rAilFISH Postad 13 Maj , 2009 Rapport Postad 13 Maj , 2009 You like Pete Doherty? Hur får man din playlist att fungera egentligen , kanske är fel på mitt spotify , men länka annars. Citera
GulaGreger Postad 13 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 13 Maj , 2009 Är nog en jävla massa jobb och stor risk att det går åt h-te. Vill inte vara negativ men känner en hel del som gått på minor. Jo visst kan det vara så, jag vet inte riktigt om jag tror på mig själv heller då jag förmodligen inte är tillräckligt driftig. kika nyss in dina fotografier. tycker du är sjukt lik han Peter Doherty på dom junkie bilderna, trodde nästa det var han först Tack! Det var lite meningen, lite paradoxalt tack då han är så ful bara:-D You like Pete Doherty? Hur får man din playlist att fungera egentligen , kanske är fel på mitt spotify , men länka annars. Haha, jag är inget stort Doherty fan faktiskt, men han har skön stil och fungerar ju halvbra att försöka imitera på kort Vet faktiskt inte varför många har problem att öppna min playlist, har aldrig haft det problemet förut vad jag vet.. Har du öppnat andras playlists förut? Denna kan du placera i sökrutan på spotify spotify:user:sommarpojke:playlist:0uz2xIv4UQEqp4KGVDIRPG Och denna kör du i webläsaren Funkar det inte då vet jag inte vad som är fel, kanske får försöka lite senare bara isf.. Citera
GulaGreger Postad 13 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 13 Maj , 2009 Skriv i vilken post det är istället, jag har tex bara fem sidor i din dagbok... Ändrat! Citera
cryddan Postad 13 Maj , 2009 Rapport Postad 13 Maj , 2009 Jo visst kan det vara så, jag vet inte riktigt om jag tror på mig själv heller då jag förmodligen inte är tillräckligt driftig. Tack! Det var lite meningen, lite paradoxalt tack då han är så ful bara:-D Haha, jag är inget stort Doherty fan faktiskt, men han har skön stil och fungerar ju halvbra att försöka imitera på kort Vet faktiskt inte varför många har problem att öppna min playlist, har aldrig haft det problemet förut vad jag vet.. Har du öppnat andras playlists förut? Denna kan du placera i sökrutan på spotify spotify:user:sommarpojke:playlist:0uz2xIv4UQEqp4KGVDIRPG Och denna kör du i webläsaren Funkar det inte då vet jag inte vad som är fel, kanske får försöka lite senare bara isf.. wierd, jag kan inte heller öppna din spotify-playlist. Ingen av dom metoderna du sa fungerade. Knäppt då jag aldrig haft problem med detta innan Citera
rAilFISH Postad 13 Maj , 2009 Rapport Postad 13 Maj , 2009 Funkar nu , jag tog bara bort en playlist så gick det. Citera
GulaGreger Postad 13 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 13 Maj , 2009 Ah förmodligen samma problem för de andra då kanske.. Citera
GulaGreger Postad 13 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 13 Maj , 2009 Jag är verkligen på rätt sida om riggen nu. 104bb/100 över 1600 händer. Ganska hyfsat, springer som på tjack. Citera
GulaGreger Postad 14 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 14 Maj , 2009 Livet leker vidare på rätt sida om riggen! (För första gången i mitt liv) Citera
GulaGreger Postad 14 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 14 Maj , 2009 Kommer snart börja dra mot gutters och färgdrag, r-r är ju en barnlek Citera
Skanke Postad 14 Maj , 2009 Rapport Postad 14 Maj , 2009 Var oi Nyköping bor du. Har spelat i BRIO Nyköpings stålthet i Bowling Citera
ulaf Postad 14 Maj , 2009 Rapport Postad 14 Maj , 2009 Snygga bilder, gillar farfar/morfar-bilden! Citera
GulaGreger Postad 14 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 14 Maj , 2009 Var oi Nyköping bor du. Har spelat i BRIO Nyköpings stålthet i Bowling Haha jaså har vi bowlinglag det visste jag inte Brio, vart ligger det? Citera
GulaGreger Postad 14 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 14 Maj , 2009 Snygga bilder, gillar farfar/morfar-bilden! Tack så mycket! Jag gillar den diabildsliknande bilden, om du förstår vilken jag menar Citera
Skanke Postad 14 Maj , 2009 Rapport Postad 14 Maj , 2009 Haha jaså har vi bowlinglag det visste jag inte Brio, vart ligger det? Sopträsk, svara på frågan..... Citera
GulaGreger Postad 14 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 14 Maj , 2009 Sopträsk, svara på frågan..... Haha, jag insåg inte relevansen, ursäkta mig. Jag bor strax utanför, känner du till området? Citera
Skanke Postad 14 Maj , 2009 Rapport Postad 14 Maj , 2009 Jaså! Vilka år då? Jag gick flyg/gripen.Bor i vrena! Är 76a, Vrena har man ju åkt igenom 987 gånger när man spelade bowling i Katrineholm.... Citera
GulaGreger Postad 14 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 14 Maj , 2009 Haha jaså Vad fick dig att flytta då? Rätt trevlig stad Citera
GulaGreger Postad 14 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 14 Maj , 2009 Satt och kollade igenom PT precis, handen jag förlorat mest pengar med på ipoker är AA Handen jag vunnit mest med är JJ.. Citera
Skanke Postad 14 Maj , 2009 Rapport Postad 14 Maj , 2009 Haha jaså Vad fick dig att flytta då? Rätt trevlig stad Har aldrig flyttat bor i en liten håla utanför Trosa.... Citera
Snygglenn Postad 14 Maj , 2009 Rapport Postad 14 Maj , 2009 Har aldrig flyttat bor i en liten håla utanför Trosa.... Usch ja, västerljung är väl lika sorgligt som vrena? Citera
Skanke Postad 14 Maj , 2009 Rapport Postad 14 Maj , 2009 Usch ja, västerljung är väl lika sorgligt som vrena? Bra mycket sorgligare... Citera
GulaGreger Postad 14 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 14 Maj , 2009 Bra mycket sorgligare... Bra jävla sorgligt då med andra ord. Citera
Recommended Posts