Rooney Postad 18 Mars , 2009 Rapport Share Postad 18 Mars , 2009 Se där den här var ju ny, kommer definitivt följas Gl! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 18 Mars , 2009 Rapport Share Postad 18 Mars , 2009 Bust 109r, AKs < 77 på KQ7 flopp. Kvar i 30k party med 8k stack och 10k i 33r ftp. Spelar megavärdelöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 18 Mars , 2009 Rapport Share Postad 18 Mars , 2009 Ja må ni leva och lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 18 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 18 Mars , 2009 Segt jkk Tur man inte kör såpass högt att man swingar såna summor. Är upp runt $100 idag iaf efter husngs, mtsngs å mtts. Lite segt, var semideep i $34k med bra stack men gjorde en lös syn med QJ på Jxx efter att ha blivit 3bettad och åkte där. Var även chippie i $30t med 27 spelare kvar (18 itm) men en flip och AQ vs AK så var jag ute Nya tag imon dock. Blir nog en del spel på kvällen, fast först ska jag och två andra snacka med en polare som det varit lite problem med, kan bli en del hårda ord där tror jag Skola igen också, fast går bara mellan 12-14 så lugnt ändå. Hoppas också svs-pengarna kan komma in. Riktigt sugen på att slaska lite hucg där Fold/Syn/Push? Ganska lost. Full Tilt Poker Game #11206340891: $34,000 Guarantee (84141193), Table 60 - 30/60 - No Limit Hold'em - 14:49:11 ET - 2009/03/18 Seat 1: Prima-TaZZa (2,790) Seat 2: FootInFace (11,230) Seat 3: dbanner14 (3,585) Seat 4: makanhimer (6,088) Seat 5: Hueger (2,725) Seat 6: Haugtvedt16 (2,475) Seat 7: jps15 (5,250) Seat 8: MrOceanJr (5,435) Seat 9: 61_aces (2,180) jps15 posts the small blind of 30 MrOceanJr posts the big blind of 60 The button is in seat #6 *** HOLE CARDS *** Dealt to MrOceanJr 61_aces folds Prima-TaZZa folds FootInFace calls 60 dbanner14 folds makanhimer folds Hueger folds Haugtvedt16 folds jps15 calls 30 MrOceanJr raises to 280 makanhimer is sitting out FootInFace has 15 seconds left to act FootInFace has requested TIME FootInFace raises to 975 jps15 folds MrOceanJr Får visa upp nykontosriggen också Lite stor push pre kanske utan ante? Har iofs ingen lust att raisefolda.. Full Tilt Poker Game #11206705173: $24 + $2 Sit & Go (84259685), Table 1 - 150/300 - No Limit Hold'em - 15:15:31 ET - 2009/03/18 Seat 1: MrOceanJr (9,770) Seat 2: WarriorsXXX (4,710) Seat 4: NUTZ2U (4,050) Seat 5: flammpoker (3,020) Seat 8: spanishteach (4,670) WarriorsXXX posts the small blind of 150 NUTZ2U posts the big blind of 300 The button is in seat #1 *** HOLE CARDS *** Dealt to MrOceanJr flammpoker folds spanishteach folds MrOceanJr raises to 9,770, and is all in WarriorsXXX calls 4,560, and is all in NUTZ2U folds MrOceanJr shows WarriorsXXX shows Uncalled bet of 5,060 returned to MrOceanJr *** FLOP *** *** TURN *** *** RIVER *** MrOceanJr shows a straight, Nine high WarriorsXXX shows two pair, Aces and Sixes MrOceanJr wins the pot (9,720) with a straight, Nine high WarriorsXXX stands up *** SUMMARY *** Total pot 9,720 | Rake 0 Board: Seat 1: MrOceanJr (button) showed and won (9,720) with a straight, Nine high Seat 2: WarriorsXXX (small blind) showed and lost with two pair, Aces and Sixes Seat 4: NUTZ2U (big blind) folded before the Flop Seat 5: flammpoker didn't bet (folded) Seat 8: spanishteach didn't bet (folded) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 18 Mars , 2009 Rapport Share Postad 18 Mars , 2009 Fold med AQ imo, hur många itm i sitngon? Kan tänka mig att det är lite stort spelat, folk restealar väl inte så mycket på $24? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 18 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 18 Mars , 2009 Fold med AQ imo, hur många itm i sitngon? Vek den också. Hatade mig själv efteråt dock för jag är så tajt Är en 45manna med 6 priser. Vi är 10-11 kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 18 Mars , 2009 Rapport Share Postad 18 Mars , 2009 Editade men du var fanimej snabb! Svår hand imo, hur svårt nu ett sådant läge kan få kallas. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 18 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 18 Mars , 2009 nolifer =( mjo, blir lite annorlunda från mtts iom att det inte är ante.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 18 Mars , 2009 Rapport Share Postad 18 Mars , 2009 Orka spela bra poker lixom. 40k nu i 33r efter KTo > AKo all-in pre och jag hittar stegen. 47 kvar average 25k. 5.7k till ettan. Ska köpa en ny hemmabio sen när jag vunnit turren. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 19 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 19 Mars , 2009 wp jkkman som forumsurfar 24/7 men inte skriver något här Fick iaf in mina pengar på svs (kan inte bestämma mig om det är ss eller svs ) idag vilket var skönt. Hade dock planerat köra rätt mycket 9manna på ftp, men är rätt seg och nu när pengarna kom in blir det lite cgslask och 500 krs mttn istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 19 Mars , 2009 Rapport Share Postad 19 Mars , 2009 2/3 ftp $75 6max. edit hu $75 6max 4.8k till ettan jobbaa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 19 Mars , 2009 Rapport Share Postad 19 Mars , 2009 Suuuuuuuck Fi var inte bäst. Ganska aggressiv, reshoveade bl a 100bb mot 3bb öppning 5-6 ggr hu och två gånger när vi var 3handat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 19 Mars , 2009 Rapport Share Postad 19 Mars , 2009 asd Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 19 Mars , 2009 Rapport Share Postad 19 Mars , 2009 Ä Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 19 Mars , 2009 Rapport Share Postad 19 Mars , 2009 Synd att du inte vann! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 19 Mars , 2009 Rapport Share Postad 19 Mars , 2009 Synd att du inte vann! imo! Börjar bli sjukt okoncentrerad nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 19 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 19 Mars , 2009 Viker KQs eftersom vi har såpass grund stack, är väl nästan vara bättre att trycka än syna? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 19 Mars , 2009 Rapport Share Postad 19 Mars , 2009 Viker KQs eftersom vi har såpass grund stack, är väl nästan vara bättre att trycka än syna? +1 imho! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 19 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 19 Mars , 2009 Ner kring 2k sek idag, allt på hucg förutom 500 krs turren då. Borde med facit i hand nog kanske tagit det lugnt istället då jag ju som sagt var seg och då snacket med polaren låg och gnagde lite i bakhuvudet. Tycker dock inte det påverkade mitt spel något speciellt utan bara setups som vanligt Ser fram emot helgen nu dock. Hoppas det kan bli utgång om mina fattiga vänner har råd, annars får det väl bli hemmakväll (aka spel) som vanligt :)/:( Gonatt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 20 Mars , 2009 Rapport Share Postad 20 Mars , 2009 Har varit riktigt kallt ikväll i turrarna med högre buyin. In för $800 i sista 109r, sen torkade jag QQ < AQs för drygt 10k strax innan breaket. Då upptäcker jag att jag är gul på stars igen . Segt. Inte varit ens nära att komma itm i någonting högre än 120 turbo på party. Slutade trea där för 1.1k, 2a i $75 6max på ftp för 3k och trea i 5k gtd på party för 900. Blir troligen någonstans kring be på turrarna ikv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 20 Mars , 2009 Rapport Share Postad 20 Mars , 2009 j Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 20 Mars , 2009 Rapport Share Postad 20 Mars , 2009 Ute ur 109 kubad 6 max. Klar för kvällen. Breakeven. Kan man få klonka en riktig turnering någon gång? Generellt sett nöjd med spelet. Gör väl fortf lite donkiga moves men helt kasst är det inte. Ska se till att löpträna nån gång nästa vecka så kanske klonkarna kommer sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 20 Mars , 2009 Rapport Share Postad 20 Mars , 2009 Den tidiga grinden är inställd ikv. Ska iväg till en polare så ska vi hänga lite Börjar vara dags nu efter några dagars datorsittande. Kanske kommer in och reggar efter midnatt el ngt sådant. Var även och köpte störda mängder färdigmat idag, min tid är för dyrbar för att jag ska orka laga mat själv Köpte även pepparbiffar. Ska snabbsteka nu och käka relativt naturellt. Har inte ätit nötkött sen jag lämnade Sydamerika. Ett expertutlåtande ang kvalité jämfört med det Argentinstka nötköttet kommer senare. Gul på stars också, men väntar på en relativt stor transfer från en annan mtt-tomte. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 20 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 20 Mars , 2009 Ska nog ut nu Sjukt i mitt runbadhemmarsittarliv. Som standard när jag ska göra något annat blir jag ju dock äckligt pokersugen just innan jag ska dra, men är fan kört med händer nu då jag ska vara inne i stan om 30 min enligt agreements (tar 30-40 min med buss + vagn om dom matchar exakt + massa tid att gå till och från hållplats) så vet inte hur jag ska göra. Blir nog troligtvis till att ringa mormor å morfar och höra om dom kan köra mig till första mainhållplatsen (marklandsgatan). gogo! edit: mormor här om 5! snabbt ihopfixning nu ffs edit2: jag (stressad) "hej, har du druckit" mormor "nej, har du?" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 21 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 21 Mars , 2009 Var väl okej igår. Hade dock varit bättre om vi inte spenderat nästan tre jävla timmar med att se på den sämsta filmen jag någonsin sett. Orkar inte ens ta reda på vad den heter, men handlade typ om lite olika superhjältar som var störda i huvudet. Kan tänka mig att den var som en mycket sämre version av fantastic four (även om jag inte sett den) bortsett från att den inte hade handling, var två och en halv timma för lång, hade världens längsta förtext (längre än i casiono royal) och inte hade någon alba (i stället en superhjältskille som gick runt naken hela tiden ). Enda roliga var när en polare drog en kommentar om sambandet mellan snittBMI i biosalongen och nördighetsfaktorn på filmen. Var ev. snack om en riktig utgång ikväll men tvivlar på att det blir något. Blir spel annars såklart. Sugen på att köra några timmar. Supercupen (lol) nu, hade varit kul med säsongen första "titel"! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts