dekutree Postad 16 Mars , 2009 Rapport Postad 16 Mars , 2009 riktigt sjukt.. ~8000 turneringar på två veckor.. Citera
JohnH Postad 17 Mars , 2009 Rapport Postad 17 Mars , 2009 Snittade 30.000/händer per dag. Magstarkt. Citera
weddie Postad 17 Mars , 2009 Rapport Postad 17 Mars , 2009 Min fråga är hur hårt han skulle slå högre nivåer om han spelade 1/3 lika mycket, endast på bonusar måste det bli $$ för han kan ju lira.. Citera
nordkvist Postad 17 Mars , 2009 Rapport Postad 17 Mars , 2009 Min fråga är hur hårt han skulle slå högre nivåer om han spelade 1/3 lika mycket, endast på bonusar måste det bli $$ för han kan ju lira.. Har för mig att han multitablar typ $60 SnGs i vanliga fall. Tror han spelade över 20 games åt gången utspritt på nivåerna runt 60. Rätta mig om jag har fel men har för mig att jag har läst det på 2+2. Citera
thomassvensson Postad 17 Mars , 2009 Rapport Postad 17 Mars , 2009 slå hans nick nu på: http://www.sharkscope.com/... helt störd jävla grinder... men om man bara orka så e du ju en okej lön för två veckor... WP SIR Citera
maskineri Postad 17 Mars , 2009 Rapport Postad 17 Mars , 2009 slå hans nick nu på: http://www.sharkscope.com/... helt störd jävla grinder... men om man bara orka så e du ju en okej lön för två veckor... WP SIR tror inte det räcker med att bara "orka". alla klarar inte av att 42-tabla heller, eller? Citera
Brascoo Postad 17 Mars , 2009 Rapport Postad 17 Mars , 2009 tror inte det räcker med att bara "orka". alla klarar inte av att 42-tabla heller, eller? Såklart inte, du måste palla trycket. Tänk dig stressen bara... Om man inte är kompis med stress då är man rätt körd. Citera
BeroendeForever Postad 17 Mars , 2009 Rapport Postad 17 Mars , 2009 nu grindar han 1 dollar och 3 dollar, why? Citera
Drunken_Penguin Postad 17 Mars , 2009 Rapport Postad 17 Mars , 2009 nu grindar han 1 dollar och 3 dollar, why? Han har skrivit om det i sin blogg. Citera
cab Postad 17 Mars , 2009 Rapport Postad 17 Mars , 2009 nu grindar han 1 dollar och 3 dollar, why? För att visa för alla railbirds via webcamen hur man grindar 50 sng typ webcamen: http://www.justin.tv/boku87 Citera
thomassvensson Postad 17 Mars , 2009 Rapport Postad 17 Mars , 2009 ja gillar att spela mot sådana spelare som han e... han spelar bara korten o aldrig spelaren... reraisa han på turn eller river o de foldar väldigt ofta, får man mothug så har han iaf ett set... OM han lyckas plocka upp namn på sina motståndare o känner igen deras "moves" så har vi en kille med riktig stört hög iq!!! Helt sick att han klarar av de iaf... min dator "kukar" ur efter 11-12 bord då palar den inte trycket... kul... men optimalt när ja lirar e 6 bord... smartare e inte ja=) Citera
apekatt Postad 17 Mars , 2009 Rapport Postad 17 Mars , 2009 ja gillar att spela mot sådana spelare som han e... han spelar bara korten o aldrig spelaren... reraisa han på turn eller river o de foldar väldigt ofta, får man mothug så har han iaf ett set... OM han lyckas plocka upp namn på sina motståndare o känner igen deras "moves" så har vi en kille med riktig stört hög iq!!! Helt sick att han klarar av de iaf... min dator "kukar" ur efter 11-12 bord då palar den inte trycket... kul... men optimalt när ja lirar e 6 bord... smartare e inte ja=) Han lirar bara turbosar, så du hade aldrig fått möjlighet att göra dina "moves". men bra tanke annars;-) Citera
limpanwe Postad 17 Mars , 2009 Rapport Postad 17 Mars , 2009 jobbigt om man blir pissnödig eller? Citera
dekutree Postad 17 Mars , 2009 Rapport Postad 17 Mars , 2009 ja gillar att spela mot sådana spelare som han e... han spelar bara korten o aldrig spelaren... reraisa han på turn eller river o de foldar väldigt ofta, får man mothug så har han iaf ett set... OM han lyckas plocka upp namn på sina motståndare o känner igen deras "moves" så har vi en kille med riktig stört hög iq!!! Helt sick att han klarar av de iaf... min dator "kukar" ur efter 11-12 bord då palar den inte trycket... kul... men optimalt när ja lirar e 6 bord... smartare e inte ja=) en sån här kille ser inte turn och river utan en hand han fullföljer med.. ( lite krasst kanske, men ungefär så ). Sno blinds på ett förtjänstfullt sätt är väl det bästa man kan göra.. Citera
cab Postad 17 Mars , 2009 Rapport Postad 17 Mars , 2009 jobbigt om man blir pissnödig eller? Ett måste för en ubergrinder kan jag tänka mig Citera
nordkvist Postad 19 Mars , 2009 Rapport Postad 19 Mars , 2009 Han blev färdig i måndags, gg wp. Hade till onsdag på sig. Citera
popquee Postad 4 April , 2009 Rapport Postad 4 April , 2009 Bara kände för att skriva N1 då jag inte varit inne på ett tag. Citera
Larzzon67 Postad 4 April , 2009 Rapport Postad 4 April , 2009 Bara kände för att skriva N1 då jag inte varit inne på ett tag. Jo det har varit lite av min dröm också ett tag. Kul att du kunde förverkliga din Citera
popquee Postad 5 April , 2009 Rapport Postad 5 April , 2009 Jo det har varit lite av min dröm också ett tag. Kul att du kunde förverkliga din Oh yes, I do love ironi. Snälla, låt Yes göra sitt jobb och var inte drygare än det. Citera
Amutu Postad 30 Juni , 2009 Rapport Postad 30 Juni , 2009 $5 -> 100k Lär boku köra den 15juli. http://forumserver.twoplustwo.com/54/poker-beats-brags-variance/turning-100-into-10000-15-days-lowlimit-only-417722/index267.html Citera
Drunken_Penguin Postad 30 Juni , 2009 Rapport Postad 30 Juni , 2009 Sick, just sick. Hoppas han kör och lyckas. Kul att han ska lira playmoney för att sälja 1M för $10. Citera
Recommended Posts