Hickmott Postad 22 April , 2005 Rapport Postad 22 April , 2005 QoS-nyckelring kanske??Hickmot-nalle? Hjortdocka? Skulle kunna se ut så här Bild på fin-fin produkter! * Lite Bildpill - QoS * * Pillar pillet - Mockasin * Det där var fan det roligaste jag sett sen Hjälmaren brann //Hickmott Citera
freeman Postad 22 April , 2005 Rapport Postad 22 April , 2005 Kondomer? vart 20e min föddes en QoS använd kondom Citera
Douglas Postad 22 April , 2005 Rapport Postad 22 April , 2005 Jösses! Stahl, du måste helt klart vara nominerad till Svenska öppna mästerskapet "lång post med kort syfte" 506 ord för att få fram "Ge mig en PF-snodd". Skämt åsido det var kul läsning. Från början kom "nyckelbanden" tillsammans med backstage-pass på konserter och dyligt. snodden runt halsen och paserkortet hände alltid synligt mitt på bröstet. Det är därför snodden är vriden 180 grader, så den inte tvinnar sig runt halsen. Någon inne-backstage-pass-människa visade upp sin backstage-pass-hänga-runt-halsen-snodd genom att sätta nycklarna i den så alla även efter konserten fick se hur inne den människan varit... ...Wehoo, alla andra som också ville varar inne hängde också fram snoddar och vipps så föddes det en trend. Vad gäller give-aways skulle tycka att det bästa vore en tft-skärm i scala 1:1 tillverkad i liggunderlagsmaterial med "Bubblan" eller dylik text på. Det skulle vara mycket lönsamt att, istället för den vanliga skärmen eller vad som ligger näsrmast, använda denna tingest att slå på/tugga på/hoppa på/bita i/kasta med/kasta på. Men för att vara realist har jag svårt att tänka mig att någon gör några grova pengar på pokerforum.nu så giveaways är nog i tänkbart. QoS kanske skulle starta en e-butik med reklamartiklar? Citera
Hickmott Postad 22 April , 2005 Rapport Postad 22 April , 2005 Vad gäller give-aways skulle tycka att det bästa vore en tft-skärm i scala 1:1 tillverkad i liggunderlagsmaterial med "Bubblan" eller dylik text på. Eller varför inte: "En out. EN OUT! EN MADDERFACKING JÄVLA KUK-OUT! MÅ FAAN TA ER! ER OCH ERA MORSOR! DRA ÅT HELVETE! INTERNETPOKER SUGER. JAG SKA ALDRIG MER SPELA DET HÄR JÄVLA SKITSPELET!" Nånting i den stilen kanske? //Hickmott Citera
Hjort Postad 22 April , 2005 Rapport Postad 22 April , 2005 Jag beställer två Hjortdockor till mina barn! I så fall så borde du få tackkort från Sveriges psykologförbund. Och jag skulle aldrig ha en röd tomteluva till den klänningen. Citera
Trolldeg Postad 22 April , 2005 Rapport Postad 22 April , 2005 Vad gäller give-aways skulle tycka att det bästa vore en tft-skärm i scala 1:1 tillverkad i liggunderlagsmaterial med "Bubblan" eller dylik text på. Eller varför inte: "En out. EN OUT! EN MADDERFACKING JÄVLA KUK-OUT! MÅ FAAN TA ER! ER OCH ERA MORSOR! DRA ÅT HELVETE! INTERNETPOKER SUGER. JAG SKA ALDRIG MER SPELA DET HÄR JÄVLA SKITSPELET!" Nånting i den stilen kanske? //Hickmott Bor vi på samma ställe? Kan det vara möjligt att mina rop i förmiddags hördes hela vägen ut till gatan? Citera
Kraxe Postad 22 April , 2005 Rapport Postad 22 April , 2005 hihi. kul läsning, speciellt dina utsvävningar. Citera
Douglas Postad 22 April , 2005 Rapport Postad 22 April , 2005 Vad gäller give-aways skulle tycka att det bästa vore en tft-skärm i scala 1:1 tillverkad i liggunderlagsmaterial med "Bubblan" eller dylik text på. Eller varför inte: "En out. EN OUT! EN MADDERFACKING JÄVLA KUK-OUT! MÅ FAAN TA ER! ER OCH ERA MORSOR! DRA ÅT HELVETE! INTERNETPOKER SUGER. JAG SKA ALDRIG MER SPELA DET HÄR JÄVLA SKITSPELET!" Nånting i den stilen kanske? //Hickmott Ahh... ...där har vi det! Huvudet på spiken. Tyvärr har jag ingen 22" så det får bara plats med "Världen är riggad" Citera
snudde Postad 22 Juli , 2005 Rapport Postad 22 Juli , 2005 flyttar mitt förslag hit: här är mitt förslag på en pf-pryl istället för mesiga musmattor och sånt http://www.sockiplast.nu/logotyp.htm är det inte varje pokerspelares dröm att ha på fötterna när man sitter framför datorn så säg? edit: Citera
devalanteriel Postad 22 Juli , 2005 Rapport Postad 22 Juli , 2005 Ärligt talat, jag tror att jag talar för oss alla när jag säger: Absolut INTE! No offence, men varför i hela friden skulle jag vilja ha pokerforum på fötterna? Citera
snudde Postad 22 Juli , 2005 Rapport Postad 22 Juli , 2005 men...men.... det är ju sockiplast försök att vara aggresiv när du har sockiplast på dig, går inte att tilta Citera
Recommended Posts