Gå till innehåll

Blu & jkk - var(s) fan är jkk


Bluwajt

Recommended Posts

+1

 

-1

 

Tror inlägget ovan om karaten om slagsmålsskiten bara är påhittad som uppbyggande för "bomben" han släppte.

 

fel, true story

 

Jobba körkort btw! Har fortfarande inte tagit lektionen som krävs för att få övningsköra som man kan ta from 16 år :(

 

wp

.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ofc not, trogen graysgrinder här altså, dom nya avsnitten är som en royal, ultranuts

 

<3

 

 

Redigering:

1. Gymmat stenhårt. Sjukt trött i hela överkroppen + hjärnan. Dessutom överlycklig av ingen annan anledning än att ha kört ut mig ordentligt igen :D. Nästan hög till och med.

2. Inte svettats något. Har svettats som en gris så länge jag kan minnas när jag tränat. Känns som ett tremånadersbreak inte är så jävla bra alla gånger, men får nog igång svettningen bättre och bättre om jag fortsätter träna.

3. Ramlade rätt ordentligt när jag cyklade hem från gymmet. Svart isfläck i en kurva på en annars nyskrapad väg + mörkt + trött som fan = mindre bra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tröttnade på greys, är det alltså värt att ta upp igen?

imo!

 

En annan serie jag tycker är grym som jag inte tror så många har sett är Breaking Bad. Första säsongen var bara sju avsnitt, andra säsongen tror jag har kommit 4-5 avsnitt av i alla fall.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så länge ni inte säger att Thats 70s show är bra och roligt så får ni titta på hur kvinnliga program ni vill.

Jkkman, hur kan du ha missat att standard är att köra ut sig så hårt på gymmet så att man måste ta taxi hem? Skön belöning, dessutom slippar man ramla med cykeln.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så länge ni inte säger att Thats 70s show är bra och roligt så får ni titta på hur kvinnliga program ni vill.

Jkkman, hur kan du ha missat att standard är att köra ut sig så hårt på gymmet så att man måste ta taxi hem? Skön belöning, dessutom slippar man ramla med cykeln.

 

Gillar That 70's Show :oops:

Körde ut mig rätt duktigt ikväll imo. Lite väl schteek med taxi hem från gymet kanske? Förstår att sådana som bor i metropolen Mariehamn 8-):mrgreen: kan hålla på med sånt men jag bor ju trots allt i Norrland. Jantelagen du vet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skönt att vara hemma från skolan redan och inte vara äckeltrött, händer inte allt för ofta kan jag säga :)

 

Blir lite ledsen när jag läser ert seriesnack. Grymt med bra serier imo men hinner/orkar aldrig fixa nån seriös grind på den fronten. Enda serien jag kollat hårt är Dexter vilken var magisk obv.

 

Har svårt att köra riktiga serier till grinden också då jag inte har pokeremils simultanförmåga :( Så istället kör jag nötsvenska produktioner som semstersvenskar å färjan atm.

 

Taxi från gymmet låter lite väl rebish imo ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur går ni "imos" ihop med "emos"?

 

Lämnar denna åt jkkman, mer hans område.

 

Svårt att summera månadsresultat då jag inte har jättekoll på vad jag startade med. Men är nog något sånt här:

 

Pre 18: 15k sek

Post 18: 13k sek $1k

+ krysspaket för 5k sek och lite elektronik å skit värde typ 5k sek från shop.

 

Är väl knappt godkänt, siktar rätt mycket högre under april nu som ju blir första "riktiga" månaden vilket blir najs :) Får se hur det blir med spelet. Tröttnat lite på mtts men ska ev köra några under scoop, tror det blir så. Annars min vanliga snggrind plus även troligtvis husng-grind på en bra sida där jag fått bra deal. Sen live också på fredag då vilket ska bli kul :)

 

Ska nog sova lite nu :? Anade jinxen när jag skrev att jag var pigg förra inlägget, men att den skulle vara så här brutal trodde jag inte :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur går ni "imos" ihop med "emos"?

:shock::evil:

Njae kanske lite destruktivt tänkande ibland även om det inte imo inte är så värst emo ännu. Har inte börjat skära i mig själv t ex.

 

Family Guy är inte nämt en gång?

Family Guy är helt ok även om jag inte direkt grindar det. Tycker det finns många serier som är bättre.

 

Ska på "körkortsteori" nu fram till 7 och sen försöka kötta gym efter middan. Ska också till "MMA Fi" och köpa vapen inför något otroligt nördigt men förhoppningsvis galet kul vi ska göra i sommar.

 

Blir nog ingen grind ikväll heller då jag måste skaffa hem alla program till nydatan + att jag troligen kommer hem skapligt sent + att jag är smått omotiverad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...