Gå till innehåll

Blu & jkk - var(s) fan är jkk


Bluwajt

Recommended Posts

Var väl okej igår. Hade dock varit bättre om vi inte spenderat nästan tre jävla timmar med att se på den sämsta filmen jag någonsin sett. Orkar inte ens ta reda på vad den heter, men handlade typ om lite olika superhjältar som var störda i huvudet.

 

Kan tänka mig att den var som en mycket sämre version av fantastic four (även om jag inte sett den) bortsett från att den inte hade handling, var två och en halv timma för lång, hade världens längsta förtext (längre än i casiono royal) och inte hade någon alba (i stället en superhjältskille som gick runt naken hela tiden :/). Enda roliga var när en polare drog en kommentar om sambandet mellan snittBMI i biosalongen och nördighetsfaktorn på filmen.

 

Var ev. snack om en riktig utgång ikväll men tvivlar på att det blir något. Blir spel annars såklart. Sugen på att köra några timmar.

 

Supercupen (lol) nu, hade varit kul med säsongen första "titel"!

 

Du såg Watchmen ^^ och ja , BMI is going up in the theater :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

I jämförelse är ju planen tom ganska bra idag som du säger, men tycker fortfarande de håller äckligt låg klass. Vet att vädret gör sitt osv, men ser man på hur ullevis gräs var i fjol i supercupen var det väldigt mycket bättre. Tycker inte man kan klaga på att de ska ha dåliga förutsättningar heller, utan de gick väl + i fjol till skillnad från Blåvitt?

 

Inte jag som valde filmen såklart :(

 

Blir lite cgslask med Conspiracys svenska playlist på spotify nu :) Ska nog se robinson sen och efter det sngs osv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kompisarna segar, jag har mer finnar än någonsin och när jag kollade upp när jag vann min senaste turre var det den 28e december. Dessutom ska vi gå ner till stan. Taxi hade varit chill men tror inte mina kompisar är så bekväma med sånt :(.

 

fuck my life

 

Edit. En liten ljusglimt:

Jag vet vilken frisör jag ska klippa mig hos nästa gång :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Riktigt tiltad på mitt internet nu som verkar ha fått någon störning. Går segt som fan och även klienterna går segt samt att jag har smådisconnects på typ 2-3 sekunder hela tiden. Otroligt störande såklart och pausar lite nu, får hoppas att det kommer igång bättre sen igen.

 

Upp $250 på ftp men ner detsamma på svs :( Gulat min insättning på 5k där nu, men ska in med lite mer senare tänkte jag och ta pengar av alla onyktra :oops:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

linjecheck please

 

PokerStars No-Limit Hold'em, $200+$15 Tournament, 15/30 Blinds (8 handed) - Poker-Stars Converter Tool from FlopTurnRiver.com

 

saw flop

 

BB (t2980)

UTG (t2940)

UTG+1 (t2780)

MP1 (t3160)

MP2 (t2980)

Hero (CO) (t2950)

Button (t3110)

SB (t3130)

 

Hero's M: 65.56

 

Preflop: Hero is CO with 10diamond.gif, 10heart.gif

5 folds, Hero bets t90, Button calls t90, SB calls t75, 1 fold

 

Flop: (t300) 8heart.gif, 8club.gif, 5diamond.gif(3 players)

SB checks, Hero bets t150, Button raises to t420, 1 fold, Hero calls t270

 

Turn: (t1140) Kheart.gif(2 players)

Hero checks, Button checks

 

River: (t1140) Aclub.gif(2 players)

Hero checks, Button bets t510, Hero folds

 

Total pot: t1140

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du såg Watchmen ^^ och ja , BMI is going up in the theater :D

 

haha, ja så hette den. usch, också sett den eller?

 

lol @ Blåvitt och svenska fotbollsplaner btw.

 

Mjooo, Tyvärr betala man för att se den, men vadå, vinner inte deras soundtrack en OSCAR har jag ingen aning om vad man behöver göra, menar "BOB DYLAN", BLÜMCHEN" och Hallelujah..

Mådde så bra efter den...

Aja nu skall vi inte tråka ut er DB längre =).

Se till klonka hem något nu dock ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mjooo, Tyvärr betala man för att se den, men vadå, vinner inte deras soundtrack en OSCAR har jag ingen aning om vad man behöver göra, menar "BOB DYLAN", BLÜMCHEN" och Hallelujah..

Mådde så bra efter den...

Aja nu skall vi inte tråka ut er DB längre =).

Se till klonka hem något nu dock ;)

 

Självklart alltid kul med folk som skriver. Har lite turneringar igång, vi får se hur det går. Back hittils ikv men det kan vända fort :-). Börjar verkligen vara klonkdags. 109 kub kanske?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sjukt tråkig kväll. Blir totalt sönderklonkad i turneringarna av 2 och 3 outare, setups, flips och allt möjligt. Totalt back i turrarna på drygt $3k.

De resultat jag hittade var 4a i WSOP ME Shootout för $0 och 22a i 30k superturbo för $197. Riktigt äckligt vad jag sprungit dåligt i donkamentsen.

+på cg iaf som räddar natten till ungefär be.

Nästan gul på ftp nu, halvgul på stars.

 

Klonk imorron ist.

 

Generellt sett nöjd med spelet även om jag tappar koncentration ibland...

 

Om någon vill sälja $FTP eller $Stars till mig (banköverföring, svenska kr) mot aktuell växlingskurs är det bara att skicka PM.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mest varit apatisk idag då mitt internet fortsatt att strula. Fixade det i typ 10 minuter förut och var överlycklig obv, men börja gå segt den igen :( Tror dock jag kommit fram till att det är pga routern så ska ringa deras support imon.

 

Kör lite blandande fiskturrar idag. Bl.a. livesattar till pokerkryssningen från ystad om några veckor :shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...