Orrarah Postad 21 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 21 September , 2009 x Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 21 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 21 September , 2009 x Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 22 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 22 September , 2009 x Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Caroline87 Postad 22 September , 2009 Rapport Share Postad 22 September , 2009 babbel KK handen, WP T8 gillar jag verkligen inte på nl25, är alldeles för avancerat imo och som spelat ger jag nog upp river faktiskt.. folk synar alldeles för mkt har jag fått lära mig, tyvärr , och förövrigt ska du mixxa upp det föredrar jag nog också att du är först in och höjer upp så du kan floppa bra / cbetta hem det alternativt ge upp lätt istället för att kallsyna i EP då folk (på högre nivåer iaf) gillar att 'squeeza' i sånna lägen. KK hand2 hatar jag, dom lyckas alltid dyka upp med ässet men jag checksynar precis som du men skulle väl gråtfolda om han fick in en bra sizad bet.. 44 handen tycker jag du bör checka bakom turn främst för att du har SD värde men också outs till stegen, vi vill inte gärna bli cr/ade.. han kan nog dyka upp med osettade mellan par här rätt ofta men som jag sa innan satsar jag nog hellre showdown > semibluff mtp nivån Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AccessGranted Postad 22 September , 2009 Rapport Share Postad 22 September , 2009 Betsize i 44 hand, pott på turn är rätt onödigt, du får samma resultat med $6-7 imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 23 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 23 September , 2009 x Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 23 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 23 September , 2009 x Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 24 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 24 September , 2009 x Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 24 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 24 September , 2009 x Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mpee Postad 24 September , 2009 Rapport Share Postad 24 September , 2009 AJ-handen, folda pre som sagt!! AQ-handen, tror alltid att du är slagen på turn. hans linje känns väldigt standardFISKsomHarSet-spel. Tror aldrig han spelar så med färgdraget eller sämre Q. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pherlo Postad 24 September , 2009 Rapport Share Postad 24 September , 2009 Även jag har grindat idag men för mig har det gått lite bättre. Verkar ha kommit ur min till synes eviga downswing på över 40k händer. Idag hittade jag pluset på $65 på NL10. Begränsat med grind imorgon troligen. Peace out! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 26 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 26 September , 2009 x Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdjbc Postad 26 September , 2009 Rapport Share Postad 26 September , 2009 verkar som att ni trivs där. Är i macau nu och grindat ett par dagar. Grindet är helt ok, dealers e lite keffa men sånt får man ta. Lirade en turnering för mina kompisar skulle lira och ja hade tråkigt. Lyckades klonka Saknar inte sverige alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 26 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 26 September , 2009 x Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 27 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 27 September , 2009 x Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 28 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 28 September , 2009 x Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tilta_mitt_liv Postad 28 September , 2009 Rapport Share Postad 28 September , 2009 adress till er blogg? hur länge ska ni grinda cheeseburgare? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nordkvist Postad 28 September , 2009 Rapport Share Postad 28 September , 2009 adress till er blogg? hur länge ska ni grinda cheeseburgare? http://www.mylifeinshenzhen.com skriver pherlo på. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 29 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 29 September , 2009 x Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pherlo Postad 29 September , 2009 Rapport Share Postad 29 September , 2009 http://www.mylifeinshenzhen.com skriver pherlo på. =) Stämmer. Har dock varit extremt kass på att uppdatera senare. Lovar stor uppdatering imorgon dock innan vi drar till Hainan på lite semester i semestern så att säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 29 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 29 September , 2009 x Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts