AA-MRPoker Postad 14 Mars , 2009 Rapport Postad 14 Mars , 2009 hej Söker någon bra cardrunners film som går in på det här med cb och när man ska göra det och inte. Söker även en film om hur man ska spela mot ss. NLH är det fr eller 6max. ha en jätte bra dag Citera
Orrarah Postad 14 Mars , 2009 Rapport Postad 14 Mars , 2009 hej Söker någon bra cardrunners film som går in på det här med cb och när man ska göra det och inte. Söker även en film om hur man ska spela mot ss. NLH är det fr eller 6max. ha en jätte bra dag +1, nu slapp jag skapa frågan själv Citera
Pold Postad 14 Mars , 2009 Rapport Postad 14 Mars , 2009 alltså.. brukar inte alla cardrunners instruktörer motivera varför dom cbettar? säger typ: "det här är en bra flopp att c-beta för det är ett högt kort vi kan representera" eller typ "här kommer motståndaren floata väldigt ofta" typ på flopp 8sTsJh Citera
AA-MRPoker Postad 14 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 14 Mars , 2009 alltså.. brukar inte alla cardrunners instruktörer motivera varför dom cbettar? säger typ: "det här är en bra flopp att c-beta för det är ett högt kort vi kan representera" eller typ "här kommer motståndaren floata väldigt ofta" typ på flopp 8sTsJh Vet men skulle vara roligt att se på en cr film som tar upp allt med det här med cb i en enda film. någon som vet någon + någon som vet någon som tar upp det här med hur man bör spela vs ss så säg till. eller inte bara till aa ni fattar tjovipsen Citera
Frank789 Postad 15 Mars , 2009 Rapport Postad 15 Mars , 2009 Det snackas väl om shortst. och cbs i varenda cr film. Citera
Dead-Inside Postad 15 Mars , 2009 Rapport Postad 15 Mars , 2009 Finns ett par beginnerserier. Vet en video där det i princip enbart var olika brädor och varför eller varför inte man skulle CBa (in general). Citera
Steel Postad 15 Mars , 2009 Rapport Postad 15 Mars , 2009 hejSöker även en film om hur man ska spela mot ss. Är "ss" verkligen en etablerad förkortning inom poker, som "bb" och "utg"? Jag behövde i alla fall tänka efter ett tag innan jag förstod att det var shortstacks som menades. Min första tanke var att man skulle säga i chatten att man är jude för att få dom på tilt Citera
Plisskin Postad 15 Mars , 2009 Rapport Postad 15 Mars , 2009 Är "ss" verkligen en etablerad förkortning inom poker, som "bb" och "utg"? Jag behövde i alla fall tänka efter ett tag innan jag förstod att det var shortstacks som menades. Min första tanke var att man skulle säga i chatten att man är jude för att få dom på tilt En gammal skåpmatsfavorit http://www.youtube.com/watch?v=jEmU59ifUog Citera
nordkvist Postad 21 Mars , 2009 Rapport Postad 21 Mars , 2009 En gammal skåpmatsfavorit http://www.youtube.com/watch?v=jEmU59ifUog Haha, roligaste på länge. Imponerad över hur påhittiga folk är. Citera
Recommended Posts