Upgrade Postad 4 Mars , 2009 Rapport Share Postad 4 Mars , 2009 Tja, är medlem i CR nu, men vill utöka biblioteket, så jag tänkte gå med i någon fler tränings site. Jag söker efter en site som har ett bra utbud av 200BB deep videos...å gärna duktiga instruktörer givetvis. Förslag? (förresten är det någon som är med i Bluefirepoker som orkar skriva en kort recension..?) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cobb89 Postad 4 Mars , 2009 Rapport Share Postad 4 Mars , 2009 Pokercampus.se har filmer från svs iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Caroline87 Postad 4 Mars , 2009 Rapport Share Postad 4 Mars , 2009 Får jag låna tråden lite och bara fråga om det finns någon site som erbjuder liknande gratis? träningsvideos alltså.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ANGRYKOREAMAN Postad 4 Mars , 2009 Rapport Share Postad 4 Mars , 2009 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 4 Mars , 2009 Rapport Share Postad 4 Mars , 2009 Får jag låna tråden lite och bara fråga om det finns någon site som erbjuder liknande gratis? träningsvideos alltså.. Kolla under gratisprov på pokercampus så har du en iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Upgrade Postad 4 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 4 Mars , 2009 Är pokercampus instruktörer vinnande spelare på 10/20 25/50 +? (på svs dvs) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 4 Mars , 2009 Rapport Share Postad 4 Mars , 2009 Är pokercampus instruktörer vinnande spelare på 10/20 25/50 +? (på svs dvs) lol. Självklart är de som gör filmer där bra vinnare även på högre nivåer än så Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 4 Mars , 2009 Rapport Share Postad 4 Mars , 2009 Får jag låna tråden lite och bara fråga om det finns någon site som erbjuder liknande gratis? träningsvideos alltså..Vore det inte smartare att fråga efter en site som betalar dig för att få personlig instruktion av världens bästa spelare? Nu när du ändå bara chansar då. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dead-Inside Postad 4 Mars , 2009 Rapport Share Postad 4 Mars , 2009 Vore det inte smartare att fråga efter en site som betalar dig för att få personlig instruktion av världens bästa spelare? Nu när du ändå bara chansar då. Roande. Men jag kan väl i alla fall bidra med: http://www.flopturnriver.com/poker-videos/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Upgrade Postad 4 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 4 Mars , 2009 lol. Självklart är de som gör filmer där bra vinnare även på högre nivåer än så okej, låter bra. det går inte att kolla vilka filmer som finns på siten om man inte är medlem, därför passar jag på att fråga här, hur många videos på 10/20+ finns upplagda på pokercampus? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 4 Mars , 2009 Rapport Share Postad 4 Mars , 2009 okej, låter bra. det går inte att kolla vilka filmer som finns på siten om man inte är medlem, därför passar jag på att fråga här, hur många videos på 10/20+ finns upplagda på pokercampus? Finns fyra stycken 10/20 eller högre på svs om jag ser rätt. Sen finns det ju videos från andra sajter också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrRoland Postad 5 Mars , 2009 Rapport Share Postad 5 Mars , 2009 lol. Självklart är de som gör filmer där bra vinnare även på högre nivåer än så Varför är det självklart? http://forumserver.twoplustwo.com/28/internet-poker/worst-winrate-teaching-pro-425587/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AMinor Postad 5 Mars , 2009 Rapport Share Postad 5 Mars , 2009 Poker Zion har jag tittat på. Man kan få en grattis prov och deras videon och mentorerna verkar vara väldigt bra. Endast engelska förstås. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TiltMe Postad 5 Mars , 2009 Rapport Share Postad 5 Mars , 2009 Poker Zion har jag tittat på.Man kan få en grattis prov och deras videon och mentorerna verkar vara väldigt bra. Endast engelska förstås. LoL Pokerzion... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
niceguyhank Postad 5 Mars , 2009 Rapport Share Postad 5 Mars , 2009 pokerjunkie.com/poker-school-videos, det är nåt skandinaviskt pokerproffs (oklart vem) som gör ganska underhållande filmer av skiftande kvalitet - men de är gratis. (Han spelar mest $2/4 och $5/10 nl holdem.) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 5 Mars , 2009 Rapport Share Postad 5 Mars , 2009 Är pokercampus instruktörer vinnande spelare på 10/20 25/50 +? (på svs dvs) Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts