okocha Postad 23 April , 2009 Rapport Postad 23 April , 2009 Konstant Rikenberg är fan ett till och med ett grymmare namn än Moneymaker alltså... Citera
m1978 Postad 23 April , 2009 Rapport Postad 23 April , 2009 Ska man vara med på tv två dagar i rad måste man väl ändå byta kläder? Citera
erras Postad 23 April , 2009 Rapport Postad 23 April , 2009 Han e grym på flips den där Constant Citera
m1978 Postad 23 April , 2009 Rapport Postad 23 April , 2009 Han e grym på flips den där Constant ja han har ju konstant tur HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA Citera
Skanke Postad 23 April , 2009 Rapport Postad 23 April , 2009 Var det inte en usel syn av Mr Sundell....? Han slår upp 200K får syn av Dåren, sedan ställer finnen 1,5 miljoner tlll. Då har Jänkaren som är tokkort redan vikt. Sundell har AJ.... Citera
BeroendeForever Postad 23 April , 2009 Rapport Postad 23 April , 2009 Gick de iväg o diskuterade deal? Citera
Skanke Postad 23 April , 2009 Rapport Postad 23 April , 2009 Gick de iväg o diskuterade deal? Side bet, mine is bigger then yours.... Citera
BeroendeForever Postad 23 April , 2009 Rapport Postad 23 April , 2009 Nu är jag inte säker på vad du menar, men min är en 21tummare!!! Citera
cryddan Postad 23 April , 2009 Rapport Postad 23 April , 2009 Var det inte en usel syn av Mr Sundell....? Han slår upp 200K får syn av Dåren, sedan ställer finnen 1,5 miljoner tlll. Då har Jänkaren som är tokkort redan vikt. Sundell har AJ.... tycker med det är ett dåligt spel av Sundell då finnen inte spelat så värst mycket och verkar har den tightaste rangen på bordet. Vet inte vad Gustav tänker när finnen squeezar, då jag inte tror han bluffar ofta där. (nästan aldrig?) Citera
BeroendeForever Postad 23 April , 2009 Rapport Postad 23 April , 2009 Får man göra deals på EPT? Verkar som de har gjort det nu iaf. Citera
jutteson Postad 23 April , 2009 Rapport Postad 23 April , 2009 Får man göra deals på EPT? Verkar som de har gjort det nu iaf. Visst får man det Citera
JELLJUN Postad 23 April , 2009 Rapport Postad 23 April , 2009 vad åkte sundell på missade precis Citera
BeroendeForever Postad 23 April , 2009 Rapport Postad 23 April , 2009 Visst får man det För de förbjöds ju i WPT Citera
BeroendeForever Postad 23 April , 2009 Rapport Postad 23 April , 2009 vad åkte sundell på missade precis Finnen raisar Sundell pushar Holländaren stekfoldar finnen synar Finnen har AJ Sundell A6 Citera
papiPope Postad 23 April , 2009 Rapport Postad 23 April , 2009 tycker med det är ett dåligt spel av Sundell då finnen inte spelat så värst mycket och verkar har den tightaste rangen på bordet. Vet inte vad Gustav tänker när finnen squeezar, då jag inte tror han bluffar ofta där. (nästan aldrig?) Tyckte också den handen var skum spelad. Fold utan tvekan. Men gg som fan gustav!!!!!!!! Citera
bearbeer Postad 24 April , 2009 Rapport Postad 24 April , 2009 congrats mr Sundell! GG. Antar att han va trött, men något stämmer inte med uttrycket "The italian guys were very tight". Hallå ??? Vilka italienare har han spelat mot ? Källa : 1:27 in i denna. Citera
MJ Postad 24 April , 2009 Rapport Postad 24 April , 2009 Han har förmodligen spelat mest mot tighta (dåliga) italienare. Finns nog en hel del sådana. "We were getting comments that u were not playing swedish" (eller nåt i den stilen), det tyckte jag var lite roligt. Tycker att han hade en bra gameplan. Synd att han inte lyckades fullt ut bara, men GG GS! Citera
Rebonius Postad 24 April , 2009 Rapport Postad 24 April , 2009 Han har förmodligen spelat mest mot tighta (dåliga) italienare. Finns nog en hel del sådana. "We were getting comments that u were not playing swedish" (eller nåt i den stilen), det tyckte jag var lite roligt. Tycker att han hade en bra gameplan. Synd att han inte lyckades fullt ut bara, men GG GS! Gameplan? Vad är det? Citera
MJ Postad 25 April , 2009 Rapport Postad 25 April , 2009 Gameplan? Vad är det? Gameplan= plan för spelet. I hans fall, så tror jag hans plan var att inte ta onödiga risker och vänta på bra händer att spela mot Constant och Dragan. Få till en deal på tre gubbar var kanske ett mål. Han gjorde väl missar också, som när han synade finnen. Jag anar att det ska komma något drygt. Kör hårt! Citera
padrinosftw Postad 25 April , 2009 Rapport Postad 25 April , 2009 Gameplan= plan för spelet. I hans fall, så tror jag hans plan var att inte ta onödiga risker och vänta på bra händer att spela mot Constant och Dragan. Få till en deal på tre gubbar var kanske ett mål. Han gjorde väl missar också, som när han synade finnen. Jag anar att det ska komma något drygt. Kör hårt! Antagligen något i stil med det finns ett optimalt sätt att spela varje enskild hand, dock beroende på tidigare händer och motstånd, inte en optimal strategi. Fast med mer termer, lite mer utvecklat, alite drygare samt otroligt mycket mer korrekt än mina gissningar (= Citera
MJ Postad 25 April , 2009 Rapport Postad 25 April , 2009 Antagligen något i stil med det finns ett optimalt sätt att spela varje enskild hand, dock beroende på tidigare händer och motstånd, inte en optimal strategi. Fast med mer termer, lite mer utvecklat, alite drygare samt otroligt mycket mer korrekt än mina gissningar (= Jag tror du gissar bra. Jag själv hade nog plockat upp lite bättre starthänder eller träffat lite bättre och stackat Dragan + Constant. Om inte det funkade hade jag varit nöjd om man kom till deal så man fick del av förstapriset. Slötittade på FT, men snappade upp "there are som complete monkeys at the table" (Fitzgerald). Citera
fredde80 Postad 25 April , 2009 Rapport Postad 25 April , 2009 congrats mr Sundell! GG. Antar att han va trött, men något stämmer inte med uttrycket "The italian guys were very tight". Hallå ??? Vilka italienare har han spelat mot ? Källa : 1:27 in i denna. Dom som tog sig långt var tajta, i alla fall de som dök upp på EPTLive. Citera
papiPope Postad 25 April , 2009 Rapport Postad 25 April , 2009 Hört att top3 delade jämnt på prispengarna, isf har ju holländaren gjort historiens sämsta deal:shock: Citera
Recommended Posts