Gå till innehåll

Gick PS precis ner?


pokerspelarn

Recommended Posts

  • Svars 101
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Satt som CL i en turre på finalbordet och låg väldigt bra i en till.. Alltså, blir det bara pengarna tillbaka blir jag VANSINNIG.

 

Anekdot är att jag precis har tagigt upp speladet på PS igen efter 1 års uppehåll då jag har vart förbannad på sajten.. Mina två första turneringar går grymt och så händer det här.. :lol:

 

Två mtt senare.... Ett år tills nästa gång jag testar den här förbannade sajten igen. DÖ

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Det har tyvärr varit en lokala ISP (internet service provider) i Europa som har haft problem som kan ha påverkat er uppkoppling mot PokerStars. Detta kan ha drabbat ett par länder i Europa.

 

Vi undersöker problemet och vi ber om ursäkt för den olägenhet som detta kan ha inneburit för er.

 

ISP:en skall vara uppe igen vad jag förstår.

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kom tillbaka och hade 11 k kvar av mina 250 k, allin mot en Sitout och förlora...tack och godnatt!

 

 

?förlorade mot en sitout?

 

Jag hade liknande problem förra veckan, då krashade nätet till ongame och boss men PS funkade bra. Maila supporten och får tillbaka standard svar: inga problem hos oss måste vara fel på din sida :rolleyes: .

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dött för mig iallafall, jag som spelade turnering och allt :(

Hur fort brukar dem laga det?

 

Felet ligger ej heller denna gången hos stars utan hos din ISP... funkar fint när jag tjuvar på grannens WLAN.

 

Langa username och password vettja så lirar jag klart turren åt dig :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...