jose8965 Postad 5 April , 2009 Rapport Share Postad 5 April , 2009 ok. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
The Grand Bark Postad 5 April , 2009 Rapport Share Postad 5 April , 2009 Hej alla som vann! Som sharken här säger har poletterna nu äntligen hamnat rätt, nämligen in på era konton. Lycka till med att klättra genom de olika stegen på vägen till WSOP!!! MVH, Anders Men för fan, skärp till er nu, vem vill spela när inte vinsterna betalas ut. På Stars ramlar det in i samma ögonblick man lämnar turren. Inte 8+ dagar senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XeroxFin Postad 6 April , 2009 Rapport Share Postad 6 April , 2009 Pkr_Play_123 ska ha en WSOP Step 1 Token (värde $3) för femtondeplats igår. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Blackbird Postad 6 April , 2009 Rapport Share Postad 6 April , 2009 Jag har inte fått mitt WSOP Step 3 (40$ Värde) för 5:a ännu, men ändå jag fick det så kan jag inte spela i WSOP Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
*Gustaf Postad 6 April , 2009 Rapport Share Postad 6 April , 2009 Har inte fått min polett heller, kom trea igår på turren. En sak förbryllar mig lite dock, om man nu vinner steg 4 så man får en token till steg 5 som skulle vara inköp 473 +30, måste man själv sätta in 30 dollar på kontot då för att kunna delta eller ingår det i poletten? När man kollar på inköpsalternativen så står det: 115.250 +7500 SP 473$ +30$ Polett till WSOP steg 5 +30$ Känns som att avgiften på 30 dollar borde ingå... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 6 April , 2009 Rapport Share Postad 6 April , 2009 Vinner du ett steg så får du token + cash för nästa steg. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
*Gustaf Postad 6 April , 2009 Rapport Share Postad 6 April , 2009 ah okej, låter ju bra det. Hade vart lite sådär annars, bra sida förutom långa väntetiden tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EverestPoker Postad 6 April , 2009 Rapport Share Postad 6 April , 2009 ah okej, låter ju bra det. Hade vart lite sådär annars, bra sida förutom långa väntetiden tycker jag Hej alla! Jag beklagar strulet med era WSOP-tokens. När vi delade ut alla tokens manuellt så fungerade det inte och kontant delen av inköpet uteblev. Vi jobbar på att rätta till problemet så snart som möjligt. Tack för ert tålamod! Angelica Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 6 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 6 April , 2009 Så, när kan jag räkna med att använda min token, framåt fredag? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sharken Postad 6 April , 2009 Rapport Share Postad 6 April , 2009 Så, när kan jag räkna med att använda min token, framåt fredag? Tror du att det går så fort:-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 7 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 7 April , 2009 Tror du att det går så fort:-)Sssch, jag försöker, subtilt, hinta om kundvård Nio dagar, tic-tac... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EverestPoker Postad 7 April , 2009 Rapport Share Postad 7 April , 2009 Nu har alla spelare från första turneringen blivit krediterade med de kontanter som fattades för att kunna spela i de olika STEP-turneringarna. Jag önskar er alla lycka till! Jag ska höra igen angående när polletterna till de spelare som vann i söndags kommer att krediteras. Mvh, Angelica Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Blackbird Postad 7 April , 2009 Rapport Share Postad 7 April , 2009 Jag vänta på den med, hoppas ni kan får in den innan fredag då. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sharken Postad 7 April , 2009 Rapport Share Postad 7 April , 2009 Ja då var det dags att steppa på Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sharken Postad 7 April , 2009 Rapport Share Postad 7 April , 2009 Jag vänta på den med, hoppas ni kan får in den innan fredag då. Tur man fick sin första omgången för väntetiden är ju 9 dagar men den som väntar på något gott ja du vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Blackbird Postad 8 April , 2009 Rapport Share Postad 8 April , 2009 Nu fick jag min tokens. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EverestPoker Postad 9 April , 2009 Rapport Share Postad 9 April , 2009 Nu ska alla spelare som vann en WSOP-token i andra turneringen fått dem utbetalda till sina spelarkonton. Lycka till! Angelica Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts