Glödlampan! Postad 11 Augusti , 2009 Rapport Postad 11 Augusti , 2009 Sorry! Vi lirade igår btw, hur gick det för dig? Citera
Sorkoas Postad 11 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 11 Augusti , 2009 Hehe. Jag spelade iofs inte poker i går. Citera
Elitloppet Postad 11 Augusti , 2009 Rapport Postad 11 Augusti , 2009 Jag själv brukar också hålla mig till de större sajterna, men efter att ha blivit behandlad som skit av Expekt, Redbet och nu VCPoker känns det som att det kvittar. Inte ens bra kontakter med folk som jobbar på sidan verkar räcka. Tar dock gärna emot förslag på sjysta iPoker-skin.. Kan nog spela var som helst på ipoker bara man vinner lagom mycket. Jag fick inte spela kvar på betfriends då jag tydligen vann för mkt. Konstiga är att jag typ är plus 10-15k på siten max..... sjukt. Citera
Sorkoas Postad 13 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 13 Augusti , 2009 Jag är obv ute efter en stabil sida (bra support osv) som även ger bra deal. Framme i Japan nu. Antagligen har denna värmen tagit kol på mig innan veckan är slut. Återkommer om jag överlevt helgen! Citera
Miami Postad 13 Augusti , 2009 Rapport Postad 13 Augusti , 2009 Hur länge ska du stanna i Japan? Jag är jättesugen på att köra ett visarun dit nån gång runt jul. Jag var i Tokyo för typ 10 år sen men kommer inte ihåg nåt nästan, var väl för upptagen av att kolla alla märkliga grejer. Citera
Sorkoas Postad 14 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 14 Augusti , 2009 Har bokat flyg hem 25/9 men siktar in mig på att stanna till början av november tills dom kickar ut mig! Citera
Sorkoas Postad 31 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 31 Augusti , 2009 Hej, Sedan jag kom till Japan för drygt 2,5 vecka sedan har jag spelat cirka 1500 händer. Väldigt skönt, men ångesten börja krypa sig på, så klart. Igår lyckades jag donka hem ett skrivbord och en 23"-skärm, så en avsevärd upgrade från att sitta på golvet i standard japanska hemmet. Tänkte lira söndagsturrarna men hade behövt gå upp 05:30 för att starta med Million på Stars vilket jag obv inte pallade. Funderar just nu på om jag ska börja köra sjuka nattskiften under veckorna för att kunna grinda MTTs ordentligt eller bara fokusera CG ett tag framöver, förmodligen det senare alternativet. Augusti slutar upp 10-15 inköp drygt över cirka 20K händer. Sätter inte upp några mål för september men ska försöka få in minst 80-100 timmars spel i alla fall så att man kan börja leva rikt igen. Just nu har ingen aning om vart jag ska bosätta mig för cashgamegrind. iPoker vill inte ha mig och Ongames klient flippar ur om jag kör mer än fyra bord. Jag antar att B2B (tvi, urgh, spya på golvet osv), Boss, SvS och Prima är alternativen då. Förmodligen åker en slant in på SvS snart. Tills vidare fokus på HU-spel då multitejbla inte verkar komma på tal när man kör på Ongame då dom verkar vara helnöjda med nya äckelklienten så inga updates är aktuellt. Citera
Sorkoas Postad 3 September , 2009 Författare Rapport Postad 3 September , 2009 Det blev att satsa på att klonka rakerace den här månaden. Första dagen så hade jag jättestrul med uppkopplingen så jag fick bara in drygt 2,6K händer, vilket gav mig en 39:e plats . I går blev det således att försöka jobba igen avståndet. 7,4K händer pressades in och jag väntar otåligt på en update för att se hur bra ens tempo håller hittills! I dag blir målet att komma över 20K händer totalt för månaden så att jag kan belöna mig själv med att köpa något fint och även förmodligen ta en paus helt i morgon. 9300 händer to go! Citera
jkkman Postad 3 September , 2009 Rapport Postad 3 September , 2009 Det blev att satsa på att klonka rakerace den här månaden. Första dagen så hade jag jättestrul med uppkopplingen så jag fick bara in drygt 2,6K händer, vilket gav mig en 39:e plats . I går blev det således att försöka jobba igen avståndet. 7,4K händer pressades in och jag väntar otåligt på en update för att se hur bra ens tempo håller hittills! I dag blir målet att komma över 20K händer totalt för månaden så att jag kan belöna mig själv med att köpa något fint och även förmodligen ta en paus helt i morgon. 9300 händer to go! jobaaaaa Citera
Sorkoas Postad 3 September , 2009 Författare Rapport Postad 3 September , 2009 Jobba jobba, behövs verkligen . 17:e efter två dagar wtf. Ligger jag inte bra till efter 10k givar i dag så ger jag antagligen upp haha. Citera
Snygglenn Postad 3 September , 2009 Rapport Postad 3 September , 2009 Hur mycket till ettan i racet? Orka åka till japan och rakeracea btw? gl Citera
Sorkoas Postad 3 September , 2009 Författare Rapport Postad 3 September , 2009 18K tror jag ettan får, men jag siktar bara in mig på top 10 ändå hehe Äh, jag bor ju typ i Japan nu. Har spenderat mer tid här än i Sverige det senaste året och har inga planer på att åka hem än på ett bra tag. =) Ty! Citera
Sorkoas Postad 3 September , 2009 Författare Rapport Postad 3 September , 2009 Fy fan. Ingen bra idé att slå på sånt här under grinden haha Citera
Supertequila Postad 3 September , 2009 Rapport Postad 3 September , 2009 Plz Sorken... Acquire some fckin taste... Miss South Africa 2009, Tatum Keshwar Citera
Sorkoas Postad 3 September , 2009 Författare Rapport Postad 3 September , 2009 ser ju ut som en sån där könsluring Citera
padrinosftw Postad 3 September , 2009 Rapport Postad 3 September , 2009 Vilken sida rejsas det på? NoIQ gissar jag på Citera
Supertequila Postad 3 September , 2009 Rapport Postad 3 September , 2009 ser ju ut som en sån där könsluring Mmm du har hängt för mkt med orientaliska ladyboys... du börjar bli paranoid. Citera
Macke_ Postad 3 September , 2009 Rapport Postad 3 September , 2009 När ska de sista HU-händerna vs hampu spelas? Citera
Sorkoas Postad 3 September , 2009 Författare Rapport Postad 3 September , 2009 NoIQ gissar jag på Japp Mvh DrRoland Citera
padrinosftw Postad 3 September , 2009 Rapport Postad 3 September , 2009 Japp Mvh DrRoland Hehe Citera
Sorkoas Postad 3 September , 2009 Författare Rapport Postad 3 September , 2009 3250 händer to go go go Citera
padrinosftw Postad 3 September , 2009 Rapport Postad 3 September , 2009 donatorftw? Skoja inte. Citera
spinky Postad 3 September , 2009 Rapport Postad 3 September , 2009 ball läsning gl... nu har man denna i prem. listan också Citera
Recommended Posts