slowboy Postad 21 Mars , 2009 Rapport Share Postad 21 Mars , 2009 Var väl okej igår. Hade dock varit bättre om vi inte spenderat nästan tre jävla timmar med att se på den sämsta filmen jag någonsin sett. Orkar inte ens ta reda på vad den heter, men handlade typ om lite olika superhjältar som var störda i huvudet. Kan tänka mig att den var som en mycket sämre version av fantastic four (även om jag inte sett den) bortsett från att den inte hade handling, var två och en halv timma för lång, hade världens längsta förtext (längre än i casiono royal) och inte hade någon alba (i stället en superhjältskille som gick runt naken hela tiden ). Enda roliga var när en polare drog en kommentar om sambandet mellan snittBMI i biosalongen och nördighetsfaktorn på filmen. Var ev. snack om en riktig utgång ikväll men tvivlar på att det blir något. Blir spel annars såklart. Sugen på att köra några timmar. Supercupen (lol) nu, hade varit kul med säsongen första "titel"! Du såg Watchmen ^^ och ja , BMI is going up in the theater Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 21 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 21 Mars , 2009 Du såg Watchmen ^^ och ja , BMI is going up in the theater haha, ja så hette den. usch, också sett den eller? lol @ Blåvitt och svenska fotbollsplaner btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
prookelito Postad 21 Mars , 2009 Rapport Share Postad 21 Mars , 2009 Vad var det för fel på planen idag? Om tänker på att det är i mitten av mars. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 21 Mars , 2009 Rapport Share Postad 21 Mars , 2009 Sovit frams tills nu. Ska ut o lira biljard en snabbis. Planerad grind sen. Hare. Som tur är grindar jag aldrig dåliga biofilmer. Tomtewajt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 21 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 21 Mars , 2009 I jämförelse är ju planen tom ganska bra idag som du säger, men tycker fortfarande de håller äckligt låg klass. Vet att vädret gör sitt osv, men ser man på hur ullevis gräs var i fjol i supercupen var det väldigt mycket bättre. Tycker inte man kan klaga på att de ska ha dåliga förutsättningar heller, utan de gick väl + i fjol till skillnad från Blåvitt? Inte jag som valde filmen såklart Blir lite cgslask med Conspiracys svenska playlist på spotify nu Ska nog se robinson sen och efter det sngs osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 21 Mars , 2009 Rapport Share Postad 21 Mars , 2009 Kompisarna segar, jag har mer finnar än någonsin och när jag kollade upp när jag vann min senaste turre var det den 28e december. Dessutom ska vi gå ner till stan. Taxi hade varit chill men tror inte mina kompisar är så bekväma med sånt . fuck my life Edit. En liten ljusglimt: Jag vet vilken frisör jag ska klippa mig hos nästa gång Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 21 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 21 Mars , 2009 Riktigt tiltad på mitt internet nu som verkar ha fått någon störning. Går segt som fan och även klienterna går segt samt att jag har smådisconnects på typ 2-3 sekunder hela tiden. Otroligt störande såklart och pausar lite nu, får hoppas att det kommer igång bättre sen igen. Upp $250 på ftp men ner detsamma på svs Gulat min insättning på 5k där nu, men ska in med lite mer senare tänkte jag och ta pengar av alla onyktra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 21 Mars , 2009 Rapport Share Postad 21 Mars , 2009 linjecheck please PokerStars No-Limit Hold'em, $200+$15 Tournament, 15/30 Blinds (8 handed) - Poker-Stars Converter Tool from FlopTurnRiver.com saw flop BB (t2980) UTG (t2940) UTG+1 (t2780) MP1 (t3160) MP2 (t2980) Hero (CO) (t2950) Button (t3110) SB (t3130) Hero's M: 65.56 Preflop: Hero is CO with 10, 10 5 folds, Hero bets t90, Button calls t90, SB calls t75, 1 fold Flop: (t300) 8, 8, 5(3 players) SB checks, Hero bets t150, Button raises to t420, 1 fold, Hero calls t270 Turn: (t1140) K(2 players) Hero checks, Button checks River: (t1140) A(2 players) Hero checks, Button bets t510, Hero folds Total pot: t1140 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 22 Mars , 2009 Rapport Share Postad 22 Mars , 2009 Du såg Watchmen ^^ och ja , BMI is going up in the theater haha, ja så hette den. usch, också sett den eller? lol @ Blåvitt och svenska fotbollsplaner btw. Mjooo, Tyvärr betala man för att se den, men vadå, vinner inte deras soundtrack en OSCAR har jag ingen aning om vad man behöver göra, menar "BOB DYLAN", BLÜMCHEN" och Hallelujah.. Mådde så bra efter den... Aja nu skall vi inte tråka ut er DB längre =). Se till klonka hem något nu dock Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 22 Mars , 2009 Rapport Share Postad 22 Mars , 2009 Mjooo, Tyvärr betala man för att se den, men vadå, vinner inte deras soundtrack en OSCAR har jag ingen aning om vad man behöver göra, menar "BOB DYLAN", BLÜMCHEN" och Hallelujah..Mådde så bra efter den... Aja nu skall vi inte tråka ut er DB längre =). Se till klonka hem något nu dock Självklart alltid kul med folk som skriver. Har lite turneringar igång, vi får se hur det går. Back hittils ikv men det kan vända fort . Börjar verkligen vara klonkdags. 109 kub kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 22 Mars , 2009 Rapport Share Postad 22 Mars , 2009 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 22 Mars , 2009 Rapport Share Postad 22 Mars , 2009 Sjukt tråkig kväll. Blir totalt sönderklonkad i turneringarna av 2 och 3 outare, setups, flips och allt möjligt. Totalt back i turrarna på drygt $3k. De resultat jag hittade var 4a i WSOP ME Shootout för $0 och 22a i 30k superturbo för $197. Riktigt äckligt vad jag sprungit dåligt i donkamentsen. +på cg iaf som räddar natten till ungefär be. Nästan gul på ftp nu, halvgul på stars. Klonk imorron ist. Generellt sett nöjd med spelet även om jag tappar koncentration ibland... Om någon vill sälja $FTP eller $Stars till mig (banköverföring, svenska kr) mot aktuell växlingskurs är det bara att skicka PM. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 22 Mars , 2009 Rapport Share Postad 22 Mars , 2009 wp med TT imho och fold pre med QJ imho men typ syna floppen imho. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gibbsson Postad 22 Mars , 2009 Rapport Share Postad 22 Mars , 2009 felpost, men gl ikväll! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 22 Mars , 2009 Rapport Share Postad 22 Mars , 2009 än ni villiga att dela säng så kanske detta skulle passa herrarna.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 22 Mars , 2009 Rapport Share Postad 22 Mars , 2009 Skeppa hit brudarna Skanke Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Roob Postad 22 Mars , 2009 Rapport Share Postad 22 Mars , 2009 nam nam nam så mummsigt =D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 22 Mars , 2009 Rapport Share Postad 22 Mars , 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Roob Postad 22 Mars , 2009 Rapport Share Postad 22 Mars , 2009 de är två tjejer, allt nytt är alltid chockernade pajk Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 22 Mars , 2009 Rapport Share Postad 22 Mars , 2009 de är två tjejer, allt nytt är alltid chockernade pajk Du behöver inte låtsas att du varit med om massa trekanter Roob! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 22 Mars , 2009 Rapport Share Postad 22 Mars , 2009 Badminton snart sen börjar grinden kl 9. Skippar 163r och 530 fos för att slippa megabacket. Har även fixat med HUD tills ikv... Carbonara är verkligen nöten! SÅ GOTT! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 22 Mars , 2009 Rapport Share Postad 22 Mars , 2009 Tilt har inga gympaskor Grinden påslagen istället. GOGOGOGO Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zumsar Postad 22 Mars , 2009 Rapport Share Postad 22 Mars , 2009 Hahaha, "otur"! Lycka till ikväll, hojta gärna till om du går djupt i något. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 22 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 22 Mars , 2009 Mest varit apatisk idag då mitt internet fortsatt att strula. Fixade det i typ 10 minuter förut och var överlycklig obv, men börja gå segt den igen Tror dock jag kommit fram till att det är pga routern så ska ringa deras support imon. Kör lite blandande fiskturrar idag. Bl.a. livesattar till pokerkryssningen från ystad om några veckor Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 22 Mars , 2009 Rapport Share Postad 22 Mars , 2009 Hahaha, "otur"! Lycka till ikväll, hojta gärna till om du går djupt i något. Ska hojta. Känns som att det kommer någon innestående klonk ikväll! Tilt på min hud inte fungerar på stars. Får pilla med det imorron. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts