess och Wärn skall nu endast undvika en knekt. Dealern vänder upp river och till Wärns olycka så är det givetvis en knekt. Wärn tror inte sina ögon och skriker ut sin ilska på bordet. Efter att ha lugnat ned sig, ursäktar han sig, och hälsar alla i hand innan han besviket rör sig ut ur turneringslokalen. Wärn får ta emot en belöning på $32 963. Citera
Juggler Postad 12 Juli , 2009 Rapport Postad 12 Juli , 2009 Hur många svenskar har vi kvar att hoppas på? Christer Björin och Rifat Palevic. Citera
SouthEast Postad 13 Juli , 2009 Rapport Postad 13 Juli , 2009 Henrik Wärn åker ut ur WSOP Main Event efter en mycket oturlig turn och river. Två motståndare hade synat en annan spelares höjning och turen gick över till Henrik Wärn som nu ställer in alla sina marker, cirka 300 000. Spelaren till vänster tänker länge innan han slutligen bestämmer sig för att syna. Motståndaren vänder förvånande upp K-T och Wärn är nu i riktigt bra form med A-K. PÅ floppen kommer 7-9-Q och motståndaren har nu plockat upp ett hålstegdrag. Dealern vänder upp turn som är ett ess och Wärn skall nu endast undvika en knekt. Dealern vänder upp river och till Wärns olycka så är det givetvis en knekt. Wärn tror inte sina ögon och skriker ut sin ilska på bordet. Efter att ha lugnat ned sig, ursäktar han sig, och hälsar alla i hand innan han besviket rör sig ut ur turneringslokalen. Wärn får ta emot en belöning på $32 963. Sick wp anyway Citera
storkiz Postad 13 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 13 Juli , 2009 Lite sjukt va det allt men va ska man göra kan ju inte få in det bättre. Men nu har det lagt sig lite så är lite besviken på mig själv att jag skrek några köns ord när knekten landade, men det typ svartnade för ögonen. Man har väl i alla fall rekordet att skrika fitta högst i wsop historia GG WP Citera
storkiz Postad 13 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 13 Juli , 2009 Nu sitter man på flygplatsen och ska strax åka hem till ljuva Tingsryd. Tyvär så har man inte så mycket semester kvar skulle behöva någon extra vecka och lugna ner sig det tar mer på krafterna än vad man tror att vara i vegas. Sitter och lira lite på nätet som kanske inte det bästa när man nästan är kvar tilt mode. Så Annette_15 med hon skulle med samma plan. Fyfan va liten hon är inte tänkt så mycket på att innan när jag sett henne. Citera
Colbin Postad 13 Juli , 2009 Rapport Postad 13 Juli , 2009 Fyfan va liten hon är inte tänkt så mycket på att innan när jag sett henne. Säger 2meters mannen . wp! Citera
Liza Postad 13 Juli , 2009 Rapport Postad 13 Juli , 2009 Äcklig river.. Förstår att det svartnade för dig Men very wp och gg! Citera
storkiz Postad 14 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 14 Juli , 2009 Ar full och vilsen pa Gatwick och mitt plan ar bara forsenat 10 timmar bara att dricka 2 flaskor vin sa loser sig allt Tack for alla lycko onskningar Citera
Liza Postad 14 Juli , 2009 Rapport Postad 14 Juli , 2009 Ar full och vilsen pa Gatwick och mitt plan ar bara forsenat 10 timmar bara att dricka 2 flaskor vin sa loser sig allt Tack for alla lycko onskningar Kallt.. Bottoms up! Citera
storkiz Postad 15 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 15 Juli , 2009 Kallt.. Bottoms up! TYvär blev det lite mycket vin på gatwick igår ingen höjdare att både vara bakis och jetlagged Citera
SouthEast Postad 15 Juli , 2009 Rapport Postad 15 Juli , 2009 TYvär blev det lite mycket vin på gatwick igår ingen höjdare att både vara bakis och jetlagged Tur att du kom med planet och inte gjorde en jm_j Citera
storkiz Postad 17 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 17 Juli , 2009 Bu är man hemma och cp jetlagged ska det behöva ta en vecka innan man blir pigg igen blää Citera
hellet Postad 17 Juli , 2009 Rapport Postad 17 Juli , 2009 Bu är man hemma och cp jetlagged ska det behöva ta en vecka innan man blir pigg igen blää Jag sitter på philadelphias flygplats och väntar på planet hem! ser inte fram emot de kommande dagarna.. Citera
storkiz Postad 20 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 20 Juli , 2009 Ja då börja man komma in lite i det vanliga livet efter en hård veckas jetlagged. Har blivit fest både fre lör och sön så idag mår man toppen. Men blir lite spel idag första session sen vegas se hur det känns, har igentligen inget sug efter att. Blir bara 4 turrar som startade vi 21 STars 80k Full tilt 50k Onngame 50k Ipoker 45k Se om man kan hitta någon dingepling Citera
SouthEast Postad 21 Juli , 2009 Rapport Postad 21 Juli , 2009 När blir nästa liveturre då? Du är ju het!! Citera
Displeased Postad 21 Juli , 2009 Rapport Postad 21 Juli , 2009 Häng med till APPT Macau Henke! Jag kvalade in igår Citera
Recommended Posts