Gå till innehåll

FTP table mods


nordkvist

Recommended Posts

Tackar. Jag fick till en riktigt skön layout!

 

Det verkar finnas rätt lite bakgrundsbilder att få tag på? Hittade en sida med riktigt snygga mods som Fozzy på 2+2 gjort, men dom kostade 15-30$.

 

Japp, rätt få. Det enda jag gjorde var att byta bord typ, har inte orkat fixat något mer än. =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så här har jag fått till det just nu. Blev rätt soft stämning på tycker jag, även om det är ganska simpelt :)

Har inte passat in bordet helt än, men det kommer väl. (klicka på bilden för större).

 

887200925224P13b7.jpg

 

tyckte den layouten var riktig nice. Enkel och simpel men samtidigt en trevlig syn för ögat, även fast jag inte klarar av just den kortleken. Har fått för mig att den är riggad :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så här har jag fått till det just nu. Blev rätt soft stämning på tycker jag, även om det är ganska simpelt :)

Har inte passat in bordet helt än, men det kommer väl. (klicka på bilden för större).

 

887200925224P13b7.jpg

 

Snyggt! :) Räcker ju sådär, vissa gör lite väl mkt. Men det känns bra mkt skönare att spela med mod. Blev inspirerad efter att ha kikat på DC-videos och sökte på det. Jag kör nu själv med gamla designen med avatars fast bytte ut bordet mot ett mörkt. Har aldrig fastnat för fyrfärgskortleken. Ska mixa lite mer med min layout när jag orkar skulle jag tro. =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

...även fast jag inte klarar av just den kortleken. Har fått för mig att den är riggad :)

Haha hoppas det är annorluda här då. Den fungerar iaf väldigt bra än så länge, plussade några inköp med den idag :-P

 

Snyggt! :) Räcker ju sådär, vissa gör lite väl mkt. Men det känns bra mkt skönare att spela med mod. Blev inspirerad efter att ha kikat på DC-videos och sökte på det. Jag kör nu själv med gamla designen med avatars fast bytte ut bordet mot ett mörkt. Har aldrig fastnat för fyrfärgskortleken. Ska mixa lite mer med min layout när jag orkar skulle jag tro. =)

Ja, håller med om att det blev rätt lagom, kan bli för mycket som sagt.

 

Jag har inte hellet gillat fyrfärgskortlekarna som är orginal, men dessa var jäkligt sköna tycker jag. Passade bra till resten av mod'en.

 

Nån som har några andra bra bakgrunder? Går ju att lägga upp dom i orginalstorlek på forumbilder.se i så fall.

Jag kan slänga upp min om nån är intresserad.

 

Hoppas FTP inte låser kontot eller nåt för att man ändrat filerna... men detta är ju knappast något fusk. Man har ju läst om folk som blivit bannade för att dom varit inne på "stats-sidor" medan dom spelat.

Kanske nån FTP-representant kan svara på om det är tillåtet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hoppas FTP inte låser kontot eller nåt för att man ändrat filerna... men detta är ju knappast något fusk. Man har ju läst om folk som blivit bannade för att dom varit inne på "stats-sidor" medan dom spelat.

Kanske nån FTP-representant kan svara på om det är tillåtet?

 

2+2 tråden borde de väl märkt av och efter ha skumläst denna så har jag inte hittat något om de.

DC-videosen borde ju också ha märkts av.

Så jag kan inte se hur det skulle kunna leda till låst konto.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2+2 tråden borde de väl märkt av och efter ha skumläst denna så har jag inte hittat något om de.

DC-videosen borde ju också ha märkts av.

Så jag kan inte se hur det skulle kunna leda till låst konto.

Ok, nej det verkar ju vara lugnt. Dom lär ju ha märkt det, men låter det antagligen vara eftersom det inte påverkar spelet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Generellt sett så rekommenderar vi inte att man ger sig på att ändra på programvaran efter installation eftersom det blir svårt att dra gränsen för vad som är ok och vad som inte är det (vid vilket steg blir ett gränssnitt en fördel o.s.v). Dock är vi givetvis inte helt rigida och bannar någon för att dom ändrar kortlek, det skulle i så fall röra sig om en vänlig tillsägelse om vi har anledning att inte tillåta något.

 

Sen vad gäller "stats" sidor, så är det mot reglerna (har diskuterats här tidigare) att använda sig av statistik som man inte SJÄLV har spelat sig till. Det är alltså inte ok med handhistoriks-databaser med händer som andra spelat och "sparat" åt dig.

 

Givetvis för vi gärna en dialog om ni har åsikter eller synpunkter på specifika program/mods eller regler.

 

MVH,

Full Tilt Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Hej,

 

Det är väl precis som med vägar utan hastighetskamera, det innebär ju inte att det är fritt fram :)

 

Skulle det senare framgå att man använt sig av något man inte borde så är det ju bra om det i alla fall framgår i våra regler vad som är OK eller inte.

 

MVH,

Full Tilt Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...