Gå till innehåll

Par i Pappor Pokulerar


TotalFarsa

Recommended Posts

Lirade lite RE5, kom till första huset typ där 800 jävlar ville dricka mitt blod...

 

Hmm, kommer att ta en stund för mig att komma igenom detta spel :)

Ska till en polare på lördag och nöta det i co-op mode i hans härliga hifi-källare. Fast man får väl se hur det blir med det eftersom det är landskamp och öl först :-P
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 400
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Helgplanerna involverar nog mer tv-spel än poker för mig med. Jag har emellertid skrivit ut ett ex av stämningsansökan i Cevianhärvan som jag tänkte plöja i helgen, och eventuellt skriva nåt kreativt om på bloggen.

 

Dessutom ska jag väl försöka sammanfatta min turnering förra helgen i några ord. Första meningen tror jag ska vara: "Det tog inte lång tid innan jag fann årets pokerprofil nedvikt i min sons växasäng".

 

Har jag ork så fortsätter jag väl också nöta lite micro Omaha HL. Rullen är om jag inte missminner mig på 141 dollar. Jag köper in mig för två dollar i taget, per bord. Spelar upp till 4 bord parallellt, fast jag i ärlighetens namn borde hålla mig till två. Hur länge orkar man? Hur stor ska rullen vara för att man ska våga kliva upp till svindlande fem dollar i inköp?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Valterego...

Det roliga med musik och diverse listor är att ingen och alla har rätt!

 

Ingen av dina topp 5 hamnar på mina topp 5. Din etta är närmst men 3,4 o 5 är en bra bit bak.

 

Jag tackar dock igen för att du får mig att hitta ny musik (för mig) och fortsätt med fler listor plz!

 

8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hm, kan man smyga in ett inlägg??

 

Jag har funderat på en topplista men jag fixar inte det. Min musiksmak bygger för mycket på enbart känsla så mina topp 5 ändrar sig hela tiden :ola:

Men jag ska fundera ut en lista på vilka låtar som berört mig mest.

En utmaning kanske? :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så länge du gödslar in många "snajdigt" i texten så ordnar det sig nog omalley ;-)

 

Drar snart ner till polarens källarhåla för att korka upp lördagsölen och grinda RE5 i co-op mode på hans hd-projje. Good times...

 

Tyvärr har snubben inte tv6 så vi missar fotbollen idag :evil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så länge du gödslar in många "snajdigt" i texten så ordnar det sig nog omalley ;-)

 

Drar snart ner till polarens källarhåla för att korka upp lördagsölen och grinda RE5 i co-op mode på hans hd-projje. Good times...

 

Tyvärr har snubben inte tv6 så vi missar fotbollen idag :evil:

 

 

Hehe, snajdig signatur TF :lol: !

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag och polaren är igång det går segt vi suger stenhårt :)
Ja, jösses, var ju toksvårt även på nybörjarnivån :shock: Blev konstant hackade till rotmoskonsistens.

 

Men jäkligt kul med co-op.

 

Ikväll blir det förmodligen de där två turrarna från toppen av sidan. Om jag inte fastnat i en ny session re5 :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, jösses, var ju toksvårt även på nybörjarnivån :shock: Blev konstant hackade till rotmoskonsistens.

 

Men jäkligt kul med co-op.

 

Ikväll blir det förmodligen de där två turrarna från toppen av sidan. Om jag inte fastnat i en ny session re5 :mrgreen:

 

 

Hur långt kom ni och vad var svårast??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur långt kom ni och vad var svårast??
Vi har alltså inte kommit långt. Men det berodde iofs på att vi satt och lirade whipeout en hel del också + lyssnade på musik i ren fjårtisanda.

 

Men, vi spelade oss till dess att bödeln har choppat huvudet av semiguiden och folk bryter sig in i det lilla huset och man tvingas springa därifrån. Inte långt alltså.

 

*edit* Just det. Svårast... Att hitta rätt taktik. Springa, skjuta, springa, skjuta. Hur ska man ha ihjäl dom för att spara på ammon osv. Galet. Men co-op var sjukt kul så det får bli att nöta ner det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi har alltså inte kommit långt. Men det berodde iofs på att vi satt och lirade whipeout en hel del också + lyssnade på musik i ren fjårtisanda.

 

Men, vi spelade oss till dess att bödeln har choppat huvudet av semiguiden och folk bryter sig in i det lilla huset och man tvingas springa därifrån. Inte långt alltså.

 

*edit* Just det. Svårast... Att hitta rätt taktik. Springa, skjuta, springa, skjuta. Hur ska man ha ihjäl dom för att spara på ammon osv. Galet. Men co-op var sjukt kul så det får bli att nöta ner det.

 

 

He, ni har alltså kommit ända till slutet av öppningssevensen, stark :)

 

Vi ställde bokhylla för ena dörren och averka folk genom fönsterna tills de jävlarna kommer genom taket....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

He, ni har alltså kommit ända till slutet av öppningssevensen, stark :)

 

Vi ställde bokhylla för ena dörren och averka folk genom fönsterna tills de jävlarna kommer genom taket....

Vafan, jag är inte videogamenörd :mrgreen: Jag vill vara det, men är det inte. En jäkla skillnad.

 

Yes, skjussade också den där bokhyllan för ena fönstret och klippte ner killarna som kom in genom dörren. Sen var det ju bara att överleva tills den stora killen sprang genom väggen. Då sprang vi ut och försökte hålla oss tillsammans men till slut kom den stora killen ifatt oss och fick tag i mig och satte yxan genom frontalloben. Då stängde vi ner och öppnade en ny öl.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vafan, jag är inte videogamenörd :mrgreen: Jag vill vara det, men är det inte. En jäkla skillnad.

 

Yes, skjussade också den där bokhyllan för ena fönstret och klippte ner killarna som kom in genom dörren. Sen var det ju bara att överleva tills den stora killen sprang genom väggen. Då sprang vi ut och försökte hålla oss tillsammans men till slut kom den stora killen ifatt oss och fick tag i mig och satte yxan genom frontalloben. Då stängde vi ner och öppnade en ny öl.

 

Hehe, tog nog 4-5 försök innan vi höll ut länge nog för att förstärkningen skulle hinna komma. Vi lirade från 15:00 till 00:00 men lite matpaus vi skule se fotbollen men så blev det inte :)

 

Fast vi fick bara ihop två timar effektiv speltid. Halva nöjet var ju att orginisera vapnen odyl....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe, tog nog 4-5 försök innan vi höll ut länge nog för att förstärkningen skulle hinna komma. Vi lirade från 15:00 till 00:00 men lite matpaus vi skule se fotbollen men så blev det inte :)

 

Fast vi fick bara ihop två timar effektiv speltid. Halva nöjet var ju att orginisera vapnen odyl....

Organisera vapnen? Jag hittade bara en sunkig liten pickadoll som konstant ran out of ammo. Ja, så hade man ju kniven också...
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det kommer...

 

Du får ju inte skjuta hejvilt fattar du väl, ett skott i huvudet sedan fram och göra pungspark.....

Men, men, gör inte det ont på de stackars zombierna?

 

Fick förresten en ny favorit igår som ska gå het i ipoden. Buddy Guy med albumet Sweet tea. Speciellt låten Baby please don't leave me är värd en genomlyssning. Dock inte genom datorhögtalarna.

 

Hittade inte just den låten på tuben men här kommer en annan. Enjoy!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Står verkligen i valet och kvalet om jag ska skaffa Resident Evil 5 till Xboxet. Fyran var Playstation 2:s finest moment, men demon för femman har gjort mig lite perplex. Visst, looken är grym, men jag är inte alls nöjd med spelkontrollerna efter att ha spelat shooters som Gears of War II och Halo 3 tämligen mycket på sistone.

 

I övrigt har en ny värld öppnat sig för mig när jag äntligen fått arslet ur vagnen och fått igång streamningen mellan xboxet och datorn, så nu är det slut på att kolla på rullar på laptopen. Surround och stor bild ftw!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Visst, looken är grym, men jag är inte alls nöjd med spelkontrollerna efter att ha spelat shooters som Gears of War II och Halo 3 tämligen mycket på sistone.
Bara det att du spelar shooters på konsol istället för på dator säger en hel del ;-) Men, tror du ska lägga pengarna på annat. Har på känn att du inte kommer att orka dra dig runt RE5. Och så blir väl inte tanten glad om du lägger än mer tid på dessa pojknöjen.

 

I övrigt har en ny värld öppnat sig för mig när jag äntligen fått arslet ur vagnen och fått igång streamningen mellan xboxet och datorn, så nu är det slut på att kolla på rullar på laptopen. Surround och stor bild ftw!
Grattis! Den stora frågan är dock, vem hjälpte tid med setupen? Vägrar tro på att du löste det på egen hand ;-)
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...