bigdwarf Postad 16 Maj , 2010 Rapport Postad 16 Maj , 2010 hmmm har inte lirat på svs på ett tag så kan inte vart mig du stackat vem tror du att jag var? Citera
Poker2007 Postad 16 Maj , 2010 Rapport Postad 16 Maj , 2010 ha lite mer tur då : S skön kille som reggar konto för han blev utdragen Citera
bigdwarf Postad 17 Maj , 2010 Rapport Postad 17 Maj , 2010 trodde du var awesome-o... hehehe neee awesome46, hatar awesome-o... Citera
proxi Postad 17 Maj , 2010 Rapport Postad 17 Maj , 2010 Mitt 3g är slut och hittar inte mitt eget telnr. Någon som vet hur jag kan få reda på det? Försökte skicka sms, men det går ej. svar asap om ni vet nåt!!! .. Citera
gollum1 Postad 17 Maj , 2010 Rapport Postad 17 Maj , 2010 Älskar verkligen när killen i BACKARÅÅÅ ramlar när han ska sparka efter 7sekunder in i klippet typ Citera
Daxxar Postad 18 Maj , 2010 Rapport Postad 18 Maj , 2010 Haha jag ser att Backrååå filmen sprider sig. Var tvungen att kolla in här när jag såg "BACKARÅÅÅÅ". Älskar också hur han han halkar/ramlar 7 sekunder in i filmen. Citera
Hakflem Postad 18 Maj , 2010 Rapport Postad 18 Maj , 2010 GTA4 är så 2009. nu är det Red Dead Redemption som gäller. Citera
jo_ocke Postad 18 Maj , 2010 Rapport Postad 18 Maj , 2010 Haha, roligare imo när han har alla 4 över sig och fortsätter skrika, haha... Och snubben i slutet: Kom hit, Kom hit säger jag. 18k views sen den 13. Vad tror ni den har potential till? Upp ca 330€ för dagen. Skönt. På tors drar Pherlo tillbaks till Kina, så det blir lite kvalitetstid imorn. Tänkte prova gta4 nu. lateeeeer beror väll på, är ju inte lika rolig som vem vare som kasta direkt. Men riktigt nice när bakarå snubben drar den långhåriga snubben i håret haha. Citera
hankie123 Postad 19 Maj , 2010 Rapport Postad 19 Maj , 2010 (redigerade) . Redigerad 21 Februari , 2016 av hankie123 Citera
Starfitter Postad 19 Maj , 2010 Rapport Postad 19 Maj , 2010 Haha har spelat samma hockeylag som den killen i många år förut, sjukt random var det att se han i klippet insta outa for glory eller ban imo Citera
Starfitter Postad 19 Maj , 2010 Rapport Postad 19 Maj , 2010 Tungt... Har inte det kommit upp på flashback? Annars taggas det karneval? jomenvisst, hur ser dina planer ut? Citera
Teh_MoUsE Postad 20 Maj , 2010 Rapport Postad 20 Maj , 2010 Hade checkat bakom turn då det blir svårt att spela emot raise och tror inte vi får betalt av sämre på turn utan tar heller 1 gata värde på river istället samt kanske plockar upp någon bluff som kanske skulle gjort det här spelet (något combodrag etc). Samtidigt minskar vi förlusten om vi ligger under. Alternativ linje som spelat foldar jag, visst kan kan man tycka att man ska syna för att utvärdera river och syna om de blankar. Men tror inte de flesta skulle dra en random bluff OOP här. Svårspelad river dessutom där vi nästan "måste" syna om de blankar vilket jag tror kommer vara EV- syn. Men som sagt checkar jag turn just för att inte sätta mig i dessa svåra sitationer med en svag hand. Fint att balansera de gånger vi checkar tbx med luft också fejkedit: Bet/Fold är givetvis inte heller fel. Citera
Supertequila Postad 20 Maj , 2010 Rapport Postad 20 Maj , 2010 Tycker du spelar den bra. Check turn är dålig imo. Syna hans push. Existerar ingen bet-fold med överparet på den här brädan. Rent explomässigt är du nog död på nl100 dock Citera
Recommended Posts