MikeTime Postad 30 Mars , 2009 Rapport Share Postad 30 Mars , 2009 (Om man säger "string bet", räknas det som ett string bet, eller som en raise?) Ett string bet är när du lägger in marker mer än en gång i samma satsning, något som inte är tillåtet. §7.1 Stringbet är ej tillåtet, all betande skall vara tydligt och i en rörelse. Det finns ETT undantag: Om spelaren FÖRST tydligt säger raise, SEDAN lägger lika mycket som synen kostar, så har han rätt att gå tillbaks EN gång till stacken för att hämta höjningen.En stringbet räknas som syn och ingenting annat om någon agerat innan, alternativt en bet på det "första beloppet" som spelaren satsade. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 30 Mars , 2009 Rapport Share Postad 30 Mars , 2009 Ingen som vill styra upp resa från GBG? Jag åker x2000 ner som går 625 eller nåt sånt, går inte att avboka heller så blir det ner iaf. Du kan ju haka det om du är sugen, fast du kanske hade tänkt dig bil? Är isf intresserad av hemvägen om du eller nån annan kör ner. Har tyvärr inget körkört men vi gör obv lämplig bensinprisdeal. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snuffles1 Postad 30 Mars , 2009 Rapport Share Postad 30 Mars , 2009 Jag åker x2000 ner som går 625 eller nåt sånt, går inte att avboka heller så blir det ner iaf. Du kan ju haka det om du är sugen, fast du kanske hade tänkt dig bil? Är isf intresserad av hemvägen om du eller nån annan kör ner. Har tyvärr inget körkört men vi gör obv lämplig bensinprisdeal. Okej, tåg ner blir det nog om jag inte får tag på medresenärer, inte så sugen på att köra själv. Är just hemresan som är viktig. GAIS har ju premiär. Kanske tar egen bil ändå, isåfall kan du självklart hänga med hem. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 30 Mars , 2009 Rapport Share Postad 30 Mars , 2009 Okej, tåg ner blir det nog om jag inte får tag på medresenärer, inte så sugen på att köra själv. Är just hemresan som är viktig. GAIS har ju premiär. Kanske tar egen bil ändå, isåfall kan du självklart hänga med hem. lol, GAI(K)S Blåvitt spelar inte förrän måndagen så lugnt där! Hur gammal e du? Tar du samma tåg så kom gärna fram å hälsa, kommer nog nätslaska lite på tåget så du lär hitta mig. Ses väl Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snuffles1 Postad 31 Mars , 2009 Rapport Share Postad 31 Mars , 2009 20. Risken är la överhängande att jag isåfall kommer ägna mig åt samma sak på tågresan, haha. Ska kolla på det i morgon antagligen, men lutar åt tåg. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jenza Postad 1 April , 2009 Rapport Share Postad 1 April , 2009 vad behöver man ha med sig mer änn pass? kvitto av något slag? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PlayCherry Postad 2 April , 2009 Rapport Share Postad 2 April , 2009 Jens, I och med din anmälan finns du uppskriven på våra listor och behöver slådedes endast ta med pass. Mvh PlayCherry Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PlayCherry Postad 2 April , 2009 Rapport Share Postad 2 April , 2009 110 spelare är nu anmälda till Scandinavian Poker Cruise 2009. Otroligt roligt! Väl mött imorgon! /PlayCherry Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 24 April , 2009 Rapport Share Postad 24 April , 2009 Finns det bilder nånstans? Var ju folk som sprang runt med kameror hela tiden kändes det som.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PlayCherry Postad 4 Maj , 2009 Rapport Share Postad 4 Maj , 2009 Det finns en del bilder på vår sajt och det kommer att komma fler inom kort. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts