poerk Postad 3 Mars , 2009 Rapport Postad 3 Mars , 2009 jag har en fråga. ifall en sajt har utlovat ett rakeback deal på 27% som alla andra, men dom inte hör av sig med email eller liknande, kan man då istället höra av sig till supporten för att få dom att se till att man får det?. Vill ju inte att nån affiliate nisse ska sitta och få min rakeback när det är jag som lägger in allt det hårda arbetet. Rakeback kan ibland vara det som gör så att man går runt....så viktigt är det ju:rolleyes: Citera
FraXioN Postad 3 Mars , 2009 Rapport Postad 3 Mars , 2009 Använd bara stora och välrenomerade affar så slipper du detta. Citera
skalman123 Postad 3 Mars , 2009 Rapport Postad 3 Mars , 2009 Om jag signar hos Full Tilt via pokerforum.nu erhåller jag då automatiskt rakeback? /skalman Citera
MJ Postad 24 Mars , 2009 Rapport Postad 24 Mars , 2009 Använd bara stora och välrenomerade affar så slipper du detta. Jag känner mig blåst av den stora välrenomerade affen. De säger att registreringen blev fel. jag vet inte. Citera
jkkman Postad 24 Mars , 2009 Rapport Postad 24 Mars , 2009 Jag känner mig blåst av den stora välrenomerade affen. De säger att registreringen blev fel. jag vet inte. Kontakta FullTilts support. Citera
MilfHunter Postad 24 Mars , 2009 Rapport Postad 24 Mars , 2009 Har inget konto på FTP så hade tänkt regga med rakeback. Någon som vet nån seriös affe? eller finns det via pf månne? pm me Citera
MJ Postad 24 Mars , 2009 Rapport Postad 24 Mars , 2009 Kontakta FullTilts support. Det har jag gjort. Även affens support. Vad de vill är att jag ska spela för deras fantastiska shop. Jag har då gjort en jämförelse mellan deras shop och Stars som finns i en annan tråd. Ni kan komma med input där om vilken sajt jag ska välja. Citera
jkkman Postad 24 Mars , 2009 Rapport Postad 24 Mars , 2009 Segt som fan. Skulle välja stars om jag inte fick någon rakeback. Sade dom vilken affe du är knuten till? Citera
Recommended Posts