animalplanet Postad 9 Mars , 2009 Rapport Postad 9 Mars , 2009 Att köra 2 konton samtidigt inom ongame på 2 olika klienter. Det verkar inte va tillåtet, att endast lira cashgame på site 1, medans man lirar sng endast på site 2 samtidigt. Vilket jag anser är konstigt, helt skilda spel, aldrig samma bord osv. Frågan är då, hur stor är chansen att dom märker detta? Varför jag vill ha 2 siter är bra RB på ena för cg och bonusar på sng kontot. Citera
poker_a Postad 10 Mars , 2009 Rapport Postad 10 Mars , 2009 Vad jag vet är det inga problem med det. Det finns dessutom en spärr som gör att två konton inte kan reggas på samma bord. Programmet känner igen om det är samma IP-nummer. Citera
kurtan Postad 10 Mars , 2009 Rapport Postad 10 Mars , 2009 Inga problem alls på Ongame om du spelar lagligt. Spelar du bara med din egen korrekta identitet på bägge siterna och inte sitter på samma bord eller i samma turneringar är det lugnt. Försöker du däremot fiffla kan du ligga risigt till... Citera
Recommended Posts