TheWalker Postad 23 Juni , 2005 Rapport Postad 23 Juni , 2005 kläder... alldels för mycket kläder. Sen självklart alkohol, men det kan man inte få för mycket av, eller? Största inköpet är ett par örhängen till min dåvarande flickvän, 1500:-. Så köper inga dyra grejer. Blir väl dock en flytt snart och en massa möbler... usch vad dyrt. Citera
Swede Postad 23 Juni , 2005 Rapport Postad 23 Juni , 2005 idag kopte jag en glass, Twister, for pokerpengar Citera
Illuminated Postad 23 Juni , 2005 Rapport Postad 23 Juni , 2005 LoL, du e guld Swede, garvar alltid när du skriver, fortsätt så!! Citera
ades_va Postad 23 Juni , 2005 Rapport Postad 23 Juni , 2005 LoL, du e guld Swede, garvar alltid när du skriver, fortsätt så!! Måste vara ett helvete för dig att läsa igenom hans dagbok. Citera
TotalFarsa Postad 23 Juni , 2005 Rapport Postad 23 Juni , 2005 För att motivera mig att lira väl har jag lovat sambon att all deg jag vinner fram till sista juli går oavkortat till en gemensam spenderarkassa till vår 2-veckors semester i Kina... Motivationen är fan på topp / Tillfälligt Förvirrad? Citera
eurythmech Postad 23 Juni , 2005 Rapport Postad 23 Juni , 2005 För att motivera mig att lira väl har jag lovat sambon att all deg jag vinner fram till sista juli går oavkortat till en gemensam spenderarkassa till vår 2-veckors semester i Kina... Motivationen är fan på topp / Tillfälligt Förvirrad? - Yes! Jag drog hem $25 i en megapott! Eller....jag menar jag drog hem 28 Hilfigertröjor! Citera
TotalFarsa Postad 23 Juni , 2005 Rapport Postad 23 Juni , 2005 För att motivera mig att lira väl har jag lovat sambon att all deg jag vinner fram till sista juli går oavkortat till en gemensam spenderarkassa till vår 2-veckors semester i Kina... Motivationen är fan på topp / Tillfälligt Förvirrad? - Yes! Jag drog hem $25 i en megapott! Eller....jag menar jag drog hem 28 Hilfigertröjor! Bwahahahaa!!! Jo, nog har jag hört att det ska finnas mkt billigt pirattjafs där borta, men det där tog nog priset Nädå, vi får se vad det blir... Resan verkar spännande hittills: Peking (muren, sommarpalatset, förbjudna staden etc), sen ut för en rundresa med mycket vandringar, tempel/klosterbesök för att sen återvända till peking och kröka loss lite Pokerdegen blir bara bonus för att kunna splasha ut på det-där-lilla-extra... Men tösabiten är iaf lite mer positivt inställd till mitt pokerspelande, vilket är en sån där liten ogripbar bonus... I'm such a whore /TF Citera
Plupp Postad 23 Juni , 2005 Rapport Postad 23 Juni , 2005 Just nu spelar jag ihop till en flygbiljett ner till flickvännen.. Citera
Indrivaren Postad 23 Juni , 2005 Rapport Postad 23 Juni , 2005 Köpte ett graffekort radeon 9800 PRO. Men det verkar inte duga Citera
Swede Postad 23 Juni , 2005 Rapport Postad 23 Juni , 2005 idag tankte jag kopa en kitkat, men sa kom jag pa att jag tappade 4k euro kvallen innan, sa nu blir det inga kitkat resten av mitt liv... maste spara ihop pengarna pa nagot satt Citera
blukah Postad 23 Juni , 2005 Rapport Postad 23 Juni , 2005 Men tösabiten är iaf lite mer positivt inställd till mitt pokerspelande, vilket är en sån där liten ogripbar bonus... I'm such a whore /TF Vem sa att man inte kunde köpa kärlek för pengar? Citera
pimpout Postad 23 Juni , 2005 Rapport Postad 23 Juni , 2005 Men tösabiten är iaf lite mer positivt inställd till mitt pokerspelande, vilket är en sån där liten ogripbar bonus... I'm such a whore /TF Vem sa att man inte kunde köpa kärlek för pengar? Ja, inte var det då jag... Citera
Che Postad 27 Juni , 2005 Rapport Postad 27 Juni , 2005 idag tankte jag kopa en kitkat, men sa kom jag pa att jag tappade 4k euro kvallen innan, sa nu blir det inga kitkat resten av mitt liv... maste spara ihop pengarna pa nagot satt förlora också så mycket häromdagen. Betyder det att jag inte kan äta ngn kitkat heller? Citera
t3h_h4x0r Postad 27 Juni , 2005 Rapport Postad 27 Juni , 2005 Kläder lite bling-bling och sådana här http://www.poweriser.nu Citera
busen Postad 27 Juni , 2005 Rapport Postad 27 Juni , 2005 Kläder lite bling-bling och sådana här http://www.poweriser.nu Ahaaa. Det är m.h.a dem Du fått ditt 6-pack, Mitch! Citera
aglo Postad 27 Juni , 2005 Rapport Postad 27 Juni , 2005 Kläder lite bling-bling och sådana här http://www.poweriser.nu Wtf? Ser ut som någonting från Tv-shop. Är det kul? Citera
nutcracker Postad 27 Juni , 2005 Rapport Postad 27 Juni , 2005 Ny vaxellada, vattenpump, bensin, springbreak i cancun och ett riktigt stabilt ljudsystem till min chevy suburban. Citera
DrBanan Postad 27 Juni , 2005 Rapport Postad 27 Juni , 2005 Kläder lite bling-bling och sådana här http://www.poweriser.nu Är det svårt att lära sig? Använder du dem ofta? Hur många av dina polare har likadana? Ser ballt som fan ut =) Citera
erbus Postad 3 Augusti , 2005 Rapport Postad 3 Augusti , 2005 äntligen har man cashat ut lite och förgyllt tillvaron med nya prylar det blev en reciver och en projektor... -Hockeykväll hos mig!! så nu kan jag kolla på alla filmer jag har "köpt", när jag vilar mig från pokern /A Citera
Recommended Posts