Gå till innehåll

Tränings site med videos 200BB deep


Upgrade

Recommended Posts

Tja,

 

är medlem i CR nu, men vill utöka biblioteket, så jag tänkte gå med i någon fler tränings site.

Jag söker efter en site som har ett bra utbud av 200BB deep videos...å gärna duktiga instruktörer givetvis.

 

Förslag?

 

(förresten är det någon som är med i Bluefirepoker som orkar skriva en kort recension..?)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Får jag låna tråden lite och bara fråga om det finns någon site som erbjuder liknande gratis? träningsvideos alltså..
Vore det inte smartare att fråga efter en site som betalar dig för att få personlig instruktion av världens bästa spelare? Nu när du ändå bara chansar då.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lol. Självklart är de som gör filmer där bra vinnare även på högre nivåer än så

 

okej, låter bra. det går inte att kolla vilka filmer som finns på siten om man inte är medlem, därför passar jag på att fråga här, hur många videos på 10/20+ finns upplagda på pokercampus?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

okej, låter bra. det går inte att kolla vilka filmer som finns på siten om man inte är medlem, därför passar jag på att fråga här, hur många videos på 10/20+ finns upplagda på pokercampus?

 

Finns fyra stycken 10/20 eller högre på svs om jag ser rätt. Sen finns det ju videos från andra sajter också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...