Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

kulturen, folket, idols, ramen. allt är så annorlunda mot sverige och då till det bättre. man blir deprimerad under långa perioder av att bo i sverige medans man bara kan må bra i japan! förutom när man spelar poker då, men den depressionen blir alltid kortvarig

• Svars 742
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Slutade 15:e i första delracet med mina 36K givar på tio dagar :/. Har haft spelledigt sen i torsdas och ligger då obv efter sjukt mycket i andra racet. Måste hitta något sätt att motivera mig igen nu. Samtidigt har jag kommit på mig själv med en del läckor i mitt spel som jag måste jobba med att täppa igen. En run good skulle behövas..

Postad

åh vad kul det är att se ett ungt par vara ute och motionera tillsammans. alltid har dom så överseriösa kläder som värsta nya baller träningsoverallen och feta dojjorna. "nu jävlar ska vi hjälpa varann att gå ner i vikt!" tänker dom sen promenerar dom i normal takt och inte en svettdroppe kan skådas. gå till gymmet era sjuka donks.