Gå till innehåll

xlars har en dagbok :=) Ändrad rubrik av Crappy pga olämpligt innehåll


xlars

Vem tål mest alkohol, xlars eller Jello.  

121 medlemmar har röstat

  1. 1. Vem tål mest alkohol, xlars eller Jello.



Recommended Posts

Din avatar är så sexig så jag har svårt att kontrollera mig när jag ser den.

Jag vet, använder samma på match.com osv. Fungerar kalasbra...

För övrigt hette en tjej i min klass på högstadiet Anna Ahl.

Japp, och det är jag. Varit småförälskad i dig på tok för länge, klarade inte av att hålla borta mina känslor längre, var tvungen att komma ut och visa hur jag kände och vem jag är. Nu till frågan...

 

Vill du gifta dig med mig?

 

Närjag slutat dricka ska jag skicka in en $30k på ipoker känns ju bara löljigt att spela NL100. Men först så måste jag sluta dricka.

Ofan, trodde du var smågul...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Var på grillfest i Fredags hos en kompis och hans familj var alla möjliga där släktingar och vänner. Jag blev kanon polarn som bodde där blev kanon, jag psyka folk så de börja gråta och polarn var inte sämre.

 

När vi sitter på altanen passar de på att låsa ute oss.

 

Vi yrar runt och försöker ta oss in på fester i området(FAIL). Träffar ett gammalt ex och går upp till henne vi sitter där och snackar då kommer min tjej och polarns svägerska. Sen går vi hem till svägerskan och polarn däckar där en egenskap som jag tydligen saknar.

 

Jag tar en taxi till krogen men blir nekad att komma in så klart så jag testar 5 gånger till, då bär de iväg mig till närmsta polisbil. På stationen vill de ha in mig in en cell. Fan heller säger jag då spöar jag er, sprej, ssprej så var man kass i ögat igen. Sov ruset av mig och kom hem vid 8:a på morgonen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vet, använder samma på match.com osv. Fungerar kalasbra...

 

Japp, och det är jag. Varit småförälskad i dig på tok för länge, klarade inte av att hålla borta mina känslor längre, var tvungen att komma ut och visa hur jag kände och vem jag är. Nu till frågan...

 

Vill du gifta dig med mig?

 

 

Ofan, trodde du var smågul...

 

JAg har spelat 5/10 och högre i 4 år ca med en ptbb5+ så gul lär jag aldrig bli om jag inte tokar mig totalt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det tror du nog bara just nu.. benso funkar oftast så.. man tror man inte känner nånting, men icke. om du inte har hög benstolerans så.. vänta tills imorn och tänk tillbaka på det då..

/allin från mowmows konto

 

Jag saknar allin och gretko-tiderna.

 

Till xlars skulle jag vilja säga att du verkar va en intressant person. Följer härmed dagboken.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag saknar allin och gretko-tiderna.

 

Till xlars skulle jag vilja säga att du verkar va en intressant person. Följer härmed dagboken.

 

Ja gillar du alllin och Gretko så lär väl jag inte vara så långt ifrån, en snäpp längre bort dock skulle jag tro .).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja gillar du alllin och Gretko så lär väl jag inte vara så långt ifrån, en snäpp längre bort dock skulle jag tro .).

 

Misstänkte det. Men du har alltså lagt pokern på hyllan till fördel för ett odrägligare liv hälsomässigt sett?

 

Grymt isf.

 

En tesked kan vara ett otäckt vapen ska du veta.

 

I lol'd

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Misstänkte det. Men du har alltså lagt pokern på hyllan till fördel för ett odrägligare liv hälsomässigt sett?

 

Grymt isf.

 

 

 

I lol'd

 

Vi hamnar alla i svackor, jag kommer tillbaka. Om man ser var jag kommit från är jag ändå väldigt högt uppe, sund och hälsosam.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om jag skulle dra historier från mitt gamla liv skulle ni knappt tro det var sant våld, droger och kompletta galningar. Bla en med 6 olika peronligheter, 4 polisbilar kom emot oss för att han mådde lite dåligt alla 8 drog vapen och riktade mot oss, vi bara gick vidare. var rätt komiskt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lite äckligt att folk uppmanar dej till fylla för att få höra historier.

 

Har varit på alldeles för många begravningar för att tycka det är kul.

 

Varför inte lägga ner skiten?

 

Jaja,jag är bror duktig,men att punda ihjäl sej är ju smart?

 

Och ja, jag vet vad jag pratar om.......

 

Var rädd om dej istället xlars,det är nog inte så många andra här som är det..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...