Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 742
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Med risk för att jag är lat och inte har orkat läsa genom - vad gör du i Japan förutom att softa och spela poker?

Kan du någon japanska?

バンザアアイ!

Postad
Med risk för att jag är lat och inte har orkat läsa genom - vad gör du i Japan förutom att softa och spela poker?

Kan du någon japanska?

バンザアアイ!

Yakiniku, biiru, karaoke och seifukujakt.

Nja kan inte speciellt mycket. Försökte börja plugga seriöst i höstas men orkade inte. Jag kan all kana + ~100 kanjis, ta mig runt i stan (shoppa, restauranger osv) och småsnacka. =)

Postad

Har backat 11 inköp på två sessioner PLO så tar nog lugnt med det ett tag nu haha.

Eftersom Hampulito verkar bli borta ett tag så ska jag försöka pressa in så mycket händer som möjligt på NL400-NL600 SH till veckan. Hittills är jag uppe i cirka 10K händer den här månaden med ett lillback på någon tusing.

Postad

Halva nöjet med att åka till Japan är nog att få dricka Umeshu! Hemma i Sverige säljs det knappt. Dom få sorterna som säljs på bolaget rekas ej.

Inte så stor skräll att man fyller 20 en dag innan man åker hem till Sverige så att man inte kan importera något. :( ^^

Postad

Blev reg på NL400 i maj/juni typ förra året. Winraten är svår att säga då jag alltid lyckas förlora mina databaser men är ganska säker på att jag har minst 5ptbb på NL400 och 4ptbb på NL600 med uppskattningsvis ~250K respektive ~150K händer spelade på dom nivåerna. Dessa pengar har jag sedan gulat på skott och resor. :lol:

Postad
Blev reg på NL400 i maj/juni typ förra året. Winraten är svår att säga då jag alltid lyckas förlora mina databaser men är ganska säker på att jag har minst 5ptbb på NL400 och 4ptbb på NL600 med uppskattningsvis ~250K respektive ~150K händer spelade på dom nivåerna. Dessa pengar har jag sedan gulat på skott och resor. :lol:

lite huvudräkning får det till ~$172k. wp.

Postad
Wow m8. Om jag var du så skulle jag ta och dra ner på kaxigheterna mot personer som inom pokerkretsar är kända som enormt skickliga spelare. Och istället ta åt dig av vad dom säger. Gå inte tillbaka till gamla vanor osv.

rofl! Snubben dingar en 19e plats i EPT och plötsligt är han en "enormt duktig spelare". Han får placera sig i pengarna ett par gånger till innan jag sorterar in honom i samma kategori som TJ Cloutier, Dan Harrington & co, dvs "enormt duktiga spelare".

Postad

Jag tycker det är lite lustigt då pokerfolk slänger sig med ord såsom gto, nashoptimalt och liknande då de flesta verkar ha 0 koll på vad det egentligen är. Den som dock har imponerat på mig med stor kunskap inom dylika ämnen är Jello.