Gå till innehåll

$10,000 Bonus på Everest Poker!


EverestPoker

Recommended Posts

  • Svars 103
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

 

btw så lär pf banna ep nu!

 

Det tragiska ær att dom inte kommer att gøra det.

 

Det mest rættvisa hade varit om vi medlemmar fick røsta om vi vill ha kvar dom eller inte.

 

 

Eller i alla fall stænga av dom tills dom uppfyller alla løfte. Då blir vi av med dom i några ær.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hörde av en polare att Everest har den bästa bonusen någonsin, lättare att cleara än Expekts 5000 $ bonus. 10000 $ säger man ju inte nej till, speciellt när dollarn står i 9,17 kr. WIIIIHOOOO 91700 kr snart!!!!! Så nu har jag tömt alla mina pokerkonton och satt alla pengar på everest. Min fråga är nu, Vilken taktik är bäst för att cleara denna MONSTER bonus? Snabba svar tack! Jag köpte en resa till Maldiverna till mig och min flickvän nyss, så vill cleara denna bonus så snabbt som möjligt. TACK EVEREST!!!!!!! Ni går från klarthet till klarhet, kan knappt bärga mig till eran fantastiska shop öppnar.

 

Mvh Tobbe

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hörde av en polare att Everest har den bästa bonusen någonsin, lättare att cleara än Expekts 5000 $ bonus. 10000 $ säger man ju inte nej till, speciellt när dollarn står i 9,17 kr. WIIIIHOOOO 91700 kr snart!!!!! Så nu har jag tömt alla mina pokerkonton och satt alla pengar på everest. Min fråga är nu, Vilken taktik är bäst för att cleara denna MONSTER bonus? Snabba svar tack! Jag köpte en resa till Maldiverna till mig och min flickvän nyss, så vill cleara denna bonus så snabbt som möjligt. TACK EVEREST!!!!!!! Ni går från klarthet till klarhet, kan knappt bärga mig till eran fantastiska shop öppnar.

 

Mvh Tobbe

 

ironi?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Loggade in nu. Verkar inte vara nån "bonusrush" direkt. Iofs vet jag inte hur det brukar vara på vardagar eftersom jag jobbar. Men igår när förkyld son höll mig hemma också så var det snarast mer folk.

 

Jag brukar få mail från everest om kampanjer och sånt, men denna kom det inget i min brevlåda om. Står inget på hemsidan heller.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, ingen tycker att det är skandal. Du om någon borde väl kunna tyda text och inse att vad vi inte gillar är marknadsföringssättet. Eller kommer du själv att lyckat cleara $10000 bonusen?
Jag räknade på det i går. Tyvärr så blev det strax under 95% rb med "all inclusive" (tournamentleaderboard osv), annars hade jag varit klar med den nu (om den gett +100%) genom att flippa $500 SnG med fem kompisar.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag räknade på det i går. Tyvärr så blev det strax under 95% rb med "all inclusive" (tournamentleaderboard osv), annars hade jag varit klar med den nu (om den gett +100%) genom att flippa $500 SnG med fem kompisar.

 

Det finns väl antagligen nån på Everest som kan räkna också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I princip +80% rakeback under ett dygn, och det tycker folk är skandal?

 

Är ju helt suveränt med 80% rb under en dag.

Fast hur svårt kan det vara att skriva tex:

 

 

24H BONUSJAKT!!!

Spela tills brallorna ramlar av, under ett dygn får du bonus på ditt spel.

 

Blablabla(terms och pryla).

 

Vi kastar även in Everestsnusnäsduk till de första 23st som signar upp.

Ange bonuskod: WEareTOMTAR

 

 

 

Detta skulle både vara seriösare och ses som en kul grej av många.

Bara att de lägger dygnet på en vardag är ju , ja lite IDIOTISKT....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Visst betalas bonusdollar ut först efter att man lämnat ett bord där man tjänat in SP?

 

Om så, så misstänker jag att de bord man hade igång då bonusen avaktiverades (dvs 01:00) inte gav några bonusdollar alls fastän man kanske lirat på det bordet i flera timmar medan bonusen var aktiv än.

 

Hade nämligen en misstanke om att det skulle bli en sån här "bugg", så stängde ner de borden jag hann innan klockan blev 00:00 GMT, och där märkte jag att den utbetalda bonusen ökade markant med varje nedstängt bord. Hann dock inte lämna en del bord innan 00:00 GMT, och ner jag sedan stängde ner de, ökade den utbetalda bonusen inget alls...

 

Enligt HM har jag rejkat $590 idag medan jag fått ut bonus på $160. Motsvarar 27% rb det, medan man enligt en tidigare uträkning i tråden skulle ha 42% rb på 6max-bord... Visst kan det skilja från den siffran, men så pass stor differens låter lite väl stort, så misstänker än mer att jag inte fick någ

 

FEJKEDIT: Kom på att man kan kolla ens SP-transaktioner i klienten, så ser man exakt hur mycket SP man tjänat in.

3278 SP har jag tjänat in idag, och det skulle ha motsvarat en utbetald bonus på $230 (SP x 0.07).

Har dock SP från fem bord som registrerats mellan 00:00 - 00:03, på totalt 969 SP.

3278 - 969 = 2309 -> 2309 x 0.07 = 161...

 

Så, ja min teori om buggen verkar stämma såvida jag inte gjort grova räknefel.

230/590 ger dessutom en rb% på 39% vilket låter rimligare (än 27%) med tidigare uträkningar i hänsyn..

 

Inlägget blev väl långt, men jag är trött och orkar inte redigera något. Men vore kul om Everests representant kan säga om jag är ute och cyklar, eller hur man ska gå till väga för att få bonus krediterat för de SP som det "buggats" med?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

är väl inte direkt någon bugg utan det känns ganska självklart, tom. du själv fattade det :)
Jag fattar inte vad du menar. Jag poängterar att jag lirade in dom här SP under tiden promotionen gällde. Sen att Everests programvara är seg med att registrera att man lämnat bord är ju som det är...
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

är väl inte direkt någon bugg utan det känns ganska självklart, tom. du själv fattade det :)

Självklart? Hur kan det vara självklart att man måste ha stängt borden innan en promotions sluttid för att få själva bonusen? Däremot tror jag inte heller att det är nån bugg, jag tror att det bara är ännu en sak som everest använder för att knulla sina kunder.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Självklart? Hur kan det vara självklart att man måste ha stängt borden innan en promotions sluttid för att få själva bonusen? Däremot tror jag inte heller att det är nån bugg, jag tror att det bara är ännu en sak som everest använder för att knulla sina kunder.

 

Att man får summits poängen först när man lämnar borden... Det har ju varit så sedan everest poker startade.

Har ni missat det så får ni fanimej skylla er själva.

 

Det enda man kan anmärka på är att det inte stod någon klar sluttid överhuvudtaget.

I mitt konto stod det 7mars, och då tror man ju att man har hela den 7:e på sig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...