Gå till innehåll

Poker i Kina


pherlo

Recommended Posts

Hej!

 

Funderar på att dra till Kina och bo hos ett par vänner och leva på pokern där nere. Efter lite googlande på kina+poker så verkar det vara så att det är lite semiförbjudet där nere. Vissa siter ska visst vara blockade vad jag har förstått, men polarna har rapporterat om att de sett kinser som sitter och kör poker. Har läst lite om att det ska gå att komma runt kommunistfirewallen genom att ansluta sig genom någon form av VPN. Någon med erfarenhet som vet hur det funkar i praktiken? Går det att spela på? Jag multitablar 24 bord så att det flyter någorlunda är väl ganska viktigt.

 

Peace!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag spelade på pokerstars och ipoker när jag var där, funkade bra. Ibland gick det inte att uppdatera pokerstars men det var bara att pröva igen så funkade det.

 

Oken, nice. Detta utan något krångel med VPN/proxy osv? Siten jag spela är pokerstars btw. Såg att jag glömde nämna det i första inlägget.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Oken, nice. Detta utan något krångel med VPN/proxy osv? Siten jag spela är pokerstars btw. Såg att jag glömde nämna det i första inlägget.

 

Inget krångel med klienten men hemsidan var blockad har jag för mig. Det har ju ingen betydelse dock om man redan har klienten på datorn.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...