Metaddict Postad 9 Mars , 2009 Rapport Postad 9 Mars , 2009 Goddagens alla (med alla menar jag ett litet fåtal) UFC-fanatiker! Skulle det komma med än fem svar skulle jag bli positivt överraskad men det kan väl vara värt ett försök. Jag tänkte bara kolla intresset för en liten särskoleutflykt till tyska Köln den 13 juni. De jag vet är intresserade är sturedengule, alkozumsar, kenanmedmittbenan och coolinarn. Själv är jag inte riktigt 100% ännu eftersom jag ska hinna med en vända till Thailand men det är troligt att jag lägger lite energi på att vara hemma tills dess, i såna fall är jag garanterat där. Det är bara en klar match men det är verkligen inte vilken match som helst, Yxmördaren Silva mot esset Franklin smäller rätt högt tycker jag http://uk.ufc.com/index.cfm?fa=eventDetail.fightCard&eid=2015 Jag var precis i London och såg på UFC 95 och måste säga att det var en rätt mäktig upplevelse, rekommenderar det skarpt Citera
sturedenstore Postad 9 Mars , 2009 Rapport Postad 9 Mars , 2009 Skepp ohoj! Givetvis intresserad om det nu inte skulle krocka med nåt annat löjligt. Se yxan live vore ju utan tvekan en jävla upplevelse, skulle nog söka skydd bakom dig dock om han kastade en blick åt mitt håll iofs. Citera
Bodinarn Postad 9 Mars , 2009 Rapport Postad 9 Mars , 2009 coolinarn är med 99,9% säkerhet given! Citera
Metaddict Postad 10 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 10 Mars , 2009 Vafan kunde inte nån man inte redan visste var sugen ha svarat Skepp ohoj! Givetvis intresserad om det nu inte skulle krocka med nåt annat löjligt. Se yxan live vore ju utan tvekan en jävla upplevelse, skulle nog söka skydd bakom dig dock om han kastade en blick åt mitt håll iofs. En sak man kan göra är ju helt enkelt att styra upp detta först istället för att vara fisk och boka in annat. Lugnt i vilket fall, jag är ju bundis med Rampage nu coolinarn är med 99,9% säkerhet given! Hehe såja Blir det lite folk bokar jag hemresa från Thailand innan 13 juni helt enkelt (och räknar med att inte flygplatsen ockuperas när jag ska hem igen). Citera
Kenan83 Postad 15 Mars , 2009 Rapport Postad 15 Mars , 2009 68% chans att jag är på. Är jag i Sverige så höjs den till 84%. Förresten, 5 inlägget, wohooo Citera
Late Postad 15 Mars , 2009 Rapport Postad 15 Mars , 2009 Silva åkte ju på stryk som fan sist utav Mir och såg inte alls ut som sig själv så han borde vara riktigt taggad här. Men jag tror att Franklin blir för tuff för honom. Vad kostar biljetterna anyhow? Citera
Metaddict Postad 15 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 15 Mars , 2009 68% chans att jag är på. Är jag i Sverige så höjs den till 84%. Förresten, 5 inlägget, wohooo Jag kommer bara bli IRLutdragen igen Citera
Kenan83 Postad 15 Mars , 2009 Rapport Postad 15 Mars , 2009 Vad kostar biljetterna anyhow? Vet inte vad dom kommer att kosta i Tyskland men när jag och meta var i England på ufc 95 så fick vi betala ca. 1400 var. Det fanns biljetter från £55 till £300 har jag för mig. Citera
Metaddict Postad 15 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 15 Mars , 2009 Silva åkte ju på stryk som fan sist utav Mir och såg inte alls ut som sig själv så han borde vara riktigt taggad här. Men jag tror att Franklin blir för tuff för honom. Vad kostar biljetterna anyhow? När fick Silva stryk av Mir? De går ju inte ens i samma viktklass. Skulle gissa på att priserna lär vara samma som det Kenan sa. Tycker man ska gå upp några klasser iaf, tror inte man ser så bra på de billigaste. Citera
Recommended Posts