Orrarah Postad 21 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 21 Februari , 2010 Inte hänt så mycket här de senaste dagarna... Har legat nerbäddad i sängen mest, pga feber och förkylning osv... På bättringsvägen dock. Även fridsjö o hans polare har varit halvdåliga så har inte blivit så mycket action med dom heller. Jänkaren de jobbar hos drog med dom till macau idag. Blev erbjuden att hänka, men är fortfarande i för dåligt skick, för att ta mig över gränsen. Snopet att de hittar macau innan mig. Upp dryga 1k hittills för dagen. Jobba be!!!!!!! Citera
Orrarah Postad 21 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 21 Februari , 2010 Tilt! Lägenheten började bli kall igen runt 9-10 så beslöt mig för att försöka hitta sömnen och förhoppningsvis vakna upp runt 8 imorn bitti. Obv tror kroppen att det är en nap man tar och nu sitter man här klockan halv 2 på natten. För trött för att grinda, för pigg för att slagga. Hittade iaf 3kplusset igår och är nog nästan exakt be för månaden!! Citera
bridge Postad 22 Februari , 2010 Rapport Postad 22 Februari , 2010 Hur är det i Shenzhen, skulle man klara sig på 10k i månaden där? Citera
Orrarah Postad 24 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 24 Februari , 2010 Hur är det i Shenzhen, skulle man klara sig på 10k i månaden där? Aah! Absolut. lol... Det ska komma en norrlänning och bo med oss ett par dagar. Anledning: Han har bråkat med hans nyblivna kinesiska fru, som har kastat ut honom. Det var tydligen så mycket liv, så att polisen fick komma o hämta honom. Väl hemma sen, fick han inte komma in och det ska bli spännande o höra om han fått tillbaka sina grejer. Upp 2300 :- för månaden, jobba 10k!!!!!!!!! Citera
Orrarah Postad 26 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 26 Februari , 2010 Semiutgång igår med Damernas curling semifinal på Dclub igår kväll! Riktigt bra drag... Ikväll blir det bowling. Ska försöka ta lite kort att uppdatera bloggen med. Upp 1 o 6 för månaden.. Citera
Orrarah Postad 27 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 27 Februari , 2010 Jag tror jag är kär... Vi var på club viva ikväll, efter obligatoriskt förkrök hos tyskarna, då de har finast lägenhet i hela Shenzhen. Som vanligt när det är mycket folk på Viva går jag runt och letar efter svenska tjejer och hittade efter ett tag en ny ikväll! Alla svenska drag sitter och jag går fram och jag går fram och frågar om hon är svenska, (på svenska ofc...). Det är hon och det visar sig att hon är här några dar pga flygbyte i Hong kong och ska vidare mot NZ om några dagar. Hon har inget mobnr i Kina, utan ger mig istället hennes bloggaddress som är "ElinandPierre" nånting... WTF... Upptagen med nån Pierre, medans jag har stått o flirtat med henne?... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH helvbete, hon var ju verkligen vacker!!! Jag ska ta kontakt med henne!!! Hon skulle flyga från thai iaf... DÅ JÄVLAR... ber om ursäkt för fylleinlägg... Citera
Orrarah Postad 27 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 27 Februari , 2010 Sjukt Jävla Fint Att Chelsea Torska ändå... Bjuder På Den City. Citera
Orrarah Postad 1 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 1 Mars , 2010 Bah... Orkar inte räkna ut resultatet för februari, men det landar väl på några hundringar över be, tror jag. Har lyckats fixa rb på en bossajt där jag spelar lite just nu. Det första som händer är att de låser kontot och kräver bilder på pass o fakutoror osvosv. Efter lite mejlande har de låst upp kontot iaf och jag ska skicka in det jag kan. Back 150 euro sen jag cashade in. Jag kan inte vinna... Citera
Metaddict Postad 1 Mars , 2010 Rapport Postad 1 Mars , 2010 Chelseaförlust med två utvisningar...Unitedtitel. Kunde varit värre helg. Citera
Orrarah Postad 1 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 1 Mars , 2010 Chelseaförlust med två utvisningar...Unitedtitel. Kunde varit värre helg. Mjo... Ja faktiskt. Tack för uppmuntran. Det har varit fint väder med 25 grader + och imorn bär det av till Macau med fridsjö och göransson. Fiddski väntar på plats och Leon ansluter samtidigt som oss ungefär. Kunde varit värre... Tappat ca 100 euro på boss och 750kr på svs...Mars börjar bra... Citera
Orrarah Postad 3 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 3 Mars , 2010 Klockan är halv 6 och fiddski whinar badbeats, jag äter chips till frulle och leon bara chillar... Vi bor på Royal Macau och det motsvarar verkligen förväntningarna. Vi har redan provat poolen och bastun och internet funkar bra. Efter badet igår blev det grind på först Wynn och sedan Lisboa. Värdet på wynn var riktigt kasst, medans värdet på Lisboa var en riktig limpfest! Jag var dock riktigt kortkall, men lyckades till slut jobba ett 1.2kplus. Fet stad annars Macau... Wynn måste vara den snyggaste byggnaden i världen! Citera
Orrarah Postad 4 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 4 Mars , 2010 Vi kommer inte fram... Började med pokrandet på Lisboa igår runt 8tiden på kvällen. De andra lirade en 2kturre medans jag testade lite cg. Väldigt dåligt värde på borden då, men lyckades till slut jobba upp mig till miniplus, efter ett par bluffar. Efter det bar det av till Venetian, där vi hade bestämt träff med en jänkare, som visade sig vara riktigt skön. Igår satt jag några timmar vid ett bord fullt av kineser som inte snackade engelska och det blir ju rätt outhärdigt om du inte får några kort. Så en rolig amerikanare som krökade på rätt bra höjde stämningen rätt bra. Jag han o fiddski kom överens om att så fort nån av oss vann en pott över 300, fick den stå för nästa ölrunda, så man blev lite halvdragen runt 7snåret. Klockan är kvart i 4 och det är en 3kturre vid 8tiden som grabbarna ska lira. Tror inte jag tar skottet, även om jag är sugen. Plussade runt 4.5k igår i alla fall, så räknar med motrigg idag... Citera
nakenchock Postad 5 Mars , 2010 Rapport Postad 5 Mars , 2010 Har ni gulat där borta orren, får man se lite pics från Macau eller Citera
Orrarah Postad 6 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 6 Mars , 2010 Har ni gulat där borta orren, får man se lite pics från Macau eller öööh.. kom precis hem från Venetian, där vi suttit hela natten. Tyvärr är min kamera död och ligger hemma i Shenzhen, så förhoppningsvis kommer de andra grabbarna lägga upp bilder nånstans! Klockan är 9 och vi ska slagga. Kommer update imorn! Citera
fiddski Postad 6 Mars , 2010 Rapport Postad 6 Mars , 2010 Har ni gulat där borta orren, får man se lite pics från Macau eller ända som är gula här är asiaterna Citera
Starfitter Postad 6 Mars , 2010 Rapport Postad 6 Mars , 2010 ända som är gula här är asiaterna sluta skott fishen Citera
Starfitter Postad 6 Mars , 2010 Rapport Postad 6 Mars , 2010 Grattis fiddski din sjuka jävel! jag hade det på känn vad nu? Citera
Amutu Postad 6 Mars , 2010 Rapport Postad 6 Mars , 2010 vad nu? Klockan är kvart i 4 och det är en 3kturre vid 8tiden som grabbarna ska lira. 100k SHIP ! Citera
Starfitter Postad 6 Mars , 2010 Rapport Postad 6 Mars , 2010 ... Nice, grats fidde! Hur stor blev cashen? Citera
Orrarah Postad 6 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 6 Mars , 2010 Öööhm... Klockan är 7 på kvällen och det är väl dags för en liten update. Grabbarna lirade som sagt ett 3kevent i Macau poker cup. Fidde var chippie inför andra dagen med 22 spelare kvar och lyckades hålla sin position hela vägen och när han blev hu, gjorde han en deal mot sin motståndare, som gav båda 100k HK$, med 10k kvar att spela om. Efter nån halvtimmas spel tröttnade de båda och de bestämde sig för att gå allin in the dark. Fidde plockar obv upp AK och sen direkt efter AQ och lyckas klonka. Det blir intervjuer och pokalutdelning och fidde är lagom nöjd... Men det är jag också då han hade lovat att betala mitt bungyjump om han klonkade. Världens högsta bungy på 233 meter. Går väl inte att beskriva känslan riktigt, men det var iaf brrrutalt grymt. Citera
Recommended Posts