Gå till innehåll

xlars har en dagbok :=) Ändrad rubrik av Crappy pga olämpligt innehåll


xlars

Vem tål mest alkohol, xlars eller Jello.  

121 medlemmar har röstat

  1. 1. Vem tål mest alkohol, xlars eller Jello.



Recommended Posts

  • Svars 1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Min favorit

 

1. Ardbeg 10 år 46%, Skottland (513), 449 kronor

Rökigast av alla, nu milt upplysande. Lös upp knutarna med vattendroppe. Aromen ljusnar, röken intensifieras, fruktsötman växer. Livfull förtätad smak, rök och integrerande citrus, päronläsk glimtar till. Intensiv eftersmak, tobak och läder, varierad rök, citrussträng vibrerar. Oemotståndligt briljant. Vattna och skåda ljuset!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förtälj nått själv då bara sett fitttakter hittils. Får allt ta och visa testiklarna om du ska klämma ur dig såna här saker :).

Hade gärna gjort det om jag haft några roliga anekdoter på lager, men jag lever sånt svenssonliv att det inte finns så mycket intressant att skriva om. I synnerhet inte efter att hört dina rövarhistorier. :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha xlars du har fel nu min vöän. absinth i sverige är långt ifrån vad det är i de djupa skogarna i tjeckien. närt jag säger MED örter så menar jag inget påslag det ä'r bara så dom tillverkas orginal på 1800tal van gogh skär av sig örat på skiten osv

 

Orkar inte leta källan nu men jag har läst om det förr och det är kemiskt väldigt likt varandra och fungerar liknande. Skära av sig örat kan ju vilken tok som helst göra även nykter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...