GulaGreger Postad 7 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 7 Maj , 2009 Lirade lite HU nu, känns som jag faktiskt är bättre på det än 6max. Upp två inköp iaf på 150 händer, gg. Ska lira lite mer efter lite té! Citera
GulaGreger Postad 7 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 7 Maj , 2009 Gulagreger: u wanna play or what LifeHappiness: YOU ARE TO GOOD ) tytytyty Citera
GulaGreger Postad 8 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 8 Maj , 2009 114 bb/100. Får satsa på HU istället, känner mig bra mycket bättre på det. Citera
GulaGreger Postad 8 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 8 Maj , 2009 Inte för att jag tror att jag kan hålla i närheten av den winraten, men gick iaf bra första 500 händerna Citera
GulaGreger Postad 8 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 8 Maj , 2009 Det är sanslöst vad raken tuggar på nl2 hu Citera
bossbaver Postad 8 Maj , 2009 Rapport Postad 8 Maj , 2009 Det är sanslöst vad raken tuggar på nl2 hu joe Citera
GulaGreger Postad 8 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 8 Maj , 2009 Backade några inköp mot en riktig träfffisk. Orkade inte försöka ta tillbaks det, det gick bara illa. Drog en kort session i periodpausen och plussade ett inköp då iaf. Ska inte ut ikväll för första gången på flera månader, hoppas det är bra värde på nattgrinden en fre kväll Citera
GulaGreger Postad 8 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 8 Maj , 2009 Tycker sverige sköter sig bra i matchen och överlag jävligt rolig match att titta på. Bara hoppas att vi kan kvittera nu. Citera
GulaGreger Postad 8 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 8 Maj , 2009 Erhvjvjrjjvjefkekxfe Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah Får Man Döda De Jävla äckliga Shortstackande Hit N Runners Eller!?!?!??!?!?!?!?!?!? Va är Det För äckligt Folkslag Fyfan Jävla Usch äckliga Jävla As Jävla Horfittor Citera
GulaGreger Postad 8 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 8 Maj , 2009 Seriöst vad är det för människor, vad har de för mål i livet? Röka crack hemma i husvagnen med sina feta white trash slynor och tusen ungar jävla äckel fyfan de skulle ju skjutas, de måste ju skämmas över sig själva usch Citera
GulaGreger Postad 9 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 9 Maj , 2009 Sitter i skaune hos snyggyngve nu. Får se om det blir lite grind nu, nöter hu som fan. Citera
GulaGreger Postad 10 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 10 Maj , 2009 Jag har såna jävla swings på hu. Upp 5 inköp idag men jag är ganska säker på att de kommer vara borta innan natten är slut. Jag är så odisciplinerad, så fort jag hamnar på tilt(vilket är lätt) så spewar jag så jäävla mycket. Citera
GulaGreger Postad 10 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 10 Maj , 2009 9 BI upp idag! Känns bra, stängt ner och får se om jag orkar lite nåt mer idag. Lite trött fast kvällen knappt ens börjat! Citera
_Fibonacci Postad 12 Maj , 2009 Rapport Postad 12 Maj , 2009 Alltid likadant. På första gången visste jag redan innan att Q skulle komma, det är precis likadant hela jävla tiden, jag fååår inte vinna vafaaaaaaan är det frågan om jävla horjävlafittor Full Tilt No-Limit Hold'em, $0.02 BB (5 handed) - Full-Tilt Converter Tool from FlopTurnRiver.com SB ($5.26) BB ($2) UTG ($2.07) MP ($0.83) Hero (Button) ($1.97) Preflop: Hero is Button with A, 10 UTG bets $0.07, MP calls $0.07, Hero calls $0.07, 1 fold, BB calls $0.05 Flop: ($0.29) 10, A, 8(4 players) BB checks, UTG bets $0.29, 1 fold, Hero raises to $0.58, 1 fold, UTG calls $0.29 Turn: ($1.45) 5(2 players) UTG checks, Hero bets $0.85, UTG raises to $1.42 (All-In), Hero calls $0.47 (All-In) River: ($4.09) Q(2 players, 2 all-in) Total pot: $4.09 | Rake: $0.27 Results: Hero had A, 10 (two pair, Aces and tens). UTG had J, K (straight, Ace high). Outcome: UTG won $3.82 Full Tilt No-Limit Hold'em, $0.02 BB (6 handed) - Full-Tilt Converter Tool from FlopTurnRiver.com BB ($2.96) UTG ($1.90) MP ($3.98) Hero (CO) ($1.97) Button ($2.39) SB ($1.84) Preflop: Hero is CO with 10, 10 2 folds, Hero bets $0.07, 2 folds, BB calls $0.05 Flop: ($0.15) 6, 2, 7(2 players) BB checks, Hero bets $0.12, BB calls $0.12 Turn: ($0.39) 4(2 players) BB checks, Hero checks River: ($0.39) 10(2 players) BB bets $0.61, Hero raises to $1.78 (All-In), BB calls $1.17 Total pot: $3.95 | Rake: $0.26 Results: BB had J, K (flush, King high). Hero had 10, 10 (three of a kind, tens). Outcome: BB won $3.69 Har inte så mycket att säga förutom fold första handen pre samt något mindre riverbet i andra handen gillar jag själv att göra och viker givetvis mot reraise river. Spelar själv NL2 på FTP och tycker värdet är riktigt bra, är ju hur kassa som helst. Men lycka till på Ipoker, jag gillar dock inte deras klient. Tycker den e stressande som fan =) Citera
GulaGreger Postad 12 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 12 Maj , 2009 Nya nööööööööötlåten! På Jon Olsson Sessions i åre nyligen var det tävling om att göra en video. Team USA fullkomligt äger sönder de andra med en egen låt och skönaste jävla videon någonsin! Vilka jävla glidare, fan jag behöver gå snowboard pro också! If it's on you I'm pouring champagne! Citera
GulaGreger Postad 12 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 12 Maj , 2009 Kom på jag glömt och tacka. TACK.... No problem! Förövrigt håller jag på att bli rbproffs på nl2 hu(lol wat?). Står ganska still i spelet men har iaf rejkat ihop en hel del inköp som väl kommer till fre. Nl4 vid 120-150$ nån gång! Citera
GulaGreger Postad 12 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 12 Maj , 2009 Har inte så mycket att säga förutom fold första handen pre samt något mindre riverbet i andra handen gillar jag själv att göra och viker givetvis mot reraise river. Spelar själv NL2 på FTP och tycker värdet är riktigt bra, är ju hur kassa som helst. Men lycka till på Ipoker, jag gillar dock inte deras klient. Tycker den e stressande som fan =) Foldar ju aldrig potbet pre med AT, det vore ju bara dumt imo? Vad nickar du? Lirar du något hu, borde väl kanske sett till dig isf? Citera
GulaGreger Postad 12 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 12 Maj , 2009 Nu är det roligt att spela poker igen! Citera
GulaGreger Postad 13 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 13 Maj , 2009 Jag är förövrigt rätt sugen på att starta en egen klädaffär, har en riktigt schysst affärsidé imo.. Grejen är att jag inte vet någonting om hur man driver ett företag, och har ingen aning om hur jag skulle kunna starta upp det.. Men fyfan visst borde det väl vara roligt? Citera
neesco Postad 13 Maj , 2009 Rapport Postad 13 Maj , 2009 Jag är förövrigt rätt sugen på att starta en egen klädaffär, har en riktigt schysst affärsidé imo.. Grejen är att jag inte vet någonting om hur man driver ett företag, och har ingen aning om hur jag skulle kunna starta upp det..Men fyfan visst borde det väl vara roligt? Är nog en jävla massa jobb och stor risk att det går åt h-te. Vill inte vara negativ men känner en hel del som gått på minor. Citera
cryddan Postad 13 Maj , 2009 Rapport Postad 13 Maj , 2009 kika nyss in dina fotografier. tycker du är sjukt lik han Peter Doherty på dom junkie bilderna, trodde nästa det var han först Citera
Skanke Postad 13 Maj , 2009 Rapport Postad 13 Maj , 2009 Skriv i vilken post det är istället, jag har tex bara fem sidor i din dagbok... Citera
Recommended Posts