ebisumaru Postad 17 April , 2009 Rapport Postad 17 April , 2009 Just Stinger har väl +at massor dock? Citera
fl0w Postad 17 April , 2009 Rapport Postad 17 April , 2009 Med risk för att jag är lat och inte har orkat läsa genom - vad gör du i Japan förutom att softa och spela poker? Kan du någon japanska? バンザアアイ! Citera
Sorkoas Postad 17 April , 2009 Författare Rapport Postad 17 April , 2009 Med risk för att jag är lat och inte har orkat läsa genom - vad gör du i Japan förutom att softa och spela poker? Kan du någon japanska? バンザアアイ! Yakiniku, biiru, karaoke och seifukujakt. Nja kan inte speciellt mycket. Försökte börja plugga seriöst i höstas men orkade inte. Jag kan all kana + ~100 kanjis, ta mig runt i stan (shoppa, restauranger osv) och småsnacka. =) Citera
Sorkoas Postad 18 April , 2009 Författare Rapport Postad 18 April , 2009 Statsprogram för PLO? Jag spelar mest på Ongame och Stars. Citera
Opteron Postad 18 April , 2009 Rapport Postad 18 April , 2009 Japan är mysigt, var där två veckor förra sommarn. Citera
Sorkoas Postad 18 April , 2009 Författare Rapport Postad 18 April , 2009 Har backat 11 inköp på två sessioner PLO så tar nog lugnt med det ett tag nu haha. Eftersom Hampulito verkar bli borta ett tag så ska jag försöka pressa in så mycket händer som möjligt på NL400-NL600 SH till veckan. Hittills är jag uppe i cirka 10K händer den här månaden med ett lillback på någon tusing. Citera
Snygglenn Postad 18 April , 2009 Rapport Postad 18 April , 2009 Site? Behöver någon att raila om jag ska gula Citera
slowboy Postad 18 April , 2009 Rapport Postad 18 April , 2009 Statsprogram för PLO? Jag spelar mest på Ongame och Stars. HM eller PTO Citera
Sorkoas Postad 18 April , 2009 Författare Rapport Postad 18 April , 2009 Site? Behöver någon att raila om jag ska gula Ongame. Nick får du klura ut själv. HM eller PTO Hur får man det att funka till HM? Det importerar bara HE-händer för mig. Citera
JesperPV Postad 18 April , 2009 Rapport Postad 18 April , 2009 japan är så jävla fint. sverige är ett u-land i jämförelse. du är lycklig du. Citera
slowboy Postad 18 April , 2009 Rapport Postad 18 April , 2009 Ongame. Nick får du klura ut själv. Hur får man det att funka till HM? Det importerar bara HE-händer för mig. Du får uppdatera med en omahapatch " http://rvgsoftware.fileburst.com/HmOmaha.exe " dock uppdaterar den hela HM så vet inte om du kan importera HEhänder då. Citera
Sorkoas Postad 18 April , 2009 Författare Rapport Postad 18 April , 2009 Okej, tack. Bäst att jag kollar upp lite om det då. Citera
b0bb4n Postad 18 April , 2009 Rapport Postad 18 April , 2009 klart du ska kunna importera holdem med Citera
saxin1 Postad 18 April , 2009 Rapport Postad 18 April , 2009 Kan du sluta hävda att du spelar GTO hestdonk? Du spelar för fan inte ens i närheten av BALANSERAT. Blir fan inga fler blommor från mig. Citera
Sorkoas Postad 18 April , 2009 Författare Rapport Postad 18 April , 2009 Halva nöjet med att åka till Japan är nog att få dricka Umeshu! Hemma i Sverige säljs det knappt. Dom få sorterna som säljs på bolaget rekas ej. Inte så stor skräll att man fyller 20 en dag innan man åker hem till Sverige så att man inte kan importera något. ^^ Citera
ulaf Postad 18 April , 2009 Rapport Postad 18 April , 2009 Hur länge har du grindat NL400-NL600, och vad har du för winrate om man får fråga? Citera
Sorkoas Postad 18 April , 2009 Författare Rapport Postad 18 April , 2009 Blev reg på NL400 i maj/juni typ förra året. Winraten är svår att säga då jag alltid lyckas förlora mina databaser men är ganska säker på att jag har minst 5ptbb på NL400 och 4ptbb på NL600 med uppskattningsvis ~250K respektive ~150K händer spelade på dom nivåerna. Dessa pengar har jag sedan gulat på skott och resor. Citera
heltok Postad 18 April , 2009 Rapport Postad 18 April , 2009 Blev reg på NL400 i maj/juni typ förra året. Winraten är svår att säga då jag alltid lyckas förlora mina databaser men är ganska säker på att jag har minst 5ptbb på NL400 och 4ptbb på NL600 med uppskattningsvis ~250K respektive ~150K händer spelade på dom nivåerna. Dessa pengar har jag sedan gulat på skott och resor. lite huvudräkning får det till ~$172k. wp. Citera
KallOödmjukDiva Postad 18 April , 2009 Rapport Postad 18 April , 2009 Dålig månad Saxin? Wow m8. Om jag var du så skulle jag ta och dra ner på kaxigheterna mot personer som inom pokerkretsar är kända som enormt skickliga spelare. Och istället ta åt dig av vad dom säger. Gå inte tillbaka till gamla vanor osv. Citera
Staahla Postad 18 April , 2009 Rapport Postad 18 April , 2009 Wow m8. Om jag var du så skulle jag ta och dra ner på kaxigheterna mot personer som inom pokerkretsar är kända som enormt skickliga spelare. Och istället ta åt dig av vad dom säger. Gå inte tillbaka till gamla vanor osv. rofl! Snubben dingar en 19e plats i EPT och plötsligt är han en "enormt duktig spelare". Han får placera sig i pengarna ett par gånger till innan jag sorterar in honom i samma kategori som TJ Cloutier, Dan Harrington & co, dvs "enormt duktiga spelare". Citera
Glödlampan! Postad 18 April , 2009 Rapport Postad 18 April , 2009 Jag tycker det är lite lustigt då pokerfolk slänger sig med ord såsom gto, nashoptimalt och liknande då de flesta verkar ha 0 koll på vad det egentligen är. Den som dock har imponerat på mig med stor kunskap inom dylika ämnen är Jello. Citera
greywolf Postad 18 April , 2009 Rapport Postad 18 April , 2009 ja precis..jag undrar hur många det är på detta forum som egentligen lagt ner något seriöst arbete..gissar vi kan räkna de på ena handens fingrar om ens det. Citera
Recommended Posts