pherlo Postad 16 Mars , 2009 Rapport Postad 16 Mars , 2009 Hej! Funderar på att dra till Kina och bo hos ett par vänner och leva på pokern där nere. Efter lite googlande på kina+poker så verkar det vara så att det är lite semiförbjudet där nere. Vissa siter ska visst vara blockade vad jag har förstått, men polarna har rapporterat om att de sett kinser som sitter och kör poker. Har läst lite om att det ska gå att komma runt kommunistfirewallen genom att ansluta sig genom någon form av VPN. Någon med erfarenhet som vet hur det funkar i praktiken? Går det att spela på? Jag multitablar 24 bord så att det flyter någorlunda är väl ganska viktigt. Peace! Citera
xlars Postad 16 Mars , 2009 Rapport Postad 16 Mars , 2009 Jag spelade på pokerstars och ipoker när jag var där, funkade bra. Ibland gick det inte att uppdatera pokerstars men det var bara att pröva igen så funkade det. Citera
pherlo Postad 16 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 16 Mars , 2009 Jag spelade på pokerstars och ipoker när jag var där, funkade bra. Ibland gick det inte att uppdatera pokerstars men det var bara att pröva igen så funkade det. Oken, nice. Detta utan något krångel med VPN/proxy osv? Siten jag spela är pokerstars btw. Såg att jag glömde nämna det i första inlägget. Citera
xlars Postad 16 Mars , 2009 Rapport Postad 16 Mars , 2009 Oken, nice. Detta utan något krångel med VPN/proxy osv? Siten jag spela är pokerstars btw. Såg att jag glömde nämna det i första inlägget. Inget krångel med klienten men hemsidan var blockad har jag för mig. Det har ju ingen betydelse dock om man redan har klienten på datorn. Citera
pherlo Postad 16 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 16 Mars , 2009 Inget krångel med klienten men hemsidan var blockad har jag för mig. Det har ju ingen betydelse dock om man redan har klienten på datorn. Kanon! Tack så mycket för hjälpen. Citera
jon2 Postad 16 Mars , 2009 Rapport Postad 16 Mars , 2009 anvand smarthide. Andrar dit ip till det land du vill komma fran. Citera
BeroendeForever Postad 16 Mars , 2009 Rapport Postad 16 Mars , 2009 Multitejbla 24bord kinapoker är gajlet Citera
pherlo Postad 17 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 17 Mars , 2009 Multitejbla 24bord kinapoker är gajlet Tur att jag lirar holdem då Citera
okocha Postad 17 Mars , 2009 Rapport Postad 17 Mars , 2009 Att åka till Kina och spela texas är som att åka till Texas och spela kina. Citera
NikLasVegas Postad 17 Mars , 2009 Rapport Postad 17 Mars , 2009 Att åka till Kina och spela texas är som att åka till Texas och spela kina. Citera
nordkvist Postad 18 Mars , 2009 Rapport Postad 18 Mars , 2009 Får man fråga vart i Kina du hade tänkt åka? =) Citera
pherlo Postad 18 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 18 Mars , 2009 Får man fråga vart i Kina du hade tänkt åka? =) Ska till en stad som heter Shenzhen. Ligger ungefär en timma med bil från Hong Kong. Miljonstad obv. Citera
nordkvist Postad 18 Mars , 2009 Rapport Postad 18 Mars , 2009 Ska till en stad som heter Shenzhen. Ligger ungefär en timma med bil från Hong Kong. Miljonstad obv. Nice. Hur länge hade du tänkt vara där? Citera
pokker Postad 19 Mars , 2009 Rapport Postad 19 Mars , 2009 Skaffa konto hos relakks.com Rätt billig VPN.... du kommer ut i Sverige om du kryper ner i denna tunnel från kina. Citera
AA-MRPoker Postad 19 Mars , 2009 Rapport Postad 19 Mars , 2009 lite ot men vilken nivå spelar du 24 bord på fr cg ? sngs ? ha det bra i kina Citera
KallOödmjukDiva Postad 19 Mars , 2009 Rapport Postad 19 Mars , 2009 Ska du till Kina o lira poker maste du besoka Macao. Som Las Vegas fast flera som ar gula, ha. Citera
mastermind1916 Postad 19 Mars , 2009 Rapport Postad 19 Mars , 2009 Ska du till Kina o lira poker maste du besoka Macao. Som Las Vegas fast flera som ar gula, ha. LOL Citera
Ebbesson Postad 20 Mars , 2009 Rapport Postad 20 Mars , 2009 Ska du till Kina o lira poker maste du besoka Macao. Som Las Vegas fast flera som ar gula, ha. Precis som i simpsons. Citera
speltorsk_LOL Postad 20 Mars , 2009 Rapport Postad 20 Mars , 2009 Precis som i simpsons. Precis som i simpsons. Citera
@ntonius Postad 20 Mars , 2009 Rapport Postad 20 Mars , 2009 Precis som i simpsons. Precis som i simpsons. Citera
Larken Postad 21 Mars , 2009 Rapport Postad 21 Mars , 2009 Precis som i simpsons. Precis som i Simpsons! Citera
cobb89 Postad 21 Mars , 2009 Rapport Postad 21 Mars , 2009 Jag har en fråga apropå Kina, kommer man verkligen dit om man gräver sig ner rakt ner i jorden från sverige? Vetifan vart jag hörde de men känns stört bekant Citera
Recommended Posts