BeroendeForever Postad 15 Mars , 2009 Rapport Share Postad 15 Mars , 2009 Tänkte bara tipsa alla att om 25minuter börjar ICOP på Bossmedia 280+20 Euro kostar det och den garanteratde potten är 300 000. Bara 600 reggade än så blir övervärde som fan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 15 Mars , 2009 Rapport Share Postad 15 Mars , 2009 Tyty. Ägde dock 4€ på Boss Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BeroendeForever Postad 15 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 15 Mars , 2009 Jag hade €3 Chipdumpar till dig som skottar till €300 sen har jag 49 procent i dig? Stejk någon ? Ev+! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jierli Postad 15 Mars , 2009 Rapport Share Postad 15 Mars , 2009 742 spelare, 71310€ till vinnaren. Sitter och skakar, så nervös är jag. Ola lira åt mig? Aldrig spelat en såhär dyr turnering någonsin Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BeroendeForever Postad 15 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 15 Mars , 2009 Haha Jag kan lira åt dig För någon procent! Skämt-å-sido (eller nej skulle göra det om jag fick) Vad nickar du så man kan raila? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jierli Postad 15 Mars , 2009 Rapport Share Postad 15 Mars , 2009 30 min blinds, 10-20 med 10k i startstack inte direkt railvänligt. Pmar nick om senare om det går bra och är något att raila wish me luck! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ludvvig Postad 15 Mars , 2009 Rapport Share Postad 15 Mars , 2009 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snusarn Postad 15 Mars , 2009 Rapport Share Postad 15 Mars , 2009 Nog för att det är snällt, men det är verkligen inte smart någonstans att skapa en sån här post. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 15 Mars , 2009 Rapport Share Postad 15 Mars , 2009 30 min blinds, 10-20 med 10k i startstack inte direkt railvänligt. Pmar nick om senare om det går bra och är något att raila wish me luck!Hojta till framåt måndag lunch då... antar att den slutar då Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BeroendeForever Postad 15 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 15 Mars , 2009 Nog för att det är snällt, men det är verkligen inte smart någonstans att skapa en sån här post. Lirar ändå inte själv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 15 Mars , 2009 Rapport Share Postad 15 Mars , 2009 Nog för att det är snällt, men det är verkligen inte smart någonstans att skapa en sån här post. Op ska ju inte lira den. Dessutom är det ganska rejält KarmaEV+ imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jierli Postad 15 Mars , 2009 Rapport Share Postad 15 Mars , 2009 Bust. all in turn med färg mot set. Självklart paras bordet på rivern och hejdå med mig. Vidriga spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mendieta19 Postad 15 Mars , 2009 Rapport Share Postad 15 Mars , 2009 overkligt deep denna var då, 100-200 nu och start var 10k som sagt...... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaroiten Postad 16 Mars , 2009 Rapport Share Postad 16 Mars , 2009 overkligt deep denna var då, 100-200 nu och start var 10k som sagt...... Det låter rätt så brutalt. Nog för att det är snällt, men det är verkligen inte smart någonstans att skapa en sån här post. Genomsnitts EV för pokerspelare går ner genom en sån här post. Men för Boss är det bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
storkiz Postad 16 Mars , 2009 Rapport Share Postad 16 Mars , 2009 lär ju somna innan denna är klar är det någon som går bra i den ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ludvvig Postad 16 Mars , 2009 Rapport Share Postad 16 Mars , 2009 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
highbury90 Postad 16 Mars , 2009 Rapport Share Postad 16 Mars , 2009 Lyckades med konststycket att åka efter 20 min i en så sjukt deep turre Får in det på turn med nötstege mot set. Potten var på 180 till turn när vi tillsammans får in 20K i mitten...normalt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts