Gå till innehåll

Pokeroffice - Hjälp!


Akim

Recommended Posts

Se till att kolla så du har klienten på Engelska samt att du har "dealer messages" inställd till att visa "everything". Testa detta och skriv igen om det fortfarande inte fungerar :-)

 

Ok ska testa när jag kommer hem.

 

Om det fungerar kommer jag då kunna se siffrorna live på bordet precis som i länken nedan.

 

http://www.pokeroffice.com/img/party1_70.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok ska testa när jag kommer hem.

 

Om det fungerar kommer jag då kunna se siffrorna live på bordet precis som i länken nedan.

 

http://www.pokeroffice.com/img/party1_70.gif

 

Ja precis, dock inte pottodds på pokerstars för de tillåter inte det. Men du får stats på dina motspelare, speltyper, preflopraise% etcetra...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har samma problem. Lirar dock på entraction och där kan man väl inte välja språk?! Får upp "livetrackerrutan" men den är tom, händer nada. Nåt tips?

En annan fundering är om man kan ställa om tiden i PO så att tiden inte räknar ihop antalet timmar på varje bord. Så 1h spel på 3 bord innebär 1h och inte 3h. Nån som vet? :shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Till att börja med testa det här, om ni fortfarande har problem rekommenderar jag att ni bara mailar supporten och bifogar er systemlog, de brukar vara väldigt hjälpsamma och trevliga.

 

Detta exempel är för fulltilt men ni förstår vad man ska göra:

 

1. Open Full Tilt and go to Options -> Hand History... and make sure that the option Save My Hand Histories is checked. If it is, please locate the stated folder on your hard disk and double check that the hand histories are indeed stored there.

 

2. Make sure that the language in your client is set to English, you do this from the Full Tilt menu.

 

3. Make sure that the hand histories are set to English, you do this from Options -> Hand History...

 

4. If you are using external chat windows you should disable this by going to the Options menu.

 

5. Set dealer messages to "Everything", you do this by going to a FullTilt table and clicking options.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Äntligen har jag fått programmet att fungera, nu måste jag bara lära mig att använda alla siffror. :roll:

 

Edit: Jag antar att jag vill ha dessa siffror i table overlayen också. Damn vad mkt siffror det finns. Man måste ju plugga för att lära sig allt.

 

Några tips på vad jag ska titta på först o.s.v?

 

Edit: Tydligen så ser mina stats ut enligt följande: 21/14/2, bra eller anus? analys någon?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Beror ju lite på om du har orginalstatsen kvar eller inte. Nu minns jag inte exakt hur det ser ut från början. Är det VPIP, PFR% och aggression factor?

 

 

Nej från början var det andra siffror men har löst det nu. Precis det är VPIP, PFR och af.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...