bossbaver Postad 22 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 22 Oktober , 2009 hj 2, spader 10, ruter K och klöver K är allt du behöver och ett par ÅRS träning fyp
tilta_mitt_liv Postad 22 Oktober , 2009 Rapport Postad 22 Oktober , 2009 hur är grinden på betfair jämfört med svs?
bossbaver Postad 22 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 22 Oktober , 2009 hur är grinden på betfair jämfört med svs? Tightare pre, mer aggro post av det lilla jag sett hittills. (0,25-0,50$) Gillar fö. att lira med $ dock... mindre respekt in a good way för pengarna... Vilket är bra. För det mesta... Men klienten tiltar mig något fruktansvärt än så länge... Får se om jag får ordning på ett och annat, konstiga popups när det är dags att lira på bordet, och om jag har action på ett annat bord ploppar det upp fast jag inte gjort något val på det första upp-ploppade... fruktansvärt irriterande... Sen kan jag inte göra någon uppdatering av programvaran vilket jag tydligen ska kunna göra... men det kommer nog... kanske... Verkar vara snabb support dock.
bossbaver Postad 23 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 23 Oktober , 2009 Världen! [atftonbladet.se] Aniston fruktar för sin hunds hälsa, ”Hon är livrädd.” Och nu över till något viktigt Har ev postat det här klippet tidigare, men den här ryssen kan lite skit.
bossbaver Postad 23 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 23 Oktober , 2009 Dagens gamla klassiska punklåtstips: Idioten som lagt ut låten/videon borde dock ha en smula stryk för det är så dåligt, men skit i det. lyssna bara på låten.
bossbaver Postad 23 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 23 Oktober , 2009 Nu blir nog datoravdelningen sur på mig snart för jag "tar så mycket bandbredd". Muppar.
bossbaver Postad 23 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 23 Oktober , 2009 lol klassiker, så jävla skön
bossbaver Postad 24 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 24 Oktober , 2009 liveturre idag igen. 25 deltagare, bossbaver kommer 3a... igen... 3 sista turrarna: 3a, 2a, 3a. Måste va dags för storklonken snart. Nu blir det nätgrind.
bossbaver Postad 26 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 26 Oktober , 2009 Så jävla lol Edit. Det roligaste jag sett på youtube på riktigt riktigt länge
bossbaver Postad 26 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 26 Oktober , 2009 Nu blir datoravdelningen arg på mig, igen... Men fan va nice det ser ut... *dregel*
tompalub Postad 26 Oktober , 2009 Rapport Postad 26 Oktober , 2009 Så jävla lol Edit. Det roligaste jag sett på youtube på riktigt riktigt länge HAHAHAHAHAHA, fy fan! skrattar så jävulskt så jag har magkramp o gråter :D
bossbaver Postad 26 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 26 Oktober , 2009 LOL, ja jag garvade som fan jag oxå =) stört roligt
bossbaver Postad 27 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 27 Oktober , 2009 Fick ett tips att ladda ner senaste versionen av HM för att ev. lösa mina problem med betfair. Nu kan jag inte ens starta HM pga att programhelvetet inte förstår att jag köpt programhelvetet. helvete.
bossbaver Postad 28 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 28 Oktober , 2009 Dagens musiktips, håll tillgodo damer Pokern rullar på rätt bra so far det lilla jag hunnit spela på betfair. Lirar 50bb shortstack vilket jag återupptäckt att jag är riktigt bra på. Tråkigt tycker nog många, men det är antagligen lika tråkigt som att sitta och NIT-lirar endast nötterna. Det har gått bra än så länge som sagt, men ska försöka få in lite fler händer nu när jag även fått uppdaterat pokerklienten så jag kan justera borden till egen size. Samt fått ordning på HUDen, går inte att lira med den då den bara tokblinkar konstant. Verkar som att väldigt många har samma problem enligt forumet för HM manager. Nån annan som lirar på betfair? Verkar som att det är ganska dåligt spel vad jag sett so far. Vet inte om det är sämre egentligen men spelet passar mig bättre på betfair vs svenska spel iallafall. Peace
bossbaver Postad 28 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 28 Oktober , 2009 Apropå absolut ingenting... Varför drar sig alla med talfel till tv och radiobranchen för? tilt på det.
bossbaver Postad 28 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 28 Oktober , 2009 Det rullar på fortsatt bra på betfair. upp ett par hundra dollarsch so far, på väldigt få timmar och händer. skönt. Kan ha att göra med att jag so far inte tiltat eller ens halvtiltat förutom på själva klienten och att HUDen inte funkar än, men det är en annan femma... Till helgen har jag i ett svagt ögonblick lovat en polare att hjälpa till och flytta. Fan så slarvigt, dels o gå o lova en sån sak, men även av polaren och gå o flytta. Aja, sånt e livet. På söndag blir det nog till att fälla ett par tre träd. Ska bli spännande. Hoppas vinden ligger rätt så inte trädhelvetena får för sig att kasta sig ner över huset. Aja, hur svårt ska det va? Livin on the edge Nu för omväxlingens skull: Däcka till en film. A juste, vi är på gång att skaffa en digitalbox nu så vi kan titta på tv. Har inte haft tv sen vi flytta hit, dvs över ett år sedan. Har faktiskt varit riktigt skönt, men nu börjar både jag o tjejen bli sugna... på tv alltså. Nej filmtajm var det nu ja. Cya´ll.
bossbaver Postad 28 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 28 Oktober , 2009 Nån förresten som kan svara på varför i helvete jag envisas med att lira mafia wars på facebook för? så jävla meningslöst, men orkar inte sluta.
bossbaver Postad 29 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 29 Oktober , 2009 Skön rubrik, skön hand
bossbaver Postad 30 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 30 Oktober , 2009 En för en gångs skull intressant artikel på aftonbladet. En summering av sportvärldens snuskigaste namn: Vaclav Korunka Tjeckisk skidåkare som vid Skidspelen i Falun 1989 förvånat upptäckte att vissa i publiken hejade lika mycket på honom som på Gunde Svan. Kyle Kuk Amerikansk universitetsspelare i hockey som trots stake i spelet och uppväxt i en svenskbygd i Minnesota gör bäst i att stanna ”over there”. Simone Luder Schweizisk orienteringsess, har senare, för att göra livet lättare, gift sig till efternamnet Niggli. Mark Langballe Engelsman i Örebro SK som efter taskig behandling senare valde att kalla sig Selmer i efternamn. Spelade i ÖSK ihop med Dragan Okuka. Pavel Kuka Tjeckisk landslagsman i fotboll på 1990-talet som enare blev sportchef i klassiska Viktoria Zizkov. Kuka fick sparken när Viktoria i våras ballade ur och åkte ur ligan. Ivan Kukolja Välsmord kroatisk simmare som nu tävlar i veteranklasserna. Cho Min-Kook Sydkoreansk landslagsman i fotboll som numera är ligatränare och alltid vet var de ädlare genitalierna finns. Antal Kiss Ungersk gångare över 50 kilometer i OS 1968 som hade total koll på antalet besök i buskarna. Ye Fan Kinesisk gymnast som troligen inte gillade närgångna tränare. John Byce Amerikans forward som gästspelade i HV 71 1993/1994, men snart ansågs vara ett skitförvärv. Lars Bögh Dansk medeldistanslöpare som tyvärr aldrig sprang på Homovallen i Nordanstig, fyra mil norr om Hudiksvall. Bubblare: Pippa Thomas (engelsk ryttare), Alan Fettis (målvaktstränare Sunderland), Peter Blaha (svensk rugbyspelare), Miroslav Satan (djävulsk slovakisk hockeyspelare). Saknas det några bra namn månne? Och apropå det förresten. Ett skönt företag i danmark? Edit igen. En dansk friskola...
Snygglenn Postad 30 Oktober , 2009 Rapport Postad 30 Oktober , 2009 Edit igen. En dansk friskola... Haha danskar alltså
bossbaver Postad 31 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 31 Oktober , 2009 Idag hjälpte jag som sagt en polare att flytta. Gick faktiskt ganska smärtfritt. Folk brukar ju ha en tendens att säga: - "". Den här borde gå snabbt. För första gången stämde det faktiskt. När vi var klara åkte vi hem. Tänkte vila/sova en timme innan det var dags att ta tag i bestyren hemma. Men lillen vägrade såklart att sova, så det sket sig. Så vi tog ett par glas vin och målade väggar, tak och tapetserade. Första gången jag tapetserade salongsberusad. Ingen större mening att utvärdera resultatet nu, utan jag får vänta tills imorrn bitti då jag inte ser dubbelt längre. xiting. Borde nog avstå pokern ikväll oxå, men vi får se hur det blir. Kanske lite fylleskottning på 2-4$ månne? Nej borde verkligen inte. Nej det borde jag inte. ... Tjejen inflikar nu när jag läst upp vad jag tänkte posta att: "NEJ det borde du inte. " Jaja, vi får se som sagt Do i feel lucky?
jnxjnxy Postad 31 Oktober , 2009 Rapport Postad 31 Oktober , 2009 Idag hjälpte jag som sagt en polare att flytta. Gick faktiskt ganska smärtfritt. Folk brukar ju ha en tendens att säga: - "". Den här borde gå snabbt. För första gången stämde det faktiskt. När vi var klara åkte vi hem. Tänkte vila/sova en timme innan det var dags att ta tag i bestyren hemma. Men lillen vägrade såklart att sova, så det sket sig. Så vi tog ett par glas vin och målade väggar, tak och tapetserade. Första gången jag tapetserade salongsberusad. Ingen större mening att utvärdera resultatet nu, utan jag får vänta tills imorrn bitti då jag inte ser dubbelt längre. xiting. Borde nog avstå pokern ikväll oxå, men vi får se hur det blir. Kanske lite fylleskottning på 2-4$ månne? Nej borde verkligen inte. Nej det borde jag inte. ... Tjejen inflikar nu när jag läst upp vad jag tänkte posta att: "NEJ det borde du inte. " Jaja, vi får se som sagt Do i feel lucky? salongsberuse-skott ter sig bäst på PLO, där kan man klonka fett även fast man spelar som en riktig åsna. jag spelar nog bäst på plo som tokfull, gärna så högt som möjligt så regsen tror man metagamear sönder och synar river pottbets med middlepair och annat...
bossbaver Postad 31 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 31 Oktober , 2009 salongsberuse-skott ter sig bäst på PLO, där kan man klonka fett även fast man spelar som en riktig åsna. jag spelar nog bäst på plo som tokfull, gärna så högt som möjligt så regsen tror man metagamear sönder och synar river pottbets med middlepair och annat... jag som trodde plo hade nånting med pensionärer att göra. Tänk så fel man kan ha. Men vad vet jag. en salongsberusning kanske ter sig bra även i det forumet? Sessionen gick väl under omständigheterna bra. Backade inte iaf. Hade dock svinigt dålig timing med korten. Allt som inte fick komma kom såklart och mina 4st AK: 1, reraise pre, flopp, vs 2 FI. raise, reraise oträffat. fold 2, raise, reraise jag allin aks. vs: ako+kk. torsk såklart vs kk 3, raise pre, rundfold 4, raise pre, rundfold mm mm mm mm. lyckades dock få en QQ att stå vs en fisk på J hög bräda som synade sig all in med J5o. o mina damer stod. jäjä, det skiter väl ni i. nu ska jag somna in innan ögonen hinner före.
bossbaver Postad 1 November , 2009 Författare Rapport Postad 1 November , 2009 soft dag. ensam hemma ett par timmar för första gången på typ ett jäkla tag. tyst o lugnt =)
bossbaver Postad 1 November , 2009 Författare Rapport Postad 1 November , 2009 Betar vi flopp? NL $0.25/$0.50 Texas Hold'em - Seat 3 is the button Total number of active players : 5 Seat 1: lakiss ( $41.89 ) Seat 2: rajr68 ( $38.24 ) Seat 3: HERO( $34.11 ) Seat 4: obama79 ( $185.50 ) Seat 5: TheKneijzer ( $50.50 ) Seat 6: kaiserguy4 ( $32.66 ) TheKneijzer posts big blind [$0.50] ** Dealing down cards ** Dealt to HERO[ 9c, 9h ] kaiserguy4 folds lakiss calls [$0.50] rajr68 calls [$0.50] HEROraises to [$2.50] TheKneijzer folds lakiss calls [$2] rajr68 calls [$2] ** Dealing Flop ** [ Qd, Ac, 4s ] lakiss checks rajr68 checks HERO ???
Recommended Posts